19 maja 2017

Wybrałam droge, która nie jest lekka i niektórzy mówią, że zaprowadzi mnie prosto do piekła .



W życiu mamy różne drogi do wyboru. Jedne są proste, a na końcu mamy swój cel, ale nie ten upragniony. Taki nijaki. Taki, by po prostu był. Jednak mamy do wyboru również te długie i kręte drogi, które mogą nas nieźle zmęczyć i niestety odbierać dalszych chęci. Lecz właśnie te dłuższe, te gorsze, te najtrudniejsze ścieżki przynoszą naszym życiu najwięcej dobra. Dzięki takiej drodze zdobędziemy najwięcej doświadczeń, a zarazem najwięcej cennych lekcji. Odniesiemy mnóstwo porażek, to prawda, jednak jednocześnie będziemy mieli szanse zdobyć dwa razy tyle sukcesów. 

Którą drogę lepiej wybrać? Czy tą łatwiejszą, a zarazem tą, co osiągniemy mniej? A może tą dłuższą, bardziej niebezpieczną, która jednak da nam szansę osiągnąć więcej sukcesów? 

Jaki jest twój wybór? 


















Shirt - Zaful  Jeans - Zaful (klik)  Watch - Zaful (klik)    Shoes - Sinsay


37 komentarzy:

  1. Można wybierać z głową i pomyśleć o przyszłości zaplanować coś sobie ale również też można pójść za głosem serca, droga która nie wiadomo dokąd nas poprowadzi i iść w nieznane z nadzieją że sobie jakoś damy tam rade. Ja wole iść za głosem serca niż rozsądku i zobaczyć co mnie spotka co ma być to będzie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja stylizacja jest genialna a jeansy skradły mi serce!

    jestem tym człowiekiem, który kieruje sie rozsądkiem. nie narzekam :) Jestem dumna ze swoich wyborów i popełnionych błędów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja cudo :* Jeansy boskie *_*

    Szczerze to wolę iść za głosem serca, choćby nawet każdy mówił, że to złe wybory :)

    Zapraszam do mnie -> https://agrafka-blog.blogspot.com/

    Pozdrawiam, A.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wybieram krótszą drogę. Lubię podejmować wyzwania to one buduję mój charakter. Piękne spodnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba źle zrozumiałaś moje słowa. Ale źle przeczytałaś albo w ogóle.

      Usuń
  5. Ja jak chce dojść do celu nie patrzę nigdy na przeszkody, czy droga jest krótka czy długa, prosta czy kreta. Po prostu ode i wiem że dam radę, zawsze daje. A spodnie są świetnie, ogólnie cała stylizacja bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny tok myślenia. Niezależnie jaką wybierzemy drogę, to będziemy dumni ze swojego wyboru.

      Usuń
  6. Fantastyczne spodnie! Koniecznie muszę sobie takie kupić <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Wolę słuchać swojej intuicji ,a jak sie sparze - trudno. Przynajmniej nie będę żałowała że nie sprobowalam :) genialna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda. Lepiej żałować, że się spróbowało, niż potem narzekać, że jednak mogło się spróbować .

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne spodnie. Mam prawie identyczną koszule. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :) http://sucharek2000.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zawsze wybieram tą trudniejszą drogę.
    Obserwuję od dawna i pozdrawiam :)

    http://wiktoria7olczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie lubię iść na łatwiznę, więc oczywiście wybieram tę drugą drogę. Masz fantastyczne spodnie, zakochałam się w nich. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie łatwo iść na łatwiznę. Ja też nie lubię takiej drogi.

      Usuń
  12. Wychodzę z założenia, że im trudniej tym większa nagroda za przebytą drogę :)
    lailaxoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Te spodnie też mi wpadły w oku w zaful ! WYglądasz świetnie !!! Ja wybieram wybrałam drogę tą która przyniesie mi szczęście, a to czy osiągne dużo czy mało jest już nie ważne, bo stawiam na szczęście :) Buziaczki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ci je! Jedynie uważaj z rozmiarem, trochę przesadziłam z rozmiarem.

      Usuń
  14. myślę, że przede wszystkim trzeba podążać własnymi ścieżkami, a nie kierować się za tłumem, wtedy osiągniemy największą satysfakcje;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. ja jak na razie to nie wiem jaką ścieżką idę <3
    po klikane w linki
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za kilka lat, jak będziesz widzieć oczy swojej pracy to na pewno się dowiesz. :D

      Usuń
  16. Czasami lepiej wybrać tę trudniejszą drogę :)
    Wyglądasz świetnie, spodnie bardzo mi się podobają :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne spodnie! *.*
    http://pluukasiewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja bym wybrała tą dłuższą, bardziej niebezpieczną, która pomoże osiągnąć coś mi w życiu. Czasem warto poczekać niż iść na skróty.
    P.s. Świetny wpis i również zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Lepiej poczekać na owocę ciezkiej pracy. :)

      Usuń
  19. Świetny post :D Piękne spodnie :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniale to wszystko połączyłaś <3 !!

    OdpowiedzUsuń
  21. Trudniejsza, zdecydowanie! Ja zawsze mam pod górkę jeśli chodzi o osiąganie jakiś sukcesów i spełnianie marzeń, a mimo to udało mi się spełnić te największe, pomimo trudności i tego, iż musiałam czekac kilka lat. Ale satysfakcja jest nie do opisania i wiem, że było warto :*
    Buziaki :*
    Lina Nastya
    http://lina-nastya.blogspot.com/2017/05/test-litewskiego-jedzenia.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna stylizacja! Nie mogłam oderwać wzroku od spodni!!
    http://livetourevel.blogspot.com/2017/05/plusy-i-minusy-cwiczenia-na-siowni.html

    OdpowiedzUsuń
  23. w spodniach się zakochałam <3
    rewelacyjny blog <3 oby tak dalej!
    http://kaarollkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja osobiście wybrałabym tą trudniejszą. Ze względu na to, że nie ma tej przyjemności i zabawy gdy się idzie na łatwiznę

    http://vaniltea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. boska stylizacja! ja uwazam ze zawsze lepiej wybrac trudniejszą droge gdyż na koncu bedziemy bardziej doceniali to co otrzymamy :) niz jesli dostaniemy to tak o bez wysiłku



    www.pannaanna92.com

    OdpowiedzUsuń