5 grudnia 2016

StyleWe


Od paru dni mam możliwość codziennie patrzeć na biały puch, który w tej porze roku znajduje się praktycznie wszędzie. Tak zimno na zewnątrz, że bez sza;ika i swetra nie przejdzie żadna podróż. Właśnie na StyleWe można znaleźć bardzo fajne płaszczyki, swetry, szaliki, które będą idealne na tą porę roku.


For several days I have the opportunity every day to look at the white fluff that at this time of year, there is virtually everywhere. So cold outside that without a hush; ika and sweater will not go any journey. It is on StyleWe you can find a very cool coats, sweaters, scarves, which will be perfect for this time of year.

    click           
 click

click                           |                                          click

12 komentarzy:

  1. U nas też wszędzie biało. Ta kurtka moro wymiata! :D Miałyśmy sobie podobną kupić w H&M, ale postawiłyśmy jednak na coś innego ;p Ojej, te świąteczne szaliki są przeurocze. Może się skusimy na ich kupno :D Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mieszkam w górach i mówiąc szczerze śnieg widzę tylko jak spada z nieba, bobardzo szybko ostatnio topłaniał. Teraz temperatura spadła i mam nadzieję, że śnieg się utrzyma ...
    A co do stylizacji to bardzo mi się podobają :) kocham taki styl

    W wolnej chwili zapraszam także do mnie
    http://klaudiaczphoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zazdroszczę. U mnie nie topnieje, ale cały czas się powiększa, hah.

      Usuń
  3. Ten szalik naprawdę jest super. Podoba mi się, tak jak śnieg <3 Wreszcie u mnie jest śnieg. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny szaliczek :)
    zapraszam do mnie :*
    http://martienna.blogspot.com/2016/12/mikoajki.html

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie za oknem jest tylko ciapa :(

    zapraszam do mnie na bloga o moim życiu: diamentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Awesome products, I love the second jacket! Thanks for sharing dear
    Great blog! I'm following you! Follow back?***
    http://omundodajesse.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ubrania wybrałaś! :)
    Poklikane! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. A u mnie za oknem ładna pogoda :) Fajne stylizacje wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. prześliczna jest ta kurtka w moro ;) masz oko ! ;)
    http://nofik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń