28 listopada 2016

9 pomysłów na mikołajkowy prezent





Chyba nie tylko ja mam kłopot z kupowaniem dla kogoś prezentu. Zawsze się boję, że albo mu/jej się nie spodoba, nie trafię w gust, rozmiar itp. Jednak ostatnio pomyślałam sobie co bym j sama chciała dostać, co mi wpadło w oko dla kogoś. Tak właśnie w en sposób powstaję ten post, by pomóc może właśnie tobie. Może kogoś zainspiruje prezentem?

1. Książka ,,Tajniki DIY'' Już drug ksiązka autorstwa znanej YouTuberki Red Lipstick Monster. Ciekawy i praktyczny prezent dla każdego jej fana i nie tylko.
2. Bony zakupowe Świetny sposób, kiedy nie mamy już zielonego pojęcia co możemy kupić bliskiej osobie, ale za to wiemy, gdzie lubi robić zakupy.
3. PowerBank jednorożec Z własnego doświadczenia wiem, ze PowerBank to bardzo użyteczne urządzenie, które uratuje nas niejednokrotnie, gdy nasz telefon będzie już powoli umierał. U mnie  możecie zobaczyć przeuroczego jednorożca, którego każdy pokocha.
4. Świąteczne skarpety Uwielbiam tego rodzaju dodatki. Skarpetki  w ciekawe nadruki, kolory zawsze poprawią nam humor i będą fajnie wyglądać.
5. Ceramiczny kubek Dla wielbicieli wszelakich napojów czy też zabieganych ludzi prezent idealny.
6. Koszulka Też fajnym pomysłem będzie koszulka z nadrukiem idola, ulubionego piosenkarza/aktora itp. Albo ze wspólnym zdjęciem. Super pamiątka.
7. Świeca zapachowa Dla każdego fana, taki prezent będzie super. Czy to mały wosk lub większa świeczka. A zapachów do wyboru mamy miliony.
8. Zegarek Ciekawy i praktyczny upominek. Niestety, jeśli chcemy kupić jakiś porządny to trzeba troszkę zainwestować, ale za to będzie służył komuś przez długi czas.
9. Płyta Jeżeli osobą, którą mamy zamiar obdarować jest fan jakiegoś zespołu/piosenkarza/piosenkarki to również fajnym pomysłem będzie zakup płyty.












42 komentarze:

  1. Bony zakupowe to naprawdę świetna opcja, zwłaszcza wtedy, gdy totalnie nie mamy pomysłu na prezent. Ale super alternatywa dla bonów mogą być też pudełeczka z kosmetykami, no te od ShinyBox :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne prezenty na Mikołajki. Pozdrawiam! Zapraszam do mnie madziabooks.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe i bardzo fajne pomysły na prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno jakiś wykorzystam bo nie miałem ani 1 pomysłu dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zawsze inwestowałam w bony prezentowe, ale w tym roku postanowiłam zrobic coś bardziej kreatywnego. Dzięki Bogu, że znalazłam ten post. A ta książka na pewno wpadnie w oko mojej siostrze. Zapraszam do siebie! shiny-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super pomysły! Szczerze mówiąc to zawsze chciałam dostać bon do sklepu ale nikt jeszcze mi go nie podarował. Wszystkie produkty, które pokazałaś są świetne! Marzy mi się taki zegarek <3
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe pomysły. Najbardziej podoba mi się zegarek <3
    http://www.viofashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Przydatny post dla takich osób jak ja :)

    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje pomysły bardzo mi pomogły. Zawsze miałam problem z tego typu rzeczami. teraz ciesze się,że trafiłam na twojego bloga. Życzę dłuższych sukcesów w pisaniu.
    http://malgosianablogu.blogspot.com/2016/11/ulubiency-listopada.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne pomysły! Chyba najbardziej przypadły mi do gustu bony i zegarek, boski! <3

    ms-black-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bony zakupowe to najlepszy pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja kupuję mojej koleżance z klasy na Mikołajki, płytę jej ulubionego zespołu :)) Do tego pewnie dorzucam świąteczne skarpetki, więc chyba idealnie się wpasowałam w Twoje pomysły :D http://daisy-dyana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, idealnie. :D Mi by sie spodobało

      Usuń
  13. Wszystkie pomysły bardzo fajne. Najbardziej chyba spodobała by mi się książka DIY, płyta lub bon. Jedne z dobrze trafionych prezentów. Nie wiedziałam co kupić koleżance na mikołajki, także dziękuję za pomoc!:D
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com
    Obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne pomysły <3 Ja właśnie chciałabym te tajniki DIY :)

    gabrielle-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja uwielbiam kupować ludziom skarpetki, o tak skarpetki są świetne!

    http://amlodzinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne pomysły, ja sama mam mnóstwo różnych skarpetek i przy wyborze prezentów tez czesto decyduje sie na to :D super pomysł w szczegolnosci jesli maja fajne nadruki itd :) bardzo przydatny post, dla osob ktore maja problem ze zdecydowaniem sie na prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Najlepszą opcją na prezent na święta są bony i skarpetki <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Ze wszystkich tych pomysłów najbardziej spodobał mi się ten jednorożec - osobiście bym go nie chciała, ale jako prezent i to dość oryginalny nadaje się świetnie! :D

    Jak dla mnie to świeca zapachowa i Ceramiczny kubek(mają piękne wzory!)

    Miłego wieczorku i weekendu Kochana!

    Uwielbiam takie posty! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne pomysły tym bardziej, że święta już tuż tuż.

    http://malinowa-panna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. O ten jednorożec jest taki uroczy, ale bluzka to nasz faworyt! <3 Śliczna jest, kolor nam się bardzo podoba. Genialny wpis! Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też jest moim faworytem, że aż chyba nie poczekam, ąż dostanę ją na gwiazdkę i sama kupię, hihi

      Usuń
  21. Według mnie perfumy, czy dobra książka to zawsze trafiony prezent ;) Świetne propozycje!

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  22. Post przydatny dla mnie :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja jak na razie nie mam problemu z wymyślaniem prezentów
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zazdroszczę :D Ja nigdy nie wiem, hah

      Usuń
  24. Mi się marzy książka Ewy ! Fajne pomysły :)

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Tajniki RLM to mój nr 1 na liście czego chce! <3

    Pozdrawiam!

    http://paulonkal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. mnie akurat druga książka RLM nie bardzo przypadła do gustu, więc raczej nie zagości pod moją choinką. ale innych mam nadzieję, że będzie tam pod dostatkiem. ;)
    płyta, kubek, skarpetki też będą w gronie tych, które chcę kupić innym. :)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Czwarty punkt najlepszy pod warunkiem, że muszą być to takie grube świąteczne skarpety :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Jaka była pierwsza książka Red Lipstick Monster ? Oo płyta to super pomysł! Moja koleżanka ma ulubionego wokalistę więc na pewno kupię! Dzięki

    OdpowiedzUsuń
  29. Bony zakupowe są świetną opcją, zwłaszcza gdy dobrze znamy gust osoby, której kupujemy prezent. Uwielbiam też ciepłe skarpety i kubki- mam ich całą kolekcję!
    http://pogusiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne pomysły na prezent!
    Zapraszam do siebie, ponieważ jutro publikuję swoje pomysły na prezent i jestem ciekawa Twojej opinii! http://inmyorther.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Sama myślałam właśnie nad zakupem płyty, szczególnie Shawna :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  32. Fany wpis i świetne pomysły! Buziaki!

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajne pomysły! �� Pozdrawiam!

    www.jestempiotreek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciekawe propozycje i już wiem co kupię znajomym :*
    Dzięki <3
    http://nieznamgranic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne pomysły osobiście sama dostałam na mikołaja płytę mojego ulubionego zespołu i byłam i jestem nią zachwycona. Według mnie prawie zawsze sprawdza się książka na prezent.
    Zapraszam do siebie dopiero zaczynam http://znak-interpunkcyjny.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ciekawe pomysły na prezent! :)

    OdpowiedzUsuń