18 lipca 2016

Jestem w fandomie - powód do wstydu?

Coraz częściej spotykam się hejtem z powodu naszego upodobania muzycznego. Na co dzień słyszę różne teksty ,,Bielebierki są głupie'' ,,Chwatonators''. Nigdy jakoś nie rozumiałam tej jadowitości w stosunku do osób, które lubią inny rodzaj muzyki niż my. Co komu przeszkadza, że ta dziewczyna słucha ,,Baby'' Justina? Czy jest gorsza od osoby, która nawala non stop nutami Popka czy Kaena? Jest parę tysięcy piosenkarzy, piosenkarek, zespołów, a jeśli każda osoba, która lubi przeciwnych jakiegoś piosenkarza kłóciłaby się z kimś o odmiennym guście świat by zwariował. Chociaż można powiedzieć, że nie raz widzi się takie sytuacje na co dzień.

Nie jednokrotnie widziałam czy to na różnych portalach internetowych, czy nawet w życiu codziennym Wszędzie widać walki wśród młodzieży, a nawet wśród dorosłych, którzy przebijają swój gust muzyczny ponad wszystkie inne. Ci, którzy nie lubią ciężkiego brzmienia, np. rock, metal czy punk nazszywają ,,darciem ryja'', choć nie powiem, że sama mam podobne zdanie co do niektórych piosenek tego gatunku, ale nie wszystkie się do niego zaliczają. Ale za to często (choć nie mówię oczywiście o wszystkich, tylko o garści ludzi) fani tego rodzaju muzyki, którzy nie lubią popularnego teraz popu mają opinię o fanach taki piosenkarzy i zespołów jak Justin Bieber, Dawid Kwiatkowski, One Direction czy nawet moje ukochane 5 Second of Summer za denną muzykę dla dzieci z podstawówki i dla gimbusek. Ale powiedzcie mi, co nam do tego, kto słucha jaki rodzaj muzyki? Boli to nas? Mówiąc, ze to jest głupie, on nie umie śpiewać narzucamy swój własny gust muzyczny, można nawet powiedzieć, że jesteśmy nietolerancyjni. Powinniśmy szanować swoje upodobania muzyczne, poznawać to, co lubi ktoś inny i pokazywać, co my lubimy słuchać.




24 komentarze:

  1. Słucham różnej muzyki, popu, rocku i zdarza się nawet że metalu, ale także jestem w wielu fandomach i zauważyłam jak ludzie traktują kogoś kto słucha np. Justina. Świetny post!
    http://mska-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam Dawida, jestem w fandomie. I strasznie mnie irytuje gdy ktoś mówi '' chwastonators''

    OdpowiedzUsuń
  3. Uważam, że nikt nie powinien karcić innych osób z powodu muzyki jakiej słuchają.. To indywidualna kwestia każdego z nas. :)

    Na blogu kilka ciekawych propozycji filmowych na wieczór, i kilka porad jak przezwyciężyć brak pewności siebie. Zapraszam może Ci się coś spodoba. :) ms-black-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja totalnie toleruję każdego gusta muzyczne. Ktoś słucha rocka? Okej nie przeszkadza mi to (sama nawet czasem czegoś posłucham). Ktoś słucha popu? Okej, każdy słucha co lubi (ja też go słucham). Nigdy z nikim nie wykłócałam się o gust muzyczny, bo ile ludzi tyle gustów.
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham słychać rocka a wiele osób właśnie mówi mi ze jak mogę słuchać tego "wycia" albo głośnego grania na gitarze i poniekąd jest to wkurzajace :)
    www.ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. OMG WIDZE KOSZULKE 5SOS KC KC KC XDXD. Nie no racja co do treści 100%. Ale bycie w fandomie to żaden wstyd. Pamiętam jak byłam jeszcze w podstawówce i wszyscy hejtowali Biebera a ja tak na luzie ''hej ale on jest super!'' mina ludzi>>> nie warto przejmować się czyjąś opinią na temat NASZEGO gusty muzycznego:)

    Pozdrawiam,
    jestem-folta.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak się to mówi - szacunek za szacunek. Dopóki ktoś jest wobec mnie fair - ja też nic do niego nie mmam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeżeli ktoś toleruje to, czego ja słucham to może liczyć się tego samego z mojej strony :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z tym co napisałaś ;) masz rację :) co do zdjęć szkoda że wszystkie czarno-białe :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś się śmieli z Hannah Montana teraz z Biebera. To nie wstyd, wiadomo, że ktoś musi być idolem nastolatek. ;)

    zapraszam do siebie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę, że hejt na Biebera i Kwiatkowskiego już przygasł :)
    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE NA NOWY POST :)

    KLIK


    MOGĘ PROSIĆ O JEDEN KLIK? Z GÓRY DZIEKUJĘ :)
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. A na pewno dobrze nazwałaś fanów Biebera i Kwiatkowskiego?! To chyba się inaczej pisze.
    Każdy słucha tego co lubi, ale wzajemne obrażanie się jest bez sensu.
    Ja nie słucham żadnego z wymienionych w poście, ja wolę "klasykę" lata 80-90 gdzie jeszcze była muzyka a nie komercha wygenerowana na kompie.

    P.S. A czy nie możesz pisać nieco inną czcionką, tak żeby były odstępy większe między wierszami, bo tak to ciężko się czyta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś teraz dopiero zauważyłam, ze to się skleiło, dzięki wielkie. :) Już poprawiam :)

      Usuń
    2. P.S Mówi sie Beliebiers i Kwiatonars, ale w poście napisałam, jak mówi się też potocznie, niemiło.

      Usuń
  13. Aaaa <33 5 SOSFAM ♥ Ja równiez należą do różnych fandomów, jednak uważam ,że szacunek powinien stać na pierwszym miejscu. Chociaż wiesz jesteśmy sektą, także może to dlatego :D. Ja jednak toleruje gustu muzyczne innych ludzi.

    http:/sharpeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Kilka piosenek od nich lubię, jednak nie na tyle, żeby stać się ich fanką :D

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgadzam się w 100%
    Zapraszam do mnie: anotherlucy595.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Uważam że każdy powinien słuchać tego co mu się podoba. Ale zawsze znajdzie się ktoś kto musi wyrazić swoje zdanie w mało uprzejmy sposób.

    OdpowiedzUsuń
  17. Sama jestem w fandomie i wiem coś o tym. Co prawda w 5sosfamily i za bardzo tego nie odczuwam, ale widzę jak traktują ludzi słuchających np Justina Biebera. Przykre, w końcu powinniśmy robić to co lubimy my a nie inni

    http://yulstyle.blogspot.com/2016/07/18072016.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Każdy ma swój gust i swój rozum, a ktoś inny nie powinien się wtrącać
    clvdx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Najczesiej spotykam się z hejtem o mnie jako Belieber :( nie rozumiem do końca co Justin im zrobił takiego xD

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny post. podzielam Twoje zdanie w 100 %. Ja sama słucham alternatywnej i Justina, jest fala krytyki na mnie ale cóż takie życie..
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :0
    zuzik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń