1 maja 2016

Le­piej żeby mnie niena­widzi­li ta­kim, ja­ki jes­tem, niż kocha­li ko­goś, kim nig­dy nie będę.

W naszym życiu robimy wiele rzeczy, które zostają w naszej pamieci i nie tylko. Jakiś wybryk, sytuacja. Zostajemy zapamiętani z tych, nie zawsze dumnych, czynów. Ale jednak zostajemy w głowach innych osób. Lecz pewnie większość nas wolałoby by, każdy nas wspominał, jak zrobiliśmy coś dobrego, pełnego dumy. Powiniśmy próbować wielu rzeczy. Pokazywać nasze pasje, talenty, coś, co bardzo dobrze umiemy i z czego możemy czerpać satysfakcję. Nie zauważamy, a może nie chcemy się wykazać naszymi umiejętnościami. Boimy się. Boimy się pokazać takimi jakimi jesteśmy naprawdę. Wolimy, by inni znali nasz tak, jak sami tego chcą, choć to naprawdę nie my, tylko osoba, jaką oni widzą.  Jest to nam an rękę, nie widzimy problemu. I wiemy, że to nie my.























T-shirt-Banggod    
 Jeans-H&M       
 Shoes-Vans




29 komentarzy:

  1. Wiem, że to dziwne, ale jakoś nigdy nie miałam problemów z tym, żeby być sobą. Nie bałam i nie boję się pokazywać tego, kim jestem. Na przykład lubię czytać i nie ukrywam sie z tym, bo ktoś może uznać to za obciachowe. Lubię siebie i nie mam zamiaru się dla nikogo zmieniać.

    Mylifeismy47.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post, śliczny wygląd i o oczywiście temat i zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze napisane :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdy z nas powinien być sobą i nikogo nie udawc.Masz bardzo fajnego bloga obserwuje i zapraszam wolnej chwili do mnie motykastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zawsze jestem sobą niektórzy chcieli mnie dostosować
    ale im nie wyszło :) Super post :)
    Sliczne zdjęcia
    spam2506.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post i zdj mega pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam tą koszulkę :D Ja nigdy nie pozwolę sobą miotać jak kukiełką, jedyną osobą, która może mną manewrować jestem tylko i wyłącznie ja :)
    modaidekoracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny masz ten tshirt
    a co do tytyułu notki , to raczej nie preferuje ludzi ktorzy udaja kogos kim tak naprawde nie są
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nikt nie jest idealny, ale nie ma co wzorowa się ba innych i udawać kogoś innego niż jesteśmy. Gdy jesteśmy sobą wtedy jesteśmy Więcej warci! :)
    Ślicznie wyglądasz. Piękne zdjęcia.
    Buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyznam szczerze, że kiedyś zdarzyło mi się udawać kogoś kim zupełnie nie jestem, jednak teraz wiem, że to naprawdę głupota :) Nie ważne co myślą o nas inni nigdy nie powinniśmy udawać kogoś innego tylko po to by się komuś przypodobać

    Pozdrawiam i zapraszam
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post :) bardzo lekko się czyta. A bluzeczka jest po prostu genialna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak już jest, że ludzie pamiętają to co złe... Niestety;)
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Na szczęście nigdy nie zdarzyło mi się udawać kogos, kim nie jestem :) te koszulki są świetne, sama zastanawiam się nad zakupem! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. mądre przemyślenie, a koszulka jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  15. Warto być zawsze tylko sobą ;)
    + dodaje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie możemy pokazać tego, że boimy się samych siebie ;)
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  17. Gdyby każdy podporządkowywał się innym, świat byłby bardzo nudny i pospolity. Warto jest być sobą i czymś się wyróżniać. Życie z mottem przewodnim 'byleby tylko nikt mnie nie wyśmiał' po pewnym czasie robi się bardzo nudne i mówię to z własnego doświadczenia! :D
    nathvalie

    OdpowiedzUsuń
  18. Racja, każdy z nas powinien być sobą! Mądrze napisane :)


    Jeśli Ci się spodoba skomentuj, zaobserwuj.. Odwdzięczę się :)
    rougeper.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Sam tytuł posta jest fajny i prawdziwy :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny post! Zgadzam się i powinniśmy dążyć do bycia sobą bo jestem pewna, że sami siebie do końca nie znamy ;) Super bluzka <3
    Imbirkowy blog klik!

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładne zdjęcia i popieram :)
    asieekknowak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudne zdjęcia!
    Nominowałam Cię do LBA, mam nadzieję, że przyjmiesz zadanie ;)
    Tutaj pytania: http://dolcziiblog.blogspot.com/2016/05/liebster-blog-award-pierwsza-nominacja.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyroslam już z bycia kimś kogo chcieliby widzieć inni. Sądzę,ze to przychodzi z czasem,bo też dzięki temu uczymy się na błędach, które doprowadzają do tego, ze staramy się być w 100% sobą. p.s. śliczna bluzka :) selfisshgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawie napisany post :)

    Obserwuję!
    Zapraszam do mnie MÓJ BLOG [KLIK]
    Snapchat - MEOWTIX

    OdpowiedzUsuń