7 maja 2017

Haul Rosegal

Hej Wam! W dzisiejszym poście chciałam Wam pokazać kilka drobiazgów, które upolowałam na stronie Rosegal.com. Dodatkowo w tym tygodniu jadę na kilkudniową wycieczkę do Wrocławia, więc za jakiś czas możecie się spodziewać jakiejś fotorelacji z tych kilku dni. :)




Produkt, którego byłam chyba najbardziej ciekawa. Bałam się (jak chyba każdy, gdy zamawia jakiejś chińskie kosmetyki), że produkt może podrażnić mi skórę lub cokolwiek. Nic się takiego się nie stało. Zostałam mile zaskoczona, gdyż korektory rozprowadzają się po twarzy wręcz idealnie, nie robią plam.  Z ręką na sercu mogę ją polecić. 








Zestaw 14-stu pędzli zawładnęły moim sercem. Włosie jest mięciutkie, bardzo przyjemnie pracuje się nimi przy twarzy. Jak na razie włosie nie wypada, jedynie przy rozświetlaczu trzeba było je delikatnie przystrzyc, gdyż niektóre bardzo widocznie odstawiały na boki. Dodatkowo jeden pędzel był wyszczerbiony przy dołowi, ale nie przeszkadzało to w jego użyciu.






Ładny i efektowny dodatek do każdej stylizacji. Wykonany jest bardzo dobrze, nic nie odpada ani się nie ściera. I osobiście uważam, że nie jest zrobiony zbyt przesadnie, jak to usłyszałam od kogoś. Jedyny minus był w tym, że pasek był o wiele za duży na moją rękę, lecz łatwo można go skrócić.







Od jakiegoś czasu czaiłam się na takie owalne pędzle, które są ostatnio hitem u wielu blogerek czy vlogerek. Pędzle są bardzo gęste i niezwykle miękkie. Nie wchłaniają prawie w ogóle podkładu (minimalne ilości jedynie), o co się bałam, gdyż nieraz czytałam, że jakiejś dziewczynie te pędzle wchłaniały praktycznie cały podkład.
 Jeśli natomiast chodzi o gąbeczkę, tutaj się trochę zawiodłam. ,,Beauty blender'' jest dość duży, co osobiście uważam za plus. Jednak kiedy chcę umyć gąbkę to pod wodą staje się ona wręcz plastyczna, pod wpływem wody i naszych palców może zmienić jej kształt, c może skutecznie utrudnić nam pracę. Jednak po jakimś czasie wraca do swojej pierwotnego kształtu.
W zestawie dołączony był mały, różowy czyścik do pędzli. Bardzo skutecznie pomaga przy myciu pędzli.









Wielkie, czarne okulary ze złotymi wstawkami. Wykonane są świetnie, nie mam wrażenia, jakby miały się zaraz rozwalić, nic, a nic.






Zestaw bodajże 10? chokerów, jednak dwa mi się zgubiły, a kolejne dwa całkiem się rozwaliły, więc trochę kiepsko. Dodatkowo większość z nich jest za duża, więc trzeba było je trochę zmniejszać. Po za tym są całkiem fajnym dodatkiem.




11 komentarzy:

  1. Super zamówienie! Tez się czaję na te owalne pędzle! Piękne okularki :)

    Fotografia sposobem wyrazu - blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja takich paletek nie używam, ale podobają mi się kolorki :D
    Uwielbiam pędzle z chińskich sklepów, są dobre jakościowo i fajne cenowo :D
    W linki poklikałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Okularki świetne :) Sama zamówiłam sobie podobne, ale w wersji Rose Gold ;) Pędzle piękne, ale ja już nowych nie potrzebuję :D
    Poklikałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zamówienie, też mam tę paletkę do konturowania.
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku jaki śliczny ten zegarek!! Piękne kolorki w paletce są! Ja również jadę do Wrocławia na parę dni 😂 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama poluję na owalne pędzle, bo chciałabym zobaczyć jak się z nimi pracuje :) fajne rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej przypadły mi do gustu pędzle i okulary ;) nouw.com/just_wiktoria

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam od nich szczotki i pędzle, uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Zegarek wygląda na porządnie wykonany, bardzo fajne produkty sobie wybrałas :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    Najnowszy wiosenny post z kamizelką - daj znać co myślisz. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne rzeczy zamówiłaś, zapisuję Twój post i zwrócę uwagę na te rzeczy! :)
    http://veersonblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń