23 czerwca 2016

Uwierz w ufo, bo w ludzi już nie warto.


Często patrząc na to, co się dzieje w internecie, telewizji czy nawet gdzieś na podwórku można zauważyć wiele osób, które swoim zachowaniem, sprawiają, że trudno mieć wiarę w ludzi. Codziennie słyszy się o dziesiątkach, setkach, nawet tysiącach zabójstw, bezmyślnych zabaw młodych ludzi, które kończą się niestety już nieszczęśliwie. Każdy zna chociaż jedną osobę, która żyje tak, aby to ona miała najlepiej, żyła bez żadnych problemów, nie patrząc na szczęście innych. Można nawet powiedzieć, że ich kosztem.


Ale nie mogę nie wspomnieć również o wielu osobach, które pozwalają zmienić tą moją teorię. Patrząc na dziesiątki fundacji, tysiącach wolontariuszy, którzy każdą wolną chwilę spedzają na pomaganiu innym, z własnej woli. Wiele osób przyczymiło sie również do wynalezienia paru dziesiątek leków, które dają szanse na przeżycie drugiej istocie.


 I chociaż na każdym kroku dostajemy przykład, że trudno wierzyć w dobre indencje innych osób, to również dostajemy tysiące powodów, by wyrzucić tę myśl i skupić się na tych, przez których ten świat jest piękniejszy.













43 komentarze:

  1. Ludzie i ludziska. Tak już jest , że mało osób jest spokojnych i ugodowych. A z większością jest niezły orzech do zgryzienia

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak już jest, przeżyłam to sama. Po gimnazjum liczę tylko na siebie.
    Zapraszam na nowy post http://werablogerkaa.blogspot.com/2016/06/po-na-po.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Warto wierzyć jeszcze w dobrych ludzi, bo tacy też istnieją! <3
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. bo są ludzie i podludzie. Tych drugich olewaj :)
    http://codeeine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Powinno się wierzyć w ludzi, ale to akurat prawda, że ostatnio nie można posłuchać niczego innego jak śmierć człowieka z czyjejś ręki...
    Ja sama jestem wolontariuszką i sprawia mi wiele radości pomoc innym i ich uśmiech, że jeszcze nie do końca wszyscy o nich zapomnieli ♥
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Lepiej skupiać się na pozytywnych ludziach i działaniach. Sam wiele razy byłem wolontariuszem i powiem, że jest to bardzo dobrze spędzony czas. Do tego można dodać poczucie spełnienia.
    opiniownia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mądre słowa! :)
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Na świecie są ludzie, którzy patrzą tylko i wyłącznie na siebie.
    Ale tego się już niestety nie zmieni...

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Wkurzają mnie tacy ludzie.Nawet wczoraj w mojej miejscowości pobili jakiegoś chłopaka...

    OdpowiedzUsuń
  10. Takich podłych ludzi jest sporo, ale nie możemy zapominać że są i ci dobrzy -choc to jednostki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dokładnie, są dwie strony medalu, jednakże jest za dużo zła na świecie, dlatego nie patrzymy już indywidualnie na każdego człowieka, tylko masowo. Śliczne zdjęcia :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się z Tobą, jest wiele złych ludzi na ziemi, ale jest również ogrom tych pozytywnych osób. Uważam, że my sami powinniśmy starać się być tymi dobrymi ludźmi. Prześliczne zdjęcia i wygląd bloga.

    muminek-enter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja już dawno przestałam wierzyć w ludzi, no chyba, że ktoś mnie pozytywnie zaskoczy. :)

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczerze? Nikt w tych czasach nie jest dobry.. Każdy chce aby dobrze dla siebie ;/

    Kala-kaala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczerze? Nikt w tych czasach nie jest dobry.. Każdy chce aby dobrze dla siebie ;/

    Kala-kaala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Hi Dear, I see you have a very nice blog. Very nice post ! It keeps my eye. I wish you all the best and keep working! Wish you success ! Anyway,I want to invite you on my blog Vamos Papear , maybe you would like to follow each other ? If yes, just follow me and let me know quickly, i ll do the same asap. Best wishes

    Vamos Papear 

    OdpowiedzUsuń
  17. W tych czasach o dobrych ludzi i przedewszystkim szczerych to bardzo trudno :(
    www.lovelybyangie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgadzam się z Tobą, teraz mało możemy na kogoś liczyć.
    Przekonałam się o tym w gimnazjum kiedy mogłam liczyć tylko na samą siebie..
    Piękne zdjęcia <3
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia! Masz talent :)
    Zapraszam na swój blog kulinarny   https://jaglusia.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. zgadzam się w stu procentach. szkoda, że post taki krótki :)


    https://effy-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Dlatego wole nie słuchać telewizji i omijać takie tematy w gazetach, to jest straszne :/
    Super post :)
    http://clauditta-blog.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgadzam się, na ziemi jest coraz mniej człowieka, a coraz więcej ludzi.. Niestety..

    http://roksanakalinowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. niestety coraz mniej można polegać na ludziach :/ wszęzie fałszywość, manipulacja..
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Oo mój cytat, haha! ♥ W sumie to patrząc w niektórych ludzi z mojego otoczenia i typowych hejterów, to ja cały czas tracę wiarę, aż dziwne, że doszczętnie nie zniknęła! Może dzięki ludziom, którzy naprawdę pomagają i są po prostu człowiekiem? Sama staram się taka być i mam nadzieję, że przeze mnie nikt nie traci wiary w tegoroczną ludzkość!

    Buziaki, xx Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  25. Coraz więcej jest fałszywości.. To najbardziej boli. Super post ;* Pozdrawiam :)

    Kala-kaala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Coraz więcej jest fałszywości.. To najbardziej boli. Super post ;* Pozdrawiam :)

    Kala-kaala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja sama patrząc okiem na świat sobie mówię kiedyś było inaczej,lepiej.
    Nie wiem co tak zmienia ludzi ale to jest złe/// ;)
    Bardzo intrygujący post!♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo mądrze napisane :)
    Życzę udanych wakacji i wysłałam Ci w wiadomości prywatnej screeny wszystkich literówek, mam nadzieję, że nie uraziłam Cię tym :)
    http://hellokitycool-top-model.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci za to, dziękiw ielkie, że zwracasz uwagę na błędy. :)

      Usuń
  29. Świetna zdjęcia! Uwielbiam naturę...

    OdpowiedzUsuń
  30. Nagłówek jaki prawdziwy, ale niestety taka prawda. Tak mało jest teraz dobrych, bezinteresownych ludzi...
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowne kwiatki!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)
    bloogpseudoarytstyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Bo ludzie teraz są egoistami, idiotami. Już dawno straciłam wiarę w ludzkość, co niełatwo odzyskać. Niestety, świat schodzi na psy. Mało jest tych dobrych.
    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Dobro wraca do dobrych ludzi, więc starajmy się nimi być. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Tytuł jest po prostu niesamowity! Aż się uśmiechęłam pod nosem :)
    W życiu jest tak - po prostu nie wolno wrzucać wszystkich ludzi do jednego worka, bo nie każdy jest zły :)
    http://milleremilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne zdjęcia! :) Ludzie potrafią najbardziej uprzykrzyć życie, doprowadzić do złych wspomnień, ale warto wierzyć, że jest jeszcze ktoś na kogo możemy liczyć.

    http://bezblednakosmetyka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Dokładnie tak jak to mówią nie należy oceniać ludzi po okładce :)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  37. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  38. Ludzie niestety są różni, ale znajdą się też osoby, które będą chciały pomóc, lecz jest to niewielka garstka. W dzisiejszych czasach trzeba liczyć tylko i wyłącznie na siebie. Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Są ludzie i parapety, nic z tym niestety nie zrobimy. ;/
    http://rivnally.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń