16 kwietnia 2016

Człowiek gu­bi wiele rzeczy, ale naj­ważniej­sze, by nie zgu­bił siebie. | SammyDress

Na świecie jest miliardy ludzi o miliardach odmiennych charakterów, osobowościach. Każdy jest inny, trudno znaleźć dwie identyczne osoby o podobnym charakterze. To nas odróżnia od innych, myślimy, czujemy inaczej, mamy inne, ale czasem podobne zdania. Ale najważniejsze, różnimy się od innych. Chociaż czasem, pod naciskiem innych osób stajemy się kimś, ale nie sobą. Po co? Chcemy zostać zaakceptowani, tacy, by innym się podobaliśmy. A to błąd. Najważniejsze, byśmy się sobie podobali, to my wiemy, czego chcemy. Jeśli chcemy się zmienić dla kogoś, by zyskać jego sympatie, to nie warto, chyba lepiej, byśmy zostali polubieni tacy, jacy jesteśmy naprawdę, a nie by udawać kogoś, kim nie jesteśmy.














Parę dni temu doszła do mnie długo oczekiwana paczka z strony SammyDress. Została ona powiem wysłana gdzieś w listopadzie. ok 3-4 tygodnie temu została ona wysłałana ponownie do mnie.
 W zamówieniu znalazły się przecudne buty na wzór Superstarów. Jak na ,,podróbę'' tych Adidasów na pierwszy rzut oka nie widać różnicy między nimi. Wykonanie jest bardzo dobre, szczególnie mi sie spodobało podeszwa wykona cos na rodzaju twardszej, ale miękkiej gąbki, coś w tym rodzaju.
 Następną rzeczą jest szminka zamówiona dla mojej starszej siostry. Kolor bardzo ładny, dostatecznie długo utrzymuje się na ustach.
 Ostatnią rzeczą są prześwietna para skarpetek we wzór lodów. Ten obrazek od razu mnie urzekł i z ręką na sercu mogę przyznać, że są fantastyczne. Materiał jest zrobiony 80% z bawełny.


 






34 komentarze:

  1. Mam te same skarpetki, są cudowne <3 Szminka ma cudowny kolor! *o*
    Super stylizacja, niby prosta ale ma coś w sobie :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie proste stylizację, wyglądają slicznie :)
    Szminka podobna do MAC'a :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku cudowne skarpetki! :D


    Pozdrawiam.
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Prosto, skromnie i wygodnie; fajna stylizacja. Ps mam podobne skarpetki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wzorowa estetyka bloga, uroczy wręcz :)
    http://meskiestrefy.blogspot.com/2016/04/domowa-siownia-od-150-z.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Opakowanie szminki podobne do Mac'a, a wszystkie rzeczy piękne :)
    http://mydreamand-i.blogspot.com/2016/04/co-warto-kupic-na-promocji-49-w.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjęcia!
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor szminki jest rewelacyjny !

    liikeeme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia,a ta szminka cudo.. Bardzo ładny desing

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia, świetnie prowadzisz bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna stylizacja
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. widzę, że u Ciebie piękne słoneczko
    poklikane

    OdpowiedzUsuń
  13. Absolutnie nie warto zmieniać się dla kogoś!:)
    Fajne rzeczy, rzeczywiście myślałam, że to oryginalne superstary:)
    Kliknęłam we wszystkie linki;)

    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Ss obowiązkowo haha! :D :* Fajny look :) Całkiem przypadł mi do gustu. I paskii ^^
    Olphotoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. opłacało sie czekac na paczke ;) bity piekne a skarpetki sliczne tez mam takie :)
    ojj Nie warto zmieniac sie dla kogoś

    OdpowiedzUsuń
  16. Skarpetki są urocze!*.*
    Bardzo ładne zdjęcia tylko dodawaj je większe :) Ciekawe rzeczy,ja nie współpracuje z nikim..:/
    JA MAM CHARAKTER DO MAMY,GDY COŚ SIĘ STANIE PŁACZE I MOJA MAMA TAK SAMO.CZĘSTO RÓWNIEŻ MAM WYMÓWKĘ :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja myslałam że to są orginalne superstary
    śliczna stylizajca
    http://nataliaa-skibinskaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna paczka. Najważniejsze aby być sobą nie warto się zmieniac dla innych. ;)
    http://odwaznieeprzezzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podoba mi sie ten cytat w temacie posta, ponieważ jest to prawdą, że można zgubić w zyciu naprawdę wiele rzeczy co można też interpretować tym że cos się straci, ale najważniejsze żebyśmy nie stracili siebie i żebyśmy się MY w życiu nie zgubili :)
    Ładne zdjęcia.

    nataliaa-cieslak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podoba mi się tematyka tego posta :)
    marthabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Cytat w tytule posta powinien być na jakiś plakatach, żeby każdy mógł go przeczytać!
    Super zdjęcia :)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. Niestety, wiele ludzi się już pogubiło i nie są sobą, a szkoda.

    My blog - Click!

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie rozumiem jak można udawać kogoś kim się nie jest, przecież to
    sprzeczne z samym sobą. Mam nadzieję że wszyscy ci którzy w sobie
    się zagubili, odnajdą swój sens. Świetne zamówienie, te buty są wspaniałe :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie:
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Super post, jest to bardzo interesujące, jak poruszasz takie tematy. :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ciekawa stylizacja oraz super blog! :)

    http://batmanowy-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. słodkie skarpetki! :)
    xmaalw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Te skarpetki są słodkie. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Super wyglądasz, skarpetki urocze. :D

    OdpowiedzUsuń
  29. przesłodkie skarpetki, a buty świetne ;)
    http://swiatbezszpilek.blogspot.co.uk/#

    OdpowiedzUsuń
  30. Skarpetki cudowne.
    A jakiej firmy ta szminka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybyś zapewnie przeczytała post, to byś wiedziała. :)

      Usuń
  31. Mądrze napisane. Super skarpetki :)

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń