17 czerwca 2017

Moje plany na najbliższe tygodnie?


Wielkimi krokami zbliża się data 23 czerwca, czyli dla większości uczniów zakończenie roku szkolnego. Zapewne niektórzy zaczną dopiero wtedy wakacje, a niektórzy zaczęli je już wcześniej. Jak jest u mnie? Moją typową odpowiedzią byłoby pewnie ,,będę siedzieć w domu, spędzę trochę więcej czasu ze znajomymi no i postaram się napisać więcej postów i pójść na więcej zdjęć''. Jednak tym razem jest inaczej. W tym roku chciałam spędzić wakacje trochę ,,ambitniej'', wiec postanowiłam trochę poduczyć się niemieckiego i pozwiedzać część Niemiec, głównie Lauterbach oraz Fulde. Z tym też wiążę się kilkutygodniowa przerwa w dodawaniu postów tutaj. Jednak zaraz po powrocie zamierzam wziąć się w garść i zacząć dodawać posty dwa razy tyle, ile zazwyczaj dodaję. Czy mi się uda? Mam nadzieję.

A wy jak zamierzacie spędzić tegoroczne wakacje?


SHORTS - KLIK    BELT - KLIK







31 komentarzy:

  1. U mnie póki co praca. Urlop dopiero koło września :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę by praca minęła szybko nadszedł upragniony czas wolny.

      Usuń
  2. Ja planuję iść do pracy, dlatego w tym roku muszę zrezygnować z długotrwałych wyjazdów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będąc w Niemcech mam też w planach odbycie stażu w jednych ze żłobków. W sumie można to też nazwać mini pracą, hihihi

      Usuń
  3. U mnie wakacje będą leniwcem i wrotą do nieskończonej liczby seriali :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że masz możliwośc trochę pozwiedzać :) tylko uważaj tam na siebie ;)

    U mnie w tym roku pracowicie. Szkoła + praca + siłownia(w końcu rusze tyłek! :D )

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja typowo letnia. Miłej podróży.
    moje w wakacje w tym roku to głównie pisanie bloga.
    Ogólnie to nie planuje wakacji , bo trzeba żyć chwilą. , a nie planowane wakacje pamiętata się na całe życie . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie racja. Lepiej się pamięta coś, co przyszło niespodziewanie i które było lepsza niespodzianką niż jakaś planowana z kilkutygodniowym wyprzedzeniem podróż.

      Usuń
  6. To trzymam kciuki za Twoje plany wakacyjne! Ja również chciałabym spędzic tegoroczne wakacje w bardziej aktywny, ambitny sposób, ale zobaczymy jak wyjdzie, haha. Świetna stylizacja, bardzo w moim stylu - uwielbiam przełamania paskami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, mam nadzieje, że w ostatni momencie wszystko się nie posypie tak, jak to ma się w zwyczaju.

      Usuń
  7. Moje plany to odwiedzić Warszawę i Wrocław
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Spodenki są świetne :) fajna stylizacja na co dzień :)
    http://caydii.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  9. Miłej podróży :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja w te wakacje odpoczywam przed klasą maturalną ... świetny zestaw :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę więc powodzenia :D Również pozdrawiam xx

      Usuń
  11. Te shorty sa super bardzo lubię takie! buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja.;) u mnie jak na razie praca dopiero pod koniec lipca jakiś urlop i nad morze jade odpocząć wyciszyć sie.;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam polskie morze, idealne do całkowitego wyciszenia, jak to sama napisałaś.

      Usuń
  13. Ja na całe wakacje wyjeżdżam do Szwecji :)

    https://klaudia-modelska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, zazdroszczę. Szwecja jest jednym punktem na mojej liście miejsc do zwiedzenia :D

      Usuń
  14. Ja również jadę do Niemiec, ale do pracy. :) Może się gdzieś tam spotkamy i nawet nie będziemy o tym wiedziały. :D
    Świetna stylizacja, pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. W wakacje chciałabym poduczyć się angielskiego oraz "pobawić" się grafiką komputerową. Stworzyć coś i mieć satysfakcję. Co do wypadów to jeszcze nie mam planów. Ładna stylizacja, masz dobry gust.
    Odwdzięczam się za szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jak narazie mam zaplanowany wyjazd na openera i do Chorwacji a przez reszte czasu chce pracowac nad siba. Byc bardzo aktywna na blogu, zrobic duzo zdjec, spedzic czas z najbliższymi, jezdzic rowerem, nad jezioro, nad morze, jakies wycieczki i duzo przeczytanych ksiazek. Buziaki

    Caiawichowska

    PinkyPromiseGang

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja niestety nie mam wakacji jedynie 2tygodniowy urlop
    ale i tak zamierzam spędzić lato jak najlepiej :) będę
    korzystać z każdej wolnej chwili :) piękne zdjęcia!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. love your outfits, where did you get them?
    27dress

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. shorts- zaful, T-Shirt surely Primark, idk. Shoes by Converse and belt Zaful.

      Usuń
  19. Love your post dear ♥
    If you want check out my blog.I write about fashion,beauty and lifestyle . Maybe we can follow each other and we can be great blogger friends !

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  20. Oby tak dalej! ;>

    http://turqusowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń