3 marca 2016

Wczoraj mówiłeś jutro

Często wyznaczamy sobie jakiś cel. Czy to odpowiednia dieta, polepszenie się w nauce, większa pomoc w domu, dążenie do perfekcyjnej sylwetki. Próbujemy, ale i tak po pewnym czasie mówimy tak sławne słowo ,,jutro''. Ale i tak tak następnego dnia mówimy ,,jutro''. Każdy następujący dzień jest dla nas wymówką, by zrezygnować czy też przedłuzyć czas naszego celu. Ale nie warto.  Nie warto szukać wymówek, nawet takich głupich jak przełozenie na kiedy indziej. Oddalamy sie od naszych marzeń. Niszczymy swoją silną wolę.


,,Dziś jest jutro, o którym mówiłeś wczoraj''. Myślę sobie rano, że dobrze było by mi wieczorkiem pobiegać. Dla polepszenia formy. A gdy już nadchodzi oczekiwany czas zawsze coś jest ważniejsze. A to nowy odcinek serialu, czy posprzątanie czegoś. Zawsze znajdziemy wymówkę. Odkładamy to na jutro. A co nazajutrz? Też mówimy, że jutro. I tak w kółko, aż mija trochę czasu. Mieliśmy biegać już dawno, a nagle się okazuje, że tak od tego uciekaliśmy, ze nawet nie zaczęliśmy. A to tylko nawet z jednego słowa. ,,Jutro''. A może zamiast ,,jutro'' powiemy ,,dzisiaj'', ,,teraz''! Bądźmy gotowi do działania! Po co to odkładać na jutro?













28 komentarzy:

  1. Niestety to prawda.
    Ludzie często mówią sobie ,,od jutra będę ćwiczyć!" i tym podobne a jak przychodzi co do czego to nic z tego nie wychodzi haha :D
    Ale to zależy też od człowieka :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo często miałam postanowienia "OD JUTRA NA PEWNO" jednak bardzo rzadko wychodziło.
    Musimy zacząć OD DZIŚ! :D Bo tylko to będzie działa :*
    Pozdrawiam gorąco! :*

    duusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. tez mam ten problem tyle razy mowialm ze od jutra zaczne cos robic hah :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo często mówię sobie , że coś zacznę od jutra , no i jak to już jest zawsze się to przesuwa ,tylko w nielicznych przypadkach się zmotywowałam , między innymi w prowadzeniu bloga :)

    Zapraszam do siebie :

    http://michalinawolska.blogspot.com/2016/03/oskary-2016-stylizacje-z-czerwonego.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Racja ile to ja razy mówiłam "od jutra" a to jutro nigdy nie nadeszło :p Super zdjecia! :)
    http://clauditta-blog.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety taka jest ludzka natura ale silną wole trzeba cwiczyć :)
    Cudowne wiosenne zdj!

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietne zdjecia i super stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  8. kocham takie posty!
    bardzo przyjemnie się je czyta:)
    zapraszam do siebie, za obserwacje się odwdzięczam -> KLIKAJ

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety to prawda, wszystko zaczyna się od owianego tajemnicą jutra, które nigdy nie nadchodzi.

    OdpowiedzUsuń
  10. najlepiej jest coś zacząć od teraz a nie ciagle przekładać:)

    http://dryclaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Każda chwila jest dobra do wprowadzenia zmian i realizowania swojego celu :) Ładne zdjęcia. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak to mówią, to co masz zrobić jutro, zrób dziś - ja się tego trzymam, i jak najbardziej polecam! Pozdrawiam kochana :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślę, że najlepiej zacząc jeżeli to możliwe teraz juz bo takie przekładanie czegos jest złe.

    Piekne zdjęcia

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. należałam do tych osobo co mówią "od jutra" aż nadszedł czas, ze w paru sytuacjach pokonałam to i dziś jestem z tego dumna ;) selfisshgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj zawsze tak jest,od jutra to ,od.jutra tamto..ja się zmotywowwalam chyba pierwszy raz do diety,mimo iż wczesniej ciągle mowilam "od jutra się odchudzam,blabla" ale w końcu się udało :)
    Ba3wa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz rację, moim zdaniem jutro tak naprawdę nigdy nie istnieje, to wytwór naszej wyobraźni. Jeśli zaczniemy coś odkładać w czasie, tak naprawdę nigdy tego możemy nie zrobić
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik
    konkurs foto

    OdpowiedzUsuń
  17. Trzeba się zmotywować, choć czasami jest trudno.
    No i dążyć do celu.
    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny post,bardzo ładne zdjęcia no cóż chyba zostanę na dłużej .. :D Pozdrawiam i Zapraszam do mnie www.wikaadayinmylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi niestety też się zdarzają takie małe kłamstewka. Czasami jest tak, że lenistwo u mnie wygrywa. Ostatnio jakoś jest źle u mnie. Brak mi motywacji do życia. Robię wszystko z niechęcią i bez uśmiechu na twarzy. Myślę, że to jednak przejdzie z czasem, bo tak nie można żyć. Bardzo mądry post i muszę przyznać, że dostarczyłaś mi trochę dawki pozytywnego myślenia! :) Śliczne zdjęcia. :*
    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Prawda w 100% U mnie wiele razy wygrywa lenistwo i słowo jutro :) w ostatnim czasie nie wychodziłabym z łóżka, ale gdy zaświeci słońce a nadzieje, że i energia powróci
    Pozdrawiam Domii-Nika
    http://jestesbochcesz.blogspot.com/2016/03/xoxo-shop.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Czas przestać myśleć o odkładaniu wszystkiego na jutro... Czas działać!
    outdisturb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Racja! Ciężko jest czasem nie odłożyć czegoś na później, ale gdy zrobimy to wcześniej później będziemy mieli to z głowy i nie będzie się za nami plątać tygodniami ;)

    http://im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Trzeba działać w tym momencie :)
    http://marrstyle.blogspot.com/ zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mamy przyjemność wymienić twoją stronę w poście z polecanymi blogami na Five Souls. Napisałyśmy tam kilka zdań o tobie, dodałyśmy odnośnik do twojego bloga oraz screenshot strony. http://five-souls.blogspot.com/2016/03/wasze-blogi-1.html.

    OdpowiedzUsuń