19 lutego 2017

Szczerość to jedyna dobra cecha, za którą ludzie mogą cię znienawidzić.



Czasami najgorsza prawda jest lepsza nic kłamstwo. Nie raz to słyszałam i jak najbardziej zgadzałam się z tymi słowami.  Jednak po wielu latach zauważyłam pewien rodzaju paradoks. Człowiek oczekuje od drugiego człowieka szczerości, a gdy ją dostanie i jest inna niż było początkowe myślenie, to jest już źle. Bo jest inne, niż początkowo myśleliśmy. Czy to złe? Oczywiście, że nie. Można mieć inne zdanie na jakiś temat, posiadać inne poglądy. A jeśli ktoś oczekuje od nas jakiejś opinii, wypowiedzenia się na dany temat, to powinniśmy to zrobić. Ale hipokryctwem jest moim zdaniem, gdy później ta osoba jest obrażana, że po to mówi, to jest niemiłe. Jeśli prosimy kogoś o wyrażenie opinii na jakiś temat to musimy liczyć się z negatywną oceną. Niestety. Albo może stety. 







25 komentarzy:

  1. To, że za szczerość ludzie mogą Cię znienawidzić wiem doskonale. Ale jestem zdania, że lepiej zachować przy sobie tylko te osoby, które szczerość uszanują ;)
    A jak Ty nie zamarzłaś?! Podziwiam :D Śliczne masz spodnie ;) I podoba mi się to, jak wygląda połączenie sweterka i butów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat cieplutko było hah :D Dziękuję ślicznie < 3

      Usuń
  2. Bardzo fajny post, zgodzę się jak najbardziej z tym :) Ludzie często nie potrafią odróżnić szczerości od krytyki.
    Świetny sweterek! Super w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerość jest najważniejsza w każdej relacji, chociaż w niektórych przypadkach może mocno zaboleć niestety. Wśród ludzi w obecnych czasach brakuje szczerości, a przecież to jest podstawa życia w społeczeństwie :)
    maksimilion.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Warto niestety podkreślić, że szczerość nie zawsze popłaca :(
    Super post!

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerość jest podstawą każdej przyjaźni, każdego związku...
    To smutne, że niektórzy ludzie nie potrafią przyjąć jej 'na klatę' :(

    Mój blog - KLIK
    Mój kanał - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. super ten sweterek <3
    http://coconailsbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkowicie się zgadzam z tym co napisałaś, świetny post! :)
    http://asuka--blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post, świetna stylizacja ! ☺️

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczerość to niezwykle istotna cecha i ja bardzo ją cenię!
    Ślicznie wyglądasz :)

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    MÓJ INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  10. Racja , kazda prawda jest lepsza niz klamstwo :)

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się z Tobą w 101% z tym co napisałaś! Zakochałam się w sweterku! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Dokładnie tak jest - ludzie oczekują PRAWDY, grania 'fair', a tak naprawdę boją się tego wszystkiego. Sama z doświadczenia wiem, że jednak czasem warto jest trzymać język za zębami ;) Ładnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny post i śliczne zdjęcia. Zgadzam się z tobą jeśli oczekujemy opinii od innych ludzi to musimy się liczyć tez z negatywna opinia.
    Pozdrawiam, Lu

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczerość to jedna z cech, które najbardziej cenię i zawsze staram się tego trzymać.
    Nie za zimno Ci na tym mrozie? :D Ale dla zdjęć wszystko hah :p
    Buziaki!
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju, Ada! *o* Kocham cię <3 Dziękuję za komentarz i obserwacje kochana <3

      Usuń
  15. To prawda. Ludzie wolą usłyszeć słodkie kłamstwa niż szczerą prawdę. Rozsądnie było by zawsze być szczerym choć w niektórych przypadkach to ona boli najbardziej. Z drugiej strony nieuczciwie jest też kłamać. Lepiej wybrać prawdę niż małe zło ale jeśli chodzi o tą kwestię to sprawa indywidualna ✌
    Obserwuje i zapraszam do siebie ❤
    www.cieloobluu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Szczera prawda, zgadzam się z tobą w 100%
    A zdjęcia świetne!

    OdpowiedzUsuń
  17. Lepsza najgorsza prawda niż kłamstwo.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja cenię sobie nawet najgorszą szczerą prawdę niż kłamstwa.
    PS ładny sweterek!
    Zapraszam do siebie maaalgooos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ,,Szczerość to jedyna dobra cecha, za którą ludzie mogą cię znienawidzić. "
    Bardzo dobrze powiedziane! Paradoks, prawda? :)
    Ludzie, oczekują, że powiesz im prosto w twarz co myślisz,
    a jak to robisz, to się obrażają.
    Ah.. ja przez tą szczerość spaliłam kilka mostów.
    No ale cóż.. Nie ma co być jeszcze bardziej zakłamanym
    w tym i tak niezbyt szczerym świecie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny sweterek i spodnie <3 Idealnie razem to wszystko wygląda.
    Ze szczerości trzeba umieć też korzystać... :) Gorzka prawda czasem lepsza niż slodkie kłamstwa..
    rooksiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Szczerość to rzeczywiście cech za którą mogą Cię znienawidzić, ale ja akurat cenię sobie tą cechę w ludziach...
    >>Mój blog<<

    OdpowiedzUsuń
  22. Czasami lepiej nie mówić wszystkiego... :)
    zapraszam do mnie http://krystalicznaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń