11 października 2016

Cytaty



Marzę o cofnięciu czasu. Chciałbym wrócić na pewne rozstaje dróg w swoim życiu, jeszcze raz przeczytać uważnie napisy na drogowskazach i pójść w innym kierunku.



To nasze wybory ukazują, kim naprawdę jesteśmy, o wiele bardziej niż nasze zdolności


Kiedy ktoś poświęca Ci czas, pamiętaj, że daje coś czego nigdy nie odzyska .



Tchórz nigdy nie rozpoczął. Słaby nigdy nie skończył. Zwycięzca nigdy nie zrezygnował. 



Jeśli chcesz oglądać tęczę musisz dzielnie znieść deszcz.


Ludzie są jak góry lodowe. Pod powierzchnią kryją się niepowodzenia, cierpienie, ból. Tak naprawdę nikt nie jest taki, jak się zdaje.


Samotność sprawia, ze ludzie stają się silniejsi


Nie narzekaj, że masz pod górkę, jeśli wybrałeś drogę na sam szczyt


Pozory mylą a ludzie zawodzą.


Jeśli szukasz pomocnej dłoni, masz ją na końcu własnego ramienia.


Nikt nie jest warty Twoich łez, a ten, który jest ich wart, nigdy Cię do ich nie doprowadzi. 



Nie rzucaj mi kłód pod nogi, bo nigdy nie wiadomo czy nie potknę się kiedyś o jedną z nich biegnąc, by ratować ci życie
















28 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie posty, nie wiem dlaczego, ale bardzo mocno mnie motywują ;) piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie narzekaj, że masz pod górkę, jeśli wybrałeś drogę na sam szczyt - idealnie do mnie psuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. By zobaczyć tęczę trzeba dzielnie znieść deszcz - bardzo prawdziwe, warte do przypominania dla tych, którzy poddają się po porażce, albo myślą, że wszytko przychodzi od tak :)

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nikt nie jest warty Twoich łez, a ten, który jest ich wart, nigdy Cię do ich nie doprowadzi.
    Ten cytat jest najpiękniejszy! Bardzo mi się podoba :3
    http://clauditta-blog.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten mi ise podoba :D Nie rzucaj mi kłód pod nogi, bo nigdy nie wiadomo czy nie potknę się kiedyś o jedną z nich biegnąc, by ratować ci życie :)

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:* odwdzięczam się za każdą obserwację :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne wybrałaś cytaty! :)

    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie narzekaj, że masz pod górkę, jeśli wybrałeś drogę na sam szczyt
    ten cytat jest mega mądry, cały czas go sobie powtarzam :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne cytaty i śliczne zdjęcia.

    https://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne cytaty, pierwszy raz spotykam się z takim postem i bardzo mi się podoba! :) Piękne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. "Kiedy ktoś poświęca Ci czas, pamiętaj, że daje coś, czego nigdy nie odzyska." - w tym momencie przypomniałam sobie o takich ludziach, którzy byli w moim życiu, a których już nie mogę tak często spotykać jak kiedyś. Myślę o tym, co dla mnie zrobili, i jestem im za to wdzięczna.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Skąd wzięłaś takie piękne cytaty? Piękne cytaty i zdjęcia :)
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często śledząc na Instagramie, facebooku czy innych blogach gdzieś zawsze są jakieś cytaty, to sobie je zapisuję, mam chyba już tak zapisanych z 100 cytatów. :)

      Usuń
  12. Piękne zdjęcia i cytaty <3 2 i 3 cytat mi sie bardzo podoba <3
    obserwuję i zostaję na stałe :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia i cytaty, zwłaszcza ten pierwszy z Harrego Pottera <3


    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatni taki prawdziwy! :)
    Świetne cytaty :)
    Pozdrawiam :)
    http://gloryhaul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham takie posty! A zdjęcia ? Piękne i klimatyczne!
    Pozdrawiam
    czesctuola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wpis super, mega mi się podoba tak samo jak twój blog! Chcesz go pozycjonować? Wpadnij do mnie, a dowiesz się gdzie i jak zdobywać linki. Wpadajcie, czytajcie i komentujcie!
    www.youboost.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne cytaty! Czasem lubie poczytać je ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo refleksyjne cytaty :) Świetne zdjęcia. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Takie posty daja mi wiecej do myslenia niz niejeden coach!
    Www.nixstaystrong.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Piekne zdjecia :)

    Zapraszam-Mój blog
    <--- Odwdzięczam się za każdą obserwacje --->
    (Tylko nie zapomnij zostawić linka do swojego bloga
    w komentarzu na moim blogu)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne cytaty, dające do myślenia :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne cytaty :)
    "Nikt nie jest warty Twoich łez, a ten, który jest ich wart, nigdy Cię do ich nie doprowadzi." Bardzo mi sie ten podoba <3
    Śliczne zdjęcia :D

    grlfashion.blogspot.com
    Odwdzięczam sie za każdą obserwacje :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo mądre cytaty i piękne zdjęcia ;)

    neversaynever171.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialne cytaty, zdjęcia też bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń