11 sierpnia 2017

HAUL ZAFUL



Patrząc w kalendarz nie mogę uwierzyć, że tak szybko zleciał nam pierwszy miesiąc wakacji. Jeszcze trochę, a znowu będziemy siedzieli w szkolnych ławkach (oczywiście ci, którzy do tej szkoły wracają), czekając kolejne 10 miesięcy, by móc usłyszeć ponownie ostatni dzwonek. Tak, jeszcze te wakacje się nie skończyły, a ja już myślę o następnych, haha.
Dzisiaj coś, czego dawno nie było u mnie na blogu, a co osobiście bardzo lubię czytać u innych. Tak, haul zakupowy z mojej ulubionej strony internetowej, którą jest właśnie Zaful. 

>>>>>>>>>>>>>>

Mój totalny ulubieniec z tego zamówienia. Po wyciągnięciu bluzki z paczki miałam wrażenie, iż będzie na mnie o wiele za mała. Jednak okazało się, że pasuje idealnie, mimo, że był dostępny tylko jeden rozmiar. Minusem jak dla mnie jest to, że hiszpanka strasznie się gniecie (co widać na zdjęciach, mimo, że była wcześniej prasowana). Ale po za tym jest super, gumka nie spada z ramion, świetnie je podkreślając. 



Rzecz, w której się zakochałam na stronie internetowej. Gdy wpadła w moje ręce moja miłość wzrosła podwójnie, jednak po założeniu jej jakoś spadła. Ogólnie rzecz biorąc sukienka sama w sobie jest super. Na wieszaku czy na kimś innym również mi się podoba, ale na mnie już niezupełnie. Może kiedyś się do niej przekonam, bo jest naprawdę świetna. 




Bardzo spodobały się na stronie internetowej, a w rzeczywistości jeszcze bardziej. Nie miałam jeszcze żadnych kolczyków w kształcie koła, więc te są moimi pierwszymi. I w miarę jak je mam (kilka tygodni) nie zaczęły jeszcze szczerniać, nadal są jak nowe. 




Powiem szczerze, że nie mam pojęcia dlaczego go zamówiłam, haha. Gdyby nie ten pompon to może  bym go nosiła z większą chęcią. Jednak mimo to podoba mi się jego welurowe wykonanie.



 Częstym problemem w kupowaniu strojów kąpielowych na chińskich stronach jest niezgodność rozmiaru. W większości przypadkach góra jest mniejsza od dołu, co u mnie niestety się zdarzyło. Majtki to typowa S, jednak biustonosz jak dla mnie jest o co najmniej rozmiar za mały. Myślę, że sprawdziłby się przy mniejszych biustach. 





Zamówiłam również zestaw pierścionków oraz pędzel w kształcie ogona ryby, których niestety nie mogłam zrobić zdjęcia. 


33 komentarze:

  1. Również mam tą bluzkę i uwielbiam ją :D
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Strój i bluzeczka mega !! Mam te kolczyki i nie jestem za bardzo z nich zadowolona :( Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu? Ja mam je jakiś już czas i są super jak na razie :(

      Usuń
  3. Śliczna bluzeczka i kolczyki!
    Pozdrawiam :)
    http://olga-dz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. chciałabym aby w Zaful było więcej rzeczy do domu. :D
    Ogólnie bardzo lubię ten sklep, rzeczy są dobre jakościowo co widać na zdjęciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najfajniejsza sukienka:) www.flare.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne ciuszki

    https://jakubmarssh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Strój mega mi się podoba, sama mam coś podobnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam kolczyki kółka,ale dotychczas miałam tylko wersję zwykłą, bez żadnych dodatkowych zawieszeń :* Bardzo mi się spodobały Twoje, sprawdź wiadomości na facebooku bo zaraz napisze do Ciebie odnośnie ich! :*
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny haul! Zaful to na prawde dobry sklep :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super rzeczy, zwłaszcza kostium kąpielowy. Sama zamówiłam kilka z Zaful i jestem bardzo zadowolona :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stroje kąpielowe z Zaful są fantastyczne, ale trudno znaleźć kostium, który będzie miał taki sam rozmiar dołu jak i góry.

      Usuń
  11. Kostium jest super, szkoda, że góra nie trafiona.
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej podoba mi się strój kąpielowy, chciałam sobie taki zamówić, jednak mój brzuch nie nadaje się do pokazywania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie gadaj głupot. Sama nie mam idealnego brzucha, ale halo, każdy jest piękny, a trochę większy kawałek ciała nikomu nie zaszkodzi :)

      Usuń
  13. Świetne rzeczy zamówiłaś! :)

    https://modaidekoracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Aaa zakochałam się w tej bluzce ♥ Świetny haul!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! <3 Mój totalny ulubieniec wakacji. Dziękuję kochana <3

      Usuń
  15. fajne rzeczy

    https://emilia-skucinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne rzeczy :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialne są te rzeczy ☺ Kolczyki urzekły mnie najbardziej 😍

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne rzeczy wyglądają, sukienka byłaby piękna na bardzo niskiej osóbce, albo gdyby była trochę dłuższa
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
  19. Zaful to też moja ulubiona strona internetowa! Pierwsza bluzka cudo, szkoda, że na zdjęciu trochę pognieciona :D A kolczyki widziałam na ich stronie i się zastanawiałam czy kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Sukienka podoba mi się najbardziej :)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sukienka i bluzka - cudo!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/06/haul-rossmann-49.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Najlepsza bluzka :D

    http://mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładna wygląda na Tobie ta sukienka - czepiasz się ;)

    OdpowiedzUsuń