25 maja 2016

Fotorelacja z Warszawy

Parę dni temu moja szkoła wybrała się na 3-dniową wycieczkę do Warszawy. Miałam okazję zobaczyć wiele zabytków, min. Stare Miasto, Zamek Królewski, Pałac Kultury i Nauki, Pałac w Wilanowie, Łazienki Królewskie, Muzeum Narodowe, Grób Nieznanego Żołnierza, Syrenkę Warszawa i Pomnik Małego Powstańca. Udało mi się też być w Centrum Kopernika, na Stadionie Narodowym czy też w Złotych Tarasach. Ogólnie wycieczkę w pełni mogę uznać za udaną, pomijając fakt, że po niej zachorowałam. Ale jak na te 3 dni, których było swoją drogą zdecydowanie za mało, dowiedziałam się bardzo wiele o o naszej stolicy.














28 komentarzy:

  1. Kolejna osoba która kusi mnie wyjazdem do Warszawy ;p Zazdroszczę Ci wyjazdu. Ja w Warszawie byłam w gimnazjum (jakieś 7-8 lat temu) też na 3 dni. Ale szczerze? Nic nie zwiedziliśmy. Byliśmy tylko pod Pałacem Prezydenckim i pod kolumną Zygmunta. Bladego pojęcia nie wiem co my tam robiliśmy ;p
    Z ciekawości- 6 zdjęcie gdzie jest robione? Jest bardzo ładne.
    http://swiatrico.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest jakaś przestrzenna figura w lustrze, która zmieniała kolor w Centrum Nauki Kopernika :)

      Usuń
  2. Dawno mnie nie było w Warszawie, a naprawdę lubię tam jeździć i mam nadzieję, że uda mi się tam zawitać w wakacje :)
    Super fotorelacja

    Pozdrawiam i zapraszam
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  3. W centrum Kopernika byłam <3 Kurde tam jest genialnie. Chciałabym tam pojechać ponownie! A tak to stolicy nie zwiedziłam w swoim życiu za wiele. A szkoda. Super zdjęcia :)

    + Zapraszam na konkurs u mnie WYGRAJ POST PROMUJĄCY

    wiktoriakarnecka.blogspot.com <-- Klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna fotorelacja
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  5. W Warszawie byłam tylko raz niestety, ale kusi mnie żeby wyjechać! Ahh
    Fajna fotorelacja ;)
    Obserwuję, pozdrawiam. xx
    http://books-every-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakże ta Warszawa piękna :D
    obesrwujemy ? zacznij i daj znac
    https://marrstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Warszawa mój drugi dom,kocham to miasto.Zdjęcia bardzo profesjonalne i oddają charakter naszej stolicy.Szczególnie zaintrygowała mnie na kolorowa gwiazda,jest bardzo ciekawa.Powodzenia w dalszym blogowaniu i będę tu zaglądać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia. Ja byłam w Warszawie 3 lata temu i wspominam miło tą wycieczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Warszawa to bardzo ciekawe miejsce, warto je odwiedzic :D Cieszę się, że miło wspominasz wycięczkę, choc słabo, że zachorowałas! ;c

    http://malinkamojabajka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcia i zazdroszczę wycieczki

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham Warszawę. Chętnie bym tak pojechała jeszcze raz, ale cóż mam trochę drogi :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham Warszawę, chyba muszę ją odwiedzić we wakacje:)

    Mogłabyś poklikać w linki w ostatnim poście? Bardzo mi zależy. Zaobserwuję każdy blog, który poda w komentarzu ceny trzech produktów:)
    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Warszawę, staram się być tam jak najczęściej, piękne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja osobiście uważam że Warszawa to zbyt zatłoczone miasto, nie chciałabym tam mieszkać. Takie centrum więc wiele szkód, wypadki itd..na moją psychike to wszystko za sile. Zdjęcia cudowne, również miałam tam jechać na wycieczke klasową :)

    OdpowiedzUsuń
  15. W tym roku też miałem jechać z klasą. Niestety się nie udało :( Zdjęcia cudowne i zazdroszczę wyjazdu.

    https://papcinek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Centrum Kopernika, świetne miejsce :) Uwielbiam takie wycieczki.

    Zapraszam na nowego posta, gdzie za moim pośrednictwem można nawiązać współpracę ze sklepem, który posiada okulary (Firmoo). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Warszawa jest cudowna, a zdjęcia przepiękne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow , piekna Warszawa! Mega foto relacja! Uwielbiam czytac takie wpisy i ogladac tak swietne zdjecia! :* Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Robisz śliczne zdjęcia. Moje zdanie o Warszawie poprawiło sie po ostatnim, kwietniowym koncercie. Wcześniej jej nie trawilam ale teraz, przez wspomnienia miłego czasu, serduszko mnie boli gdy myśle o wyjezdzie.
    http://nekoworlds.blogspot.com/2016/05/kimonos-wears-better.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Dawno nie miałam okazji zwiedzić Warszawy. Kiedyś, jak byłam mała to rodzice mnie tam zabrali, ale szczerze powiedziawszy niewiele pamiętam :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  21. Sliczne zdjęcia ! Też kiedyś muszę się wybrać pozwiedzać Warszawę :)

    zycieniegryzie-neatea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne zdjęcia - bo nasza stolica piękna! :) Bardzo fajnie prowadzisz blog!
    Życzę miłego wieczoru!
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowy wpis! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja jeszcze nigdy w Wawie nie byłam :/ Niestety, ale mam nadzieję, że w najbliższym czasie pojadę do naszej stolicy, bo widać, iż jest tam ekstra :)

    klaudiapp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Polecam pojechać na własną rękę do stolicy i odkryć ją na nowo :)
    http://milleremilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam zamiar pojechać te wakacje już prywatnie, by mieć trochę więcej czasu na to co ja chcę zwiedzić :)

      Usuń