11 listopada 2016

Nie narzekaj, że masz pod górkę, jeśli wybrałeś drogę na sam szczyt

Każda osoba do czegoś dąży. Może to nie jest nic wielkiego, trudnego, ale jednak mamy jakiś cel w życiu. Jednak często los krzyżuje nasze plany. Musimy z czegoż rezygnować z niektórych rzeczy. Kosztem tego jest odsuwanie naszych planów na dalszych plan. Trudno powiem pogodzić ze sobą pracę, naukę, pasje, obowiązki, marzenia. Zazwyczaj zyskujemy coś nowego, lecz kosztem innej rzeczy, która mogła dla nas znaczyć bardzo wiele. Chcemy osiągnąć sukces.
Kiedy możemy powiedzieć, że osiągnęliśmy sukces? Dla każdego definicja tego słowa będzie inna, w zależność od swojego spostrzegania świata, planów poglądów. Ale myślę, że większość się ze mną zgodzi, gdy powiem, że sukcesem można nazwać coś, czemu poświęciliśmy się na 100%. Coś, co robimy, bo to kochamy. Jest to dla nas przyjemność. Mamy to, o co od dłuższego czasu walczyliśmy. Powinniśmy tak dążyć do tego wszystkiego. Osiągając to, czego chcieliśmy, mimo konsekwencji, które możliwe się z tym wiążą, jesteśmy spełnieni.

















38 komentarzy:

  1. Bardzo dobry temat poruszyłaś. Ja tak mam ze sportem, poświęciłam się temu w 100%, a teraz siedzę z ortezą na nodze. To jest taka mała przeszkoda, ale już niedługo wrócę i osiągnę to co sobie zaplanowałam! Bardzo ładnie wyglądasz! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie nigdy nie powinniśmy sobie mówić, że osiągneliśmy sukces tylko coraz dalej się piąć! fajne zdjęcia!
    queenxfangle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z Tobą, wydaje mi się że nigdy nie powinniśmy podcinać sobie skrzydeł. Mimo to każdy ma inny cel oraz marzenia. Nie możemy jednak poprzestać na spełnieniu jednego celu, powinniśmy iść dalej i dalej, ponieważ człowiek rozwija się całe życie.
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy bardzo post i będę wpadać częściej ! http://okay-ihaveabook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Racja. Trzeba tez mierzyć siły na zamiary a nie odwrotnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam wrażenie, że czytam swoją wypowiedź z czasów kiedy miałam 14 lat :) Świetny tekst - jak już powiedziałam, mam podobny styl pisania i myślę dokładnie tak samo!
    http://pannakuchcewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi często rodzice podcinają moje skrzydła! Ale ja staram sir dążyć do celu. Wyładniałaś ostatnio 💕

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Sarcia. :D Cóż za komplement d :D <3

      Usuń
  8. zgadzam się, żę sukcesem można nazwać to czemu się poświęciliśmy w 100%! Bardzo mądre słowa. Bardzo miło mi się czyta 💕
    dziękuję, że zostalaś u mnie na dłużej! A ja na peno będe do Ciebie zaglądać!
    www.maja-sum.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z tobą w 100 %. Bardzo mądry wpis daje dużo do myślenia. Pozdrawiam Naciaka

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny cytat w tytule. Zgadzam się w 100%, szkoda tylko, że za bardzo narzekamy na te nasze drogi:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie piszesz ! Ja mogę sobie powiedzieć, że coś osiągnęłam, wtedy kiedy ludzie dzięki mnie się uśmiechają. Częściej robię coś dla innych, nie dla siebie :)

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczery post prosto z serca, to się ceni ^^
    http://lamytocwaniaczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślę, że zawsze warto znaleźć czas na to, co nas naprawdę uszczęśliwia. Czas na realizowanie swojej pasji, realizowanie siebie :)

    cugle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczera prawda! Post dobrze napisany, skłania do refleksji!
    Śliczne zdjęcia :) Jesteś piękna!

    annemcosplay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Sama prawda!!
    Super zdjęcia😍

    OdpowiedzUsuń
  16. Sam naglowek mowi sam za siebie-dokladnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tytuł posta jest podsumowaniem treści. Zgadzam się w stu procentach. Bardzo ładna stylizacja, masz dobry gust.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. sensownie i mądrze napisane! cała prawda, zgadzam się z tobą :) do tego super zdjęcia, masz śliczne włosy! www.julliexy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystko ładnie napisane i podsumowane, ogromny plus!

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgadzam się z tobą. Nie lubię ludzi o slomianym zapale, ktorzy się poddaja przy pierwszej porażce. ja wolę zacisnąć zęby i isc do przocdu, bo wiem, ze warto!
    Pozdrawiam,
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo mądre słowa. świetne zdjęcia :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo podobała mi się stylizacja! Uwielbiam spódniczki! Obserwuję i mam nadzieję ,że również zaobserwujesz mojego bloga : iobiektywwsercu.blogspot.com ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo mądrze napisane.
    Aż przypomniało mi się moje motto: NEVER GIVE UP! <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Dla mnie sukcesem jest dążenie do celu swoją ciężką pracą. Człowiek czuje się świetnie ze świadomością, że coś co wydawało mu się niemozliwe, wcześniej czy później osiągnął :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgadzam się z Tobą stuprocentowo!! Sukces nie przychodzi ot tak łatwo - trzeba zapracować, pokonać trudnośći i przeszkody :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo dobrze mówisz, do sukcesu trzeba dojść ciężką pracą, a nie drogą na skróty <3
    http://white-lady990.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgadzam się! PS: Wyglądasz super :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Całkowicie się z tobą zgadzam! O marzenia trzeba ciężko pracować :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Coś wiem o temacie przez ciebie poruszanym... :) Ja np. powtarzam rok studiów, bo uparłam się żeby być inżynierem budownictwa wodnego. I nie poddaję się :D
    http://www.viofashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  30. Zminilabym rajstopy i buty a ogolnie bardzo ladnie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Na marzenia trzeba czekać ale i popracować. Oh wiem coś o tym. Ślicznie wyglądasz!

    http://sharpeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczna jesteś! Super post <3 ! Zapraszam! https://xjust-my-lifex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgadzam się z Tobą, post jak najbardziej życiowy i prawdziwy...
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo dobrze napisane.
    Trudno sprostać postawionym sobie celom, ale osiągniecie sukcesu jest czymś niezwykłym :)

    OdpowiedzUsuń