18 marca 2016

Jak żyć i myśleć pozytywnie?


 Nie raz zdarza nam się myślenie o smutnym, przygnębiający nas rzeczach. Wtedy różne czarne myśli gnębią nam się w głowie. Rzeczywistość staje się dla nas szara, nieznana. Szukamy sposobu, jak do niej dojść. Bo nie potrafimy. Ale przecież życie jest krótkie, a do tego tylko jedno, jedyne. Nie możemy zmarnować go na ciągły smutek. Jest wiele sposobów, by oderwać się od smaku goryczy.





Nie patrz na innych. Spójrz na siebie!


Nie raz patrzymy na inne osoby i wzdychamy, jacy oni szczupli, wysportowani, piękni. Szukamy w innych plusów, zamiast spojrzeć na siebie i szukać ich nas samych!Nikt nie jest idealny, więc nie trzeba szukać wszędzie tego całego idealizmu!


Bądź sobą!

Takie proste, ale prawdziwe! Nieraz zapewne udajemy kogoś, kim nie jesteśmy, nie chcemy być, tylko dlatego, że wymaga od tego sytuacja, znajomi, którzy nie potrafią nas w pełni zaakceptować czy my chcemy być lepsi w ich oczach. Prawdziwi przyjaciele będą cię wspierać w każdej chwili. Będą przy tobie.


Znajdź w małych rzeczach to ,,coś''




Spójrz na swoje zdjęcie z przed kilku lat i przypomnij sobie jakim byłeś/aś małym brzdącem, które kiedyś jako największy problem miała, jak wyrzucić brukselkę z talerza. Czy też pójść na zwykły spacer. Nic trudnego, prawda? Po prostu ubrać się i iść. Gdzie? Najlepiej przed siebie, by nasz mózg nie był zapewniony myślami, ,,szybko, by tam dojść''. Iść, jakby czas się zatrzymał w miejscu. To nasza chwila.



Zmień myślenie do osób/rzeczy, za którymi nie przepadasz.



Głupia koleżanka? Wczesne poranki? Tak, są to tylko niektóre osoby i rzeczy, które nas denerwują. Ale przecież można wszystko zmienić! Rozmowa to sposób na każde zmartwienie, a do tego może zdziałać cuda! Nie musimy mieć wcale wrogów. A co z porankami? Oj, tu będzie gorzej, bo chyba większość z nas nienawidzi tej części dnia. Trzeba wcześnie rano wstawać, zjeść, ubrać się i pójść ci młodsi do szkół, a ci starsi do pracy. Ale kto powiedział, że ranki musimy zaczynać normalnie? Możemy przecież czasem zrobić na śniadanie jakieś normalnie danie a'la Master Chef czy też zrelaksować się z rana nad kubkiem ciepłej herbatki.



 Rób to co kochasz! Spełniaj marzenia! Wypełniaj pasje!


Na pewno masz jakieś marzenie, które chociaż minimalnie możemy spełnić. Możemy też spełniać się, robić to co lubimy, tańcząc, malować, śpiewać, konstruować, grać. Każdy a jakiś ukryty talent, który nas uspokaja, pozwala nam myśleć pozytywnie.

66 komentarzy:

  1. ja bym potrzebowała postu - jak radzić sobie ze stresem !!
    mimo, że mam dziecko to właśnie moim hobby jest prowadzenie bloga i testowanie produktów. testuje już od ponad roku, tylko że wczesniej nie miałam bloga. zalozylam nie dawno i to też fajny sposób na poznanie nowych ludzi.

    a jakie jest moje marzenie? zeby był juz koniec czerwca i żebym była po obronie pracy licencjackiej, bo wlasnie tym sie mega stresuje !
    http://pa2ul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, powiem ci, że taki poradnik sama bym z checia przeczytała, heh. :D Ale ciekawy pomysł na post :)

      Usuń
  2. Świetny, motywujący post! Od pewnego czasu moim mottem jest "Carpe diem" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. i to jest motywacja :) oby więcej takich postów :) http://nieidealnaaa4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż zachciało mi się żyć! ♥
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super motywacja!
    Zdjęcia też są piękne, takie typowo wiosenne :D
    W 100 % zgadzam się z tym co napisałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. BARDZO motywujący post, naprawde świetny! Od razu człowiek sie lepiej czuje haha :)
    Pozdrawiam!

    VIOLAANDKASIA.BLOGSPOT.COM - klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz rację-perfekcja nie istnieje, a człowiek na siłę próbuje się jej doszukiwać. Ile przez to marnujemy czasu. Ciekawy post.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z Tobą bycie sobą i wiara w swoje możliwości potrafi zdziałać cuda. Niestety trudno o życie bez maski wśród niektórych ludzi, którzy tylko czekają na Twoje potknięcie. Wyciąganie pozytywów z najmniejszych rzeczy też bardzo umila nam dzień. Sama stosuję się do tych 3 punktów i szczerze przyznaje, że jest zdecydowanie lepiej niż było.

    Świetna notka :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie: kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dobry motywujący post, a to co urzekło mnie najbardziej, to właśnie to, żeby robić to co się kocha i nie patrzeć na innych, moje życiowe motto :)

    OdpowiedzUsuń

  10. ''Rób to co kochasz! Spełniaj marzenia! Wypełniaj pasje!''
    Brawo! Lubię takie motywujące posty! Pozdrawiam!
    http://blueroyallife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jestem raczej pozytywnie nastawiona do życia, pomagają w tym znajomi, pasja i rodzina!
    Spełniaj się kochana!
    P.S. Masz kilka literówek w tekście następnym razem pamiętaj żeby sprawdzić notkę :*
    Pozdrawiam
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, dziękuję za uwage. :) Już poprawiam ;)

      Usuń
  12. zapachniało wiosną ciekawe fotki ale popracuj troche nad kadrowaniem :)

    Zapraszam na nowy post oraz kolejne fotografie :)
    http://fotopola.blogspot.com/2016/03/w-nowym-tygodniu-kolejny-tydzien.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. W mojej głowie ciągle kłębią się smutne myśli. Świetne zdjęcia, idealnie pasują do tematyki postu!
    Pozdrawiam cieplutko :*
    http://jowitajonca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Do mnie przemówiły kiedyś słowa :
    /Change what you can't accept, acceppt what you can't change/, czyli zmień to czego nie akceptujesz, zaakceptuj to czego nie możesz zmienić. My sami powodujemy swoje nieszczęście. To od nas zależy, czy będziemy żyć pełnią życia i się nim cieszyć, czy będziemy spoglądać na innych i im zazdrościć.
    pozdrowionka. przy okazji mój snap: victoriasikora Super przygotowany post :)
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo motywujący post! Tak, powinniśmy każdego dnia myśleć pozytywnie. Doceniać każda chwilę swojego życia i cieszyć się z nic nie znaczących drobnostek.
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Julio wspaniałe zdjęcia ukazujące piękno przychodzącej wiosny!
    Pozdrawiam

    http://amprojekty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Cała prawda. Najważniejsze, żeby być sobą i pozytywnie patrzeć na świat. Dobre rady tutaj wypisałaś. Na pewno się przydadzą :) Super zdjęcia. Bardzo podoba mi się 2 i 3.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia x
    Najważniejsze jest by wiedzieć co się chce i iść swoją drogą
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/2016/03/3-years-ago.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Prawda mam marznie i może uda mi się je spełnić. c; co do zdjęć masz ogromny talent.
    http://flvcko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna motywacja. Najważniejsze by być szczęśliwym i spełniać swoje marzenia.
    Pozdrawiam
    szalonaa-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Aż czuję tą wiosnę ! Bardzo pozytywny post ! Ważne jest bycie szczęśliwym ! Ja spełniam swoje marzenia ! :) lifeblondes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Poruszyłaś świetny temat! :) I zmotywowałaś mnie :) Masz świetne pomysły na posty!
    Pozdrawiam!
    Www.livandgadula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bycie sobą jest bardzo ważne w dzisiejszych czasach. W mojej głowie często kłębią się smutne myśli.
    ładne zdjecia :D

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Jejku! Świetnie to wszystko opisałaś. Nieraz bardzo potrzebuję, aby wyjść z domu i żeby czas się zatrzymał, tylko ja i moje myśli.
    Mska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Mega to wszystko opisałaś! Takie motywacyjne jejkuu!

    Mój blog-klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Na smutek straciłam mnóstwo czasu i żałuję tego niesamowicie.. teraz jestem szczęśliwa osoba i jak już jestem smutna to naprawdę z jakiegoś poważnego powodu. na pewno nie mam dolkow przez to ze ktoś jest lepszy ode mnie, ale tak naprawdę nikt nie jest idealny jak wspomnialas ;)
    frydrychmartyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie warto udawać kogoś kim się nie jest tylko dla znajomych, prędzej czy później wyda się... fakt zawsze jest coś co może nam zniszczyć dzień.
    Zapraszam na mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Osobiście jestem negatywnie nastawiona do życia. U siebie widzę same minusy i chodź szukam tych plusów to ich nie znajduję. Widząc zdjęcia innych załamuję się, że sama takich nie robię. widząc włosy koleżanki smucę się, bo jej są długie, a moje krótkie. Staram się, a co z tego wyjdzie? Nikt nie wie...

    OdpowiedzUsuń
  30. Dzięki za super motywacje! Trzeba żyć i cieszyć się życiem - trzeba kochać je takim, jakie jest i sprawiać aby było lepsze.

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. ja zawsze mysle pozytywnie!;)
    swietne zdjecia;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny i bardzo motywujący post !
    Zdjęcia się genialne ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie przeczytany przez ciebie. :)

      Usuń
  33. Odpowiedzi
    1. P.S. Czasem życie wymaga żeby nie być sobą :P

      Usuń
    2. Masz rację, nie można marnować życia na ciągły smutek i przygnębianie się. Trzeba próbować widzieć jakieś pozytywy we wszystkim, mimo, że czasami jest bardzo ciężko. Bo w końcu każdy z nas ma tylko jedno życie, więc nie można go zmarnować na ciągły smutek :)
      Zapraszam również do siebie >> MÓJ BLOG <3 <<

      Usuń
  34. Świetny post, bardzo motywujący ! :)
    Czekam z niecierpliwością na kolejny.
    xx
    http://books-every-day.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudne zdj ten post jest super bo pokazuje kolor wiosny i bloga pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. świetne zdjęcia , zdjęcia takie wiosenne cudowne <3 miłego blogowania

    OdpowiedzUsuń
  37. Super notka + piękny wystrój bloga :)
    My nad swoim jeszcze pracujemy, ale już gorąco zapraszamy. Znajdziesz tam kilka opowiadań, ale nie tylko...
    http://life-inletters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Są dni kiedy próbuje myśleć pozytywnie, ale później jednak szara rzeczywistość mnie przytłacza i przestaje myśleć optymistycznie.. Niestety chyba brakuje mi ciepła..
    http://magirrat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Takie zwykłe, proste rzeczy mogą sprawić, że będziemy myśleć pozytywnie. :)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam takie motywujące posty, świetnie napisałaś :)

    Bardzo spodobał mi się Twój blog, obserwuję :)
    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  41. trzeba cos tez pozmieniac, zeby zmienic swoj swiatopoglad :)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Super post. :-) Świetne zdjęcia. :-) Pozytywne myślenie jest bardzo ważne. :-) Pozdrawiam!

    http://www.fitnesswomen.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie ma ludzi idealnych, musimy się akceptować takimi jakimi jesteśmy.
    Hm masz rację ja codziennie spaceruje i taki zwykły spacer daje odetchnąć po ciężkim dniu i daje czas na przemyślenia, ja czekam aż wyjdzie wreszcie słońce i będzie piękna wiosenna pogoda:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Dziękuję za dostarczenie dawki pozytywnego myślenia! Optymizm jest bardzo ważny, a u mnie coś ostatnio słabo z tym. Muszę się jakoś zmotywować i wrócić na dobrą drogę.
    Śliczne zdjęcia, uwielbiam wiosenny klimat na fotografiach. :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Również mam podobne myślenie. Trzeba myśleć i żyć pozytywnie, mamy życie tylko jedno i szkoda by było je zmarnować na smutki :)
    MÓJ BLOG-KLIK!:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Super motywacja :D
    http://minauro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. bardzo motywujący post. dodatkowo te zdjęcia dają świetny efekt
    nahumanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Chociaż nie przepadam za zdjęciami przyrody, te nadają w tym poście fajnego charakteru. Dzięki za motywację, zapraszam do siebie ;*

    Mój blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Super motywacja! Zdjęcia piękne! <3
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Nie ma co patrzeć na innych. jesteśmy indywidualnością. Każdy z nas osobno. idzie wiosna, więc czas wziąć się w garść, bo za oknem aż siat wydaje się być teraz piękniejszy.
    świetne zdjęcia :*

    odrobinaciepla.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. Od kiedy zaczęłam myślec pozytywnie, spotyka mnie dużo więcej miłych rzeczy. We wszystkim są plusy, tylko trzeba je umieć dostrzec.

    Pozdrawiam cieplutko
    Julita-krystosiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo fajny post, zgrabny i ładne zdjęcia :) Mi zawsze pomaga kawa i wygadanie się (właśnie dlatego mam bloga :))
    Pozdrawiam :)
    http://theblacksweetcaffeine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Moim zdaniem, żeby żyć pozytywnie, musimy zacząć zauważać małe rzeczy, które potrafią cieszyć ! Poza tym otaczać się dobrymi ludźmi i wtedy nic więcej nam potrzebne nie jest. ;)

    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  54. Jeśli chodzi o patrzenie na innych i porównywanie się do nich to mi się to bardzo często zdarza. Od dawien dawna nie umiem nic z tym zrobić. Akurat z byciem sobą nie mam problemu. Wstawać wcześnie nienawidzę. Kiedyś nie miałam z tym problemu, ale plan który mam w tej klasie mnie wykańcza. Cały tydzień na 8 do tego 3 dni do 17 w szkole, masakra.
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  55. "Nie patrz na innych, patrz na siebie" - bardzo mądre.
    Niestety mnie ostatnio dopadło pesymistyczne podejście do świata.

    Obserwuję.

    http://gorzkaczekoladax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetne zdjęcia, ja też nie mogę czasem zapanować nad myślami :))
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń