14 czerwca 2017

Backless Swimsuit |3 Birthday ZAFUL

Witajcie kochani!

Opublikowałam ostatnio post z dwuczęściowy strojami kąpielowymi, które charakteryzowały się mocnymi wycięciami oraz doskonałym wyeksponowaniem ciała. Jednak tym razem wybrałam dla was kilka stroi jednoczęściowych (i nie tylko), których również nie mało na stronie Zaful.
Wart również wspomnieć o białych, zwiewnych sukienkach, które będą idealne na plaż. Długa? Krótka? Koronkowa? Flanelowa? Na pewno znajdziecie idealną dla siebie.













Jak możecie zauważyć na wielu stronach sklep, jeden z najpopularniejszych i moich ulubionych sklepów, obchodzi swoje 3 urodziny. W rozdaniu organizowanym przez firmę na ich oficjalnym blogu (tutaj macie więcej szczegółów) można wygrać nawet 100$!

Co trzeba zrobić? 

1. Zaobserwuj bloga (klik), instagrama (klik) oraz youtube'a (klik) Zaful.
2. Wybierz dowolny urodzinowy plakat. (Znajdziesz go w urodzinowym poście na blogu Zaful, link tu)
3. Na blogu Zaful zostaw w komentarzu mój (JulkaSkorupka) oraz swój nick, jakiego używasz na stronie internetowej Zaful. Nie zapomnij również wspomnieć o numerze obrazka, którego wybrałaś. 

Konkurs trwa do 20 czerwca. Czas mija!
Powodzenia ♡


3 komentarze:

  1. Świetne te stroje!

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaful to chyba najlepsza azjatycka strona internetowa! Nie miałam jeszcze okazji zamówić strojów kąpielowych u nich, ale chyba niedługo się skuszę, bo naprawdę przyciągają!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń