26 września 2016

Z przodu są ci, którzy do tyłu się nie oglądają

Często spotykany temat. Zrób dzisiaj to, co inni by zrobili jutro. Proste w słowach, lecz trudniejsze w czynach, prawda?
Nieraz narzekamy na ludzi, którzy coś osiągnieli. Dlaczego oni mają, to, co my byśmy tez chcieli? Dlaczego oni, a nie ja? W głowie układamy milion takich pytań, na które odpowiedź jest jakże prosta. Oni nie stali w miejscu. Szli do przodu, osiągając, ucząc się wielu nowych rzeczy, które później przełożyły się na ich sukces. Im dalej byli szczytu, tym szybciej go osiągali. nie myśleli, ze już coś tam maja, tyle wystarczy. Nie. Nie stawali w miejscu, tylko ruszali dalej. Ciągle i ciągle, mając na swoim koncie coraz to więcej umiejętności.


,,Zrób dzisiaj coś, czego innym się nie chce. Jutro będziesz miał to, czego inni pragną.''


ZAPRASZAM DO UDZIAŁU W KONKURSIE KLIK


T-shirt-Sinsay | Shirt-klik | Jeans-klik |Shoes-Converse


















32 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia <3
    Obsewuje i liczę na to samo :)

    http://mrkulfon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Wow! I jeszcze raz WOW! <3 Ta koszula jest prześliczna *-* A cytat nas oczarował! Jest bardzo życiowy tak samo jak tekst ;) Mądrze i zwięźle napisane :) SUPER!

    OdpowiedzUsuń
  3. super zdjecia a spodnie bardzo wpadły mi do gustu :D

    pozdrawiam:*

    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wpis, daje wiele do myślenia ;) Śliczne zdjęcia, obserwuję :D
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się spodnie ;) ostatnio modne zrobiły się ubrania z nadrukami na jeansach ;)

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;* odwdzięczam się za każdą obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne spodnie ;)
    Trzeba działać by nie zostać w tyle :D !

    http://feather92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się, te słowa warto wbić sobie do głowy i powtarzać jak mantrę! Dzięki temu uwierzymy w to co mówimy, a to przełoży się na czyny! I zaczniemy działać :)

    roksanaklinowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne spodnie jak i koszula! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Każdy pracuje na własne sukcesy!
    Fajne zdjęcia :)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Te spodnie jak i koszula są bardzo fajne! Kliknęłam w linki :) Jeśli chodzi o post to nawet nie wiem co mogę napisać. Super to opisałaś. Jak to czytałam to pomyślałam o rzeczach jakie mogłabym zrobić a jakich nie robię, bo jestem zbyt leniwa. Tą motywacją w tym wszystkim jest wzmianka o tym, że inni będą chcieli tego co mam ja.
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  11. Wpis rzeczywiście motywuję i uświadamia, że siedząc na kanapie nic nie osiągniemy. Trzeba działać :)
    Fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super fotki a notka bardzo prawdziwa

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniały post. Skłania do mnóstwa refleksji i całkowicie się z Tobą zgadzam. U mnie zaczęło się to od ćwiczeń. Moim koleżankom się nie chciało, a ja zaczęłam to robić i teraz one zazdroszczą mi motywacji, bo na efekty jeszcze jest za wcześnie, hah :D
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ubrania dobrane mega + te spodnie z naszywkami *.*

    http://nnienagladnaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgodzę się z Tobą :)
    Bardzo podoba mi się przytoczony przez Ciebie cytat :)
    Świetna stylizacja, zwłaszcza spodnie :)
    Masz jeden błąd w opisie - zjadłaś literkę :)
    Pozdrawiam
    http://gloryhaul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Mądre słowa. Często podziwiałam tak blogerki i osoby na siłowni, aż w końcu sama wzięłam się w garść :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mądre i pouczające słowa!
    Super stylizacja ;)
    blogerkaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mądrze napisane :)
    Świetną stylizacja :*
    Pozdrawiam zuzik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Great photo! Nice shirt! I like it!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie napisałaś, zawsze i tak będą osoby co więcej osiągnęły, lecz warto się starać :) Super stylizacja!
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie napisane!
    Ładne zdjęcia i świetna stylizacja
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Tytuł jest fantastyczny - świetne spojrzenie na świat :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie napisane :D
    Ciekawy cytat na końcu :)

    Zapraszam: weromar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgadzam się często ludzie zazdroszczą tym co nie stoją w miejscu i mówią że im wszystko spadło z nieba, a to nie prawda. Stylizacja bardzo ładna taka bardziej rockowa, a spodnie cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochana świetna stylizacja, pomagam - 13,28$, 14,99$ :)
    Mogłabyś pomóc i mnie TUTAJ, dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna stylizacja, wyglądasz pięknie <3 Kliknięte
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne wyglądasz 💖!
    https://wersquu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ładne zdjęcia i ciuszki.
    super blog
    zapraszam do mnie http://sportowyblogewy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ostatnie zdjęcie moim faworytem. Dodatkowo dałam obs, liczę na to samo u siebie i pozdrawiam.
    http://szkatulkamarzen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Taka zwyczajna stylizacja a jednoczesnie fajnie sie na nia patrzy :)

    OdpowiedzUsuń