3 maja 2017

Kiedy nadejdzie wreszcie ten czas?

Ponosimy porażkę, popełniamy błędy, spadamy. Ale nie pozwalamy sobie spędzać za dużo czasu na ziemi, staramy się od razu podnieść, unieść głowę wysoko i powiedzieć ,,wszystko jest już dobrze, daję radę''. Zawsze dajemy radę, ale musimy tego chcieć. Musimy tego chcieć, nie stać w miejscu bezczynnie, trzeba ruszyć dalej. Ale najtrudniej jest wtedy, kiedy nie mamy już sił, motywacji. Chcemy się poddać. Z pomocą przychodzi nam... No właśnie, to? Przyjaciel, rodzina, nauczyciel, przypadkowa osoba? Na pewno ktoś, komu nie zależy tylko na swoim interesie, lecz również na szczęściu drugiego człowieka. Potrafi dodać sobie cierpienie, by komuś było lżej. Można by było powiedzieć, że świecą takie osoby szukać. Lecz często nie zauważamy, że prawie każdy ma taką osóbkę przy sobie, która może nie jest dla nas kimś bliskim, a nawet może nie znamy dobrze tej osoby, jednak my dla niej jesteśmy wszystkim.

Każdy na pewno miał tak, że miał do zrobienia jakąś rzecz, mniej lub bardziej ważną. Ale jak większość ludzi odkładamy to na później, na jutro. A później znowu, i znowu. I tak w kółko. Zamiast zrobić to od razu i mieć to z głowy ciągniemy to dalej w nieskończoność. Albo co najgorsza uważamy, że teraz jest nieodpowiednia pora, że później, nawet w dalekiej przyszłości natrafi się ta idealna chwila. Ale najgorsze, gdy ona nigdy nie nadejdzie.











T-shirt-CHOIES

Cardigan - Primark

Jeans - Zaful

Watch - Daniel Wellington 

Shoes - Nike



20 komentarzy:

  1. Hej Kochana zdjęcia cudowne jak zawsze! Bardzo podoba mi się stylizacja.
    Tekst widzę jak najbardziej z serca płynący, daje dużo do myślenia.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie, ze ci się podobają:D Najlepsze teksty to nie pisane przez dłonie lecz przez serce <3

      Usuń
  2. Bardzo mądrze piszesz, podoba mi się twój styl! Ładna stylizacja, z moim ulubionym dodatkiem- zegarkiem Daniela Wellingtona ♥

    wiktoriagoczol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mądre słowa :) Nie warto odkładać na później żeby sie tego zebrało od groma . Lepiej zrobić od razu . Każdy ma taką osobe,która jest jego aniołem strużem ,lecz nie każdy dostrzega to od razu . Super stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mądrze napisany post, przemyślany. Z pewnością będę tu zaglądać częściej z czystej ciekawości. Do tego super wygodna stylizacja :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że post ci się spodobał, mam nadzieję, że następne posty również ;)

      Usuń
  5. Za każdym razem gdy miałam taką osobę ona odchodzila.. gdy już myślałam że poznałam taka, ktora pozostanie juz na zawsze - również wszystko się popsuło. Lecz teraz, zdecydowanie - mam osobę która nawet smuci się gdy ja jestem smutna i robi wszystko, żeby mnie rozweselic. Mam nadzieje, ze juz ze mną pozostanie. Ale fakt, gdy już nie mamy siły się podnieść - musi ktoś nam pomóc bo sami nie damy rady.
    Piękne zdjęcia!
    Pozdrawiam cieplutko,
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Często sama odkładałam różne rzeczy na później i złe na tym wychodziło, totalnie tak jak nie chciałam. Mądrze napisane ;) Podoba mi się twoja stylizacja.
    Pozdrawiam!
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja niestety należę do tej grupy osób, która odkłada wszystko na ostatni moment, albo na tą "idealną chwilę".
    Każdy w swoim życiu, ma albo znajdzie taką osobę. Jednak wydaje mi się, że jeśli chodzi o ten temat to uważam, że nie należy naciskać, szukać. Takie osoby przychodzą w różnych momentach, często dostrzegamy je dopiero po paru latach :)
    maksymiliana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. o tak, jest dokładnie tak jak napisałaś..:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zawsze czekam do ostatniej chwili.. Ale nie ze wszystkim, przyjemności na pierwszym miejscu! :)
    Zapraszam do siebie http://veersonblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Po pierwsze - ale piękna jesteś *-* Po drugie - grunt to się nie poddawać. Czasem musi być ciężko. Gdyby nie było, świat byłby prosty, co się z tym łączy, okropnie nudny.
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję za komplement kochana <3 Dokładnie, czasem musi być pod górkę :)

      Usuń
  11. Super stylizacja! Bardzo mi sie podoba :)

    http://start-afire.blogspot.com/2017/05/i-just-wanna-be-part-of-your-symphony.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny look :) No ja jestem z tego typu co musi mieć wszystko na czysto, więc woli zrobić to odrazu lub jak najszybciej :) Pozdrawiam, http://agrafka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Czytaj to, co piszesz. Niektóre zdania są bez sensu, niepoprawne gramatycznie, dużo powtórzeń. Poza tym, "Na pewno ktoś, komu nie zależy tylko na swoim interesie, lecz również na nieszczęściu drugiego człowieka." Komuś zależy, abyś Ty była nieszczęśliwa? O to Ci chodziło?
    "Potrafi dodać sobie cierpienie, by komuś było lżej." To zdanie jest bez sensu.
    "Ze świecą takie osoby szukać, można by było powiedzieć, lecz często nie zauważamy, że prawie każdy ma taką osóbkę przy sobie, która może nie jest dla nas kimś bliskim, nawet może nie znamy dobrze tej osoby, jednak my dla niej jesteśmy wszystkim." Za długie zdanie i niepoprawne gramatycznie.
    Rozumiem, nie jesteśmy idealni, ale bez przesady. Skoro bierzesz się za blogowanie, to powinnaś znać chociaż podstawy poprawnej pisowni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Zawsze czytam. Nie jestem perfekcyjną autorką, zdarzają mi się błędy, gdyż się cały czas uczę.
      2. *szczęściu, tu jest mój błąd, już poprawiam, dziękuję :)
      3. Chodziło mi oto, że ktoś woli pocierpieć za kogoś, by mu ulżyć.
      4. Mam małe problemy ze zdaniami złożonymi, ale bez przesady, takie złe to nie jest, ale dziękuję za uwagi, idę poprawiać ;)

      Usuń
    2. Chyba trochę za duży wjazd tutaj nastał na Julię. Po to jest blog, by się rozwijać. Warto pamiętać swoje początki (o ile zaczynałaś jak byłaś młodsza). Spokojnie, jeszcze się rozwinie, a błędy nie są jakoś szczególnie rażące. Bywałam na blogach, w których NAPRAWDĘ było źle. Tutaj jest świetnie, a że zdarzyły się jakieś drobne błędy? No prooszę ;)

      Usuń
  14. Fakt, bardzo ważni są ludzie, którymi się otaczamy ;)
    Ja kiedyś tak miałam, że wszystko odkładałam na później, ale teraz wolę zrobić wszystko od razu i mieć później spokój, nie umiem już odpoczywać z myślą, że mam coś do zrobienia ;)

    Pozdrawiam,
    www.dagabout.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń