29 grudnia 2016

Ulubieńcy roku






Maska do włosów Total Keratin Complex
Pierwsze, na co zwróciłam uwagę, to piękny, czereśniowy zapach, który czuć już jak się otworzy opakowanie. Sama maska jest lekko różowa, lekko zabarwia. Jest gęsta, bardziej niż maski z np. Kallinos, którą również miałam okazję przetestować. Jednak o wiele bardziej wolę tą z Total Keratin. Widzę po niej wyraźną poprawę, moje włosy stały się bardziej gładkie, miękkie w dotyku i lśniące. 






Herbata Green Hills Szarlotka z cynamonem
Moja ulubiona herbata, którą uwielbiam sobie pić przy nowym odcinku Teen Wolfa czy też podczas pisania postu. Pierwsze z czym kojarzy mi się ta herbata to z bardzo słodkim i silnym zapachem. Aż może zemdlić. Jednak osobiście lubię takie zapachy, a jeszcze bardziej takie smaki. Polecam gorąco. 






Żel antybakteryjny Bath & Body Works
Jestem fanką żeli antybakteryjnych Bath & Body Works. Małe, poręczne i niezwykle wydajne. Największą chyba zaletą tych żeli są różnorodne zapachy. Mi akurat trafił się truskawkowy oraz arbuzowy, który już jakiś czas temu zużyłam. Obydwa od razu pokochałam. Produkt świetnie odświeża nasze dłonie i pozostawia na nich piękny zapach. Kolejnym plusem jest brak uczucia lepkich dłoni oraz szybkie wchłanianie. 




Napój kawowy Mokate Winter Party truskawkowe
Jak wspomniałam wcześniej, jestem fanką wszelkich herbat, ale również lubię poznawać nowe smaki kaw. Możecie wyobrazić moje szczęście, gdy wujek przywozi mi z zagranicy różno smakowe kawy, hah. Ale wracając do dzisiejszej. Bardzo polubiłam ostatnimi czasy tą z Mokate o delikatnym smaku truskawki. Jest świetna. 




Balsam do ust EOS

Mam straszny problem z przesuszonymi ustami, szczególnie w okresie zimowym. Na pomoc wychodzi mi właśnie ta mała kuleczka. Mimo swojej wielkości jest bardzo wydajny, choć użyłam go dzień w dzień, a go nie ubywa. Doskonale nawilża usta,  ochraniając usta na długie godziny.





Mercy | Shawn Mendes

    


 Say Yes | Dawid Kwiatkowski




Starboy | The Weeknd ft. Daft Punk




Heathens - Twenty One Pilots




Closer | The Chainsmokers ft.Halsey


31 komentarzy:

  1. Ta maska do włosów wygląda ciekawie 0 ja uwielbiam te z Kallosa! A jajeczka EOS to moje uzależnienie :D

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawi ulubieńcy! :)
    Uwielbiam zapach tego żelu antybakteryjnego ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ulubieńców wybrałaś! Moi faworyci do balsałam do ust EOS i maska :)
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Zapraszamy na Rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. EOS uwielbiamy pomadki tej firmy <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak wiele osób poleca eosy, a ja jestem nimi wręcz rozczarowana do tego stopnia, że najchętniej napisałabym na blogu bardzo negatywna recenzje...
    Moich ust Eos nie ratuje, nie nawilża ani nic z tych rzeczy. Jedyny plus za renomę i piękny zapach

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki zapach EOS? ^^
    http://call-me-bae.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo też uwielbiam tą herbatę! Mandarynkowa jeszcze jest przepyszna ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Maska mnie zaciekawiła. Eos'a mam i używam, ale nie jest on jakiś cudowny według mnie.

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Herbaty muszę koniecznie spróbować, coś czuję, że to będzie mój ulubiony smak! A "Mercy" to złoto i diamenty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama mam tą maskę do włosów i jest bardzo fajna, ładnie pachnie. Tak samo jeżeli chodzi o żel antybakteryjny, również polecam :) Bardzo fajni ulubieńcy :) Pozdrawiam, http://alexandra-perzanowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Napój kawowy o smaku truskawki? To musi być hit! <3 Szkoda, że w Polsce nie ma tego cuda...
    Buziaki i wszystkiego, co najlepsze w Nowym Roku :*
    Lina Nastya
    http://lina-nastya.blogspot.com/2016/12/daily-vlog-zoo-i-afrykarium-we-wrocawiu.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Polsce też można ja znaleźć, raz widziałam ją chyba w Biedronce

      Usuń
  12. Nie słyszałam o niektórych piosenkach jednak na pewno je przesłucham. a ta herbata o smaku szarlotki mmhhm musiała być przepyszna :D Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeśli chodzi o jajeczka EOS, które są ulubieńcami wszystkich blogerek. O innych kosmetykach, niestety nie słyszałam, ale może kiedyś je wypróbuję!
    MARTHA zapraszam na urodzinowy post🎉

    OdpowiedzUsuń
  14. Prócz pomadki Eos nie znam żadnych z tych rzeczy. Ale sama też używam maski keratynowej i moim zdaniem są najlepsze. :)

    Pozdrawiam, Olivia
    http://dalilahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawi ulubieńcy :)
    Ten napój musi być pyszny!

    Pozdrawiam cieplutko! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Niestety nie lubię balsamu, więc nie mogę się na ich temat wypowiedzieć. Chętnie wypróbuję maskę do włosów.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne ulubione roku. Jednak najbardziej podobają mi sie piosenki. To prawie wszyskie moje ulubione ☺

    OdpowiedzUsuń
  18. To z SS jest genialne.
    Słuchałem to już tyle razy, że brak słów.
    Co do postu, to bardzo fajnie napisany :)
    Może i ja coś podobnego o książkach/komiksach napiszę :)
    http://recenzumkomiksiarza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. O jaa, 'Say yes' Dawida! ♥

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy żadnego z tych produktów nie miałam, chociaż tej herbatki chętnie bym spróbowała.

    Pozdrawiam
    Enjoy Lifeee (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajni ulubieńcy. Nigdy nie piłam tej herbaty. Wątpię czy mi posmakuje bo nie jestem fanką smakowych herbat, wolę tą zwykłą z dodatkiem cytryny :)
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetni ulubieńcy! :)
    http://modaidekoracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Herbatkę na pewno spróbuję bo jestem bardzo ciekawa jak ona smakuje:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo głośno o tych eosach, ja jeszcze nie miał i nie próbowałam :)
    Oj, muszę poszukać tej herbaty, brzmi baardzo smacznie! :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  25. Nigdy nie miałam eosa :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. zainteresowała mnie ta maska i kawa truskawkowa też :D
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ta herbatka musi być bardzo dobra :)

    OdpowiedzUsuń