11 lutego 2016

♡♡Walentynkowe DIY ♡♡


Już za kilka dni bedziemy obchodzić święto zakochanych, czyli Walentynki. Jest bardzo wiele zwolenników tego wydarzenia, ale tak smao jest ich przeciwników. Ja jestem tak po środku tego, bo nie mam nic przeciwko temu świętu, no ale też nie rozumiem, dlaczego w ten jeden dzień pokazywać szczególnie swoje uczucia? Powinno sie zawsze pokazywać, jak sie kocha inną osobę, a nie tylko raz  w roku, ale to jest takie moje zdanie. A ilu ludzi, tyle poglądów. :) 

Tak jak obiecałam, mam dla was takie małe DIY, na kartki walentynkowe. Wszystkie są bardzo łatwe, więc każdy, bez problemu będzie mógł je zrobić. :D 






 Kartka #1
Potrzebne:
~Karton
~Ołówek
~Flamastry, kredki
~Klej
~Kolorowy papier

1. Na kartononie narysuj szkic dwóch ,,balonów'' z linią łączącą ich w powietrzu.
2. Z kolorowego papieru wytnij po dwie pary serc oraz chmurki. (Można zawsze coś dorobić)
3. Serce posklejaj tak, by były ,,skrzydełkami'' o siebie. (Zdj. nr3)
4. Serca i chmurki poprzyklejaj i narysuj kosze balonów.
5. Można tak jak ja, poprawić kontury obiektów oraz nadać trochę kolorów.






Kartka #2
Potrzebne:
~Biała kartka
~Wzór serca
~Flamastry

1. Do białej kartki przyładamy wzornik z sercem, a następnie rysujemy linie.
2. Można dodać wokół małe serduszko oraz dolny napis ,,I love you''






Kartka #3
Potrzebne:
~Kartka papieru
~Kolorowe kartki
~Klej
~Flamaster

1. Z kolorowego apieru wycinamy dowolną liczbę serduszek.
2. Na kartce rysujemy kilka ,,sznurków, a nagórze przyklejamy wcześniej wycięte. (Można delikatnie odchylić skrzydełka, by był efekt 3D)
3. Na dół dodajemy kokardkę. 
4. Wokół ,,bukietu'' dodajemy malutkie serduszka. 










Inspiration 







Wesołych Walentynek!






34 komentarze:

  1. Świetny pomysł z tymi kartkami!
    Najbardziej spodobała mi się kartka numer 1 :)

    http://pannaxaleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super Post :) Super kartka 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zajebiste karteczki na walentynki :D pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne kartki :)

    http://fromcarolinee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. wow świetne rzeczy <3
    cudowne inspiracje <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Walentynki to czas, żeby w szczególny sposób postarać się dla swojej miłości :)
    Fajne są prezenty robione własnoręcznie !

    Pozdrawiam
    http://kobietanaemigracji.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne kartki i pomysły;> co najważniejsze że od serca ;)

    http://cytrynkacowartoobejrzec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza i trzecia karta jest cudna ♥

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. 1 najlepsza :D fajne pomysły :) pozdrawiam!

    http://blueberry-teddybear.blogspot.co.uk/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne i proste pomysły :)
    Dodaję do obserwowanych i liczę na rewanż

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piszę na dole blogu, ze nie bawie sie w obs/obs ;)

      Usuń
  11. Przydatny post! Pozdrawiam, sandyxeyes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. 2 i 3 kartka mnie urzekły, są przesłodkie.
    inspiracje też niezłe, ja sama obchodzę walentynki, ale raczej mi się dostaje.

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie wyszło i kreatywne :)
    Najbardziej podoba mi się 2 kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne kartki, najbardziej mi się podoba ta nr 1.
    http://akilegna-kib.blogspot.com/2016/02/i-am-amateur.html
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mamy takie samo zdanie :) właśnie dziś o tym napisałam na blogu :)
    Bardzo ładne ręczne kartki :)
    Pozdrawiam
    Rebel :)
    eternalrebel55.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta pierwsza kartka jest prześliczna! ♥

    zznosemwksiazkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta pierwsza kartka mnie urzekła, chociaż nie jestem fanką takich prezentów.

    pozdrawiam cieplutko
    julita-krystosiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz talent do DIY :) Więcej takich postów albo może CIY !

    OdpowiedzUsuń
  19. Super pomysł na kartki! Są śliczne <3
    Pozdrawiam :)
    fashionrunnerka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawe propozycje i innspiracje
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik
    konkurs foto

    OdpowiedzUsuń
  21. Kartki bardzo fajne, gdybym tylko miała kogoś, komu mogłabym je wysłać z pewnością bym je zrobiła. Kartka nr 1 zdecydowanie mój faworyt ;)

    http://zaliamoon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne kartki i b. ciekawe inspiracje :)
    POZDRAWIAM MALWA

    OdpowiedzUsuń
  23. nienawidzę walentynek, chce mi się wymiotować od tego święta ;/
    ale kartki bardzo ładne :>
    frydrychmartyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne diy :) najbardziej podoba mi sie 3 kartka :D

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgadzam się, że przez cały rok powinno się okazywać uczucia.
    Było by mi miło jak byś wpadła na mojego bloga i zostawiła po
    sobie ślad. Pozdrawiam i życzę miłej nocy!!

    http://wiktoriaolczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne są karteczki, taka walentynka moim zdaniem jest najbardziej urocza, widać że wkładamy w pracę serce.

    Buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne są karteczki, taka walentynka moim zdaniem jest najbardziej urocza, widać że wkładamy w pracę serce.

    Buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  28. Piekne kartki !
    flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowne Walentynki !! <3
    xx Zaczytana

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystkie kartki są cudowne 😃 mimo że święta tego nie lubię ma w sobie urok.

    OdpowiedzUsuń