8 maja 2016

LBA


Bardzo dziękuję Wiktori z bloga http://dolcziiblog.blogspot.com/ za nominację. Na moim blogu pojawiły się chyba z 3 czy 4 posty z tymi nominacjami, ale że już dawno nie było żadnego postu z pytaniami do mnie postanowiłam go zrobić.

















~Jakie jest Twoje największe marzenie?
 Mam bardzo wiele marzeń, niektóre bardzioej lub mniej zdolne do spełnienia. TRudno mi wybrać największe, ale bardzo chciałabym spotkać przewspaniała czwórkę chłopaków z 5SOS. 

Skąd taka nazwa bloga?
Nie chciałam jakoś wymyślnie, moim zdaniem imię i nazwisko to ładna i łatwo do zapamietana dla czytelników nazwa. 

Jakiej muzyki lubisz najbardziej słuchać?
POP, a szczególnie zespół 5SOS. 

Książka, która Cię zmieniała?
Odkąd całkiem użależniłam się od Wattpada muszę przyznać, ze całkiem inaczej spostrzgeam świat, zmieniłam punkt widzenia. Jest dużo książek, które zmieniły moje myślenie.  Ale muszę na pewno wymienić ,,Pro Ama'' i ,,Życie jest piękne'', a z papierowych ,,Gwiazd naszych win''.

Czego nigdy w życiu byś nie zjadł/a?
 Hmm, sama nie wiem, nie lubię niektórych rzeczy, ale jak musze to zjem. Ale w życiu nie tkne kiszonej kapusty. #dziwnaja

Ulubiona bajka z dzieciństwa.
Scooby Doo.

Bez czego nie wyjdziesz z domu?
Bez słuchawek i telefonu/mp3.

Co sprawia Ci radość?
Wiele rzeczy, gdy dostanę dobrą ocenę z przedmiotów, które nienawidzę, gdy z każdym dniem przybywa mi czytelników na blogu i wattpadzie. 

Masz cele na przyszły rok? Wymień dwa.
 Kilka jest, a jedne z nich to wreszcie zakupić porzaðny aparat i pojechać na koncesrt SOSów 

Co byś w sobie zmienił/a, gdybyś mógł?
Hmm, sama nie wiem, jeśli chodzi o wygląd, to ogólnei twarz, a jeśli o charakter, to bym zmieniła to, że mam czasem niewyparzony język.

Nie nominuję nikogo. :)

____________________________________________________________________________
Ostatnio dostałam propozycje współpracy od strony wholesalebuying. Sklep ma świtrną ofertę, a do tego w niskich cenach, Obecnie jest świetna promocja na letnie suukienki/kombinezony.

Również zapraszam do użycia kuponów:
WBblogger5 == 5$ na zakupy za kwotę 59$
WBblogger10 ==$10 na zakupy za kwotę $99




KLIK | KLIK | KLIK | KLIK | KLIK | KLIK | KLIK | KLIK | KLIK



Mogę Was prosić kochani o kliki w poniższe linki? Wylosuję parę osób, które podadzą w komentarzu min. 3 ceny i polecę je w następnym poście. :) 






40 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie zdjecia. Gratuluje nominacji do Lba sama zostałam nominowana kilka razy było to dla mnie bardzo miłe :) Super odpowiedzi. Gratuluje także współpracy z tą firmą.
    Do mnie też niedwano napisało kilka firm :)
    spam2506.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrażeniem tych zdjęć i tego jak się rozwijasz. Świetne odpowiedzi pokazują jak jesteś interesującą osobą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratki nominacji!
    Scooby Doo to życie, haha
    Bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam już to wyzwanie na kilku blogach, bardzo ciekawie odpowiadasz na te pytania. Bardzo ładne zdjęcia. Moim marzeniem kiedyś też było spotkać mojego idola muzycznego :)

    http://aleksandramakota.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe odpowiedzi :)

    Pozdrawiam.
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia i gratuluję nominacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam parę piosenek z 5sos, najbardziej podoba mi się She looks so perfect, a najbardziej z całej 4 chciałabym zobaczyć Luke. Również tak jak ty uwielbiam bajkę Scooby-Doo. Swoją miłość do tej bajki zaszczepiłam u mojej siostrzenicy, która powoli zaczęła oglądać tą bajkę. "Gwiazd naszych wina", oglądałam jedynie, a podobno jest to świetna książka. Niestety, jakoś za każdym razem ciężko mi się ją czyta. Co do zdjęć, nie pomyślałaś może nad ich obróbką? Wyglądałyby znacznie lepiej, nawet lekko obrobione. :)
    http://agnieszkawygladala.blogspot.com/2016/05/soneczna-majowka.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ubóstwiam ,,Amnesia'', najpiękniejsza pisoenka na świecie! Równeiż z całej czwórki najbardziej chciaałbym poznac Luke'a. Co do zdjeć, są właśnie one przerobione.

      Usuń
  8. gratuluje nominacji :D
    poklikane - Women's Lady Street Snap Tote Bag Canvas Handbag -Price: US$2.79
    - Sexy Women Sleeveless Gradient Price: US$4.22
    -Women Bohemia Flower Price: US$3.80
    - Sexy Women Long Sleeve Price: US$8.07
    - Fashion Women's Girls Price: US$4.83
    Zapraszam ----> http://blondbme.blogspot.com/ nowy post z cytatami !

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia! :)
    Ponadto gratuluję nominacji.
    Bardzo podobają mi się Twoje odpowiedzi.
    Poklikałam :)
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też kiedyś robiłam LBA :)
    świecące buty - 14.35$
    zegarek - 2.50$
    spodnie - 11.72$
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulację z okazji nominacji! Super są takie posty, można się sporo dowiedzieć o drugiej osobie. :D Super sklejki z tymi ubraniami! <3
    http://jjulyblog.blogspot.com/2016/04/nanobytes.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję nominacji!
    podaje ceny
    1.$8,07
    2.$2,79
    3.$4,22
    4.$3,80
    5.$4,83
    6.$11,72
    7.$4,31
    8.$2,50
    9.$14,35

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Przeczytałam tylko ten post, a już jestem pod wrażeniem. Bardzo mi się podoba i co tu się rozpisywać, lecę czytać więcej Twoich postów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też nie wychodzę z domu bez telefonu, gratuluję nominacji :)

    Poklikałam w linki:) 11.72$, 14.35$, 8.07$ :)


    Jeśli Ci się spodoba skomentuj, zaobserwuj.. Odwdzięczę się :)
    http://rougeper.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zzdjęcia, gratuluje nominacji

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawe odpowiedzi,miło mi się czytało.Same odpowiedzi jak i zdjęcia zrobiły na mnie wielkie wrażenie.Zdjęcia na prawdę śliczne,uwielbiam zdjęcia wiosenne a szczególnie jak jest pokazana nautra.Ja nie bawię się w żadne mianowanie :) Bardzo fajny blog,pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje za nominacje! Też nie mogę wyjść bez telefonu i słuchawek z domu, nie ma takiej opcji :D Moja nazwa na bloga także ma moje imię i nazwisko,nie ma co wymyślać jakieś inne:P

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję nominacji! Wybrałaś świetne rzeczy *.* Poklikałam!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje nominacji :) Śmieszny ten plecak w banany :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje nominacji :) Śmieszny ten plecak w banany :D

    OdpowiedzUsuń
  21. interesujace odpowiedzi i ładne zdjecia :) evelciovelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Kwiaty zawsze są śliczne :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashon-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne odopowiedzi, gratluje propozycje
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładne zdjęcia kwiatów, gratuluję nominacji :)
    Sexy Women Sleeveless $4.22, Fashion Women's Girls Hooded $4.83, Torby vintage $4.31.
    Pozdrawiam!
    http://nawiedzonadroga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ostatni zestaw podbił moje serce :) Poklikane wszystko anananas9.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Jejku! Powiem Ci szczerze, że stokrotki są cudowne :)

    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne marzenie, życzę jego realizacji :) Poklikałam. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Odpowiedzi interesujące i można się trochę dowiedzieć. :)

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja też bardzo lubiłam Scooby Doo :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. O! Ja byłam już nie raz nominowana :D Na pewno ponad 10, bo jakiś czas temu robiłam post z 10 nominacjami haha! Odpowiedzi są całkiem fajne :D Kliknęłam w 3 linki! US$8.07 | US$2.79 | US$4.22
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  31. Tak Scooby Doo był super :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Super post ! Fajne zdjęcia, szczególnie to z czarnymi tulipanami ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajne zdjęcia i ciekawa oferta sklepu :)

    http://by-inga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne zdjęcia i ciekawe odpowiedzi :)

    Zapraszam do siebie:
    http://aniamojepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. 1.$8,072.$2,793.$4,224.$3,805.$4,836.$11,727.$4,318.$2,509.$14,35 klikniętę wszystko :) Mogę cię również prosić o jeden klik na samym dole w moim najnowszym poście ? :)

    OdpowiedzUsuń