13 września 2016

Kawai Box + KONKURS


Na końcu postu będzie możliwość wygrania takiego pudełeczka! - wytrwajcie do końca :) 







Gdybym nie przeczytała na stronie, że to cukiereczki o smaku sody, to bym myślała, że to jednak smak coli.  W środku rozpuszcza się proszek o smaku cytryny, który mocno musuje w buzi. Bardzo dobre cukierki, jedynie szkoda, że jest ich tak mało w opakowaniu. 






Dostajemy jeden z czterech kolorów pomponów, które możemy sobie przywiesić przy kluczach, plecaku czy torbie. Uroczy dodatek, który niestety lubi przyjmować różne kształty, niekoniecznie ładniej, puszystej kuleczki. 





Ładny zestaw 5 ołówków z kolorowymi wzorami, idealne do szkoły. Rysują miękko, co bardzo lubię w ołówkach, gdyż często coś tam sobie porysuję. Jednak muszę przyznać, że prawdziwą udręką jest je strugać,.













 KONKURS1. Zaobserwuj mojego bloga
2. Zaloguj się do konkursu przez obrazek niżej
3. Napisz komentarz:
Obserwuję jako:

Życzę powodzenia :)



a Rafflecopter giveaway

16 komentarzy:

  1. Ale super ten pomponik :) Powodzenia wszystkim !

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piórnik swietnie wyglada :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze mnie ciekawiło jak ludzie podejmuje współpracę z japana, piórnik cudny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze mnie ciekawiło jak ludzie podejmuje współpracę z japana, piórnik cudny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze mnie ciekawiło jak ludzie podejmuje współpracę z japana, piórnik cudny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Super paczka!
    Śliczny ten pompon do kluczy :)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwujemy jako: Sylwia Aga Matuszyk
    Świetna paczuszka! Bardzo urocza ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Współpracowałam też z tą firmą, ma całkiem ciekawe rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. proponowano mi współpracę, ale niestety - lubię sama wybierać, co chcę dostać ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny box!
    Obserwuję jako: xfyrg_

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. awesome.love all the items so cute thank u keep on posting

    OdpowiedzUsuń