22 lutego 2016

Stój, zatrzymaj się. | Wishlist Dresslink&CnDirect

Monotonność. To rzecz, z którą na co dzień spotyka sie każdy z nas. Idziemy spać, by wstać następnego dnia. Budzimy się, by przeżyć i pokonać następujacy dzień. I tak w kółko. Robimy wiele rzeczy, niektóre małe, obojetne nam. Inne zas wieksze, znaczące coś dla nas. Czynności takie jak spędzanie czasu nad komputerami, telefonami, czy też innymi tego typu rzeczami zajmuje bardzo dużo czasu. Czasu, który mozemy przeznaczyć na całkiem inne, bardziej dla nas i dla innych rzeczy. Zamiast tej jednej godziny spędzonej na np. oglądaniu innych osób, zdjęć na Facebooku, możemy ja zamienić na cos, co będzie dla nas bardzo pożyteczne. Może zamiast rozmawiać z przyjaciółką na internecie, to wyjść gdzieś razem? Rozmowa w cztery oczy jest o wiele ciekawasza niż taka na monitorze.



 Piękno otaczające wokół nas każdego zachwyca. Wyjmujemy telefony, pstrykamy zdjęcia i idziemy dalej. A gdyby tak zatrzymać sie, popatrzeć na obiekt, który nas zainteresował i postać. Tak, po prostu postać. Niech czas mija, sekundy, minuty, godziny. Ale będzie czas spędzony na pięknie, który możliwe, ze kiedyś zniknie. I zostanie tylko na tym zdjeciu. Potem będziemy żałować, że mozemy teraz tylko patrzeć na kopie piękna natury na ekranie, a nie w rzeczywistości.

 Stój, zatrzymaj się. Dzisiaj nowy dzień. Dzień nowych działań. Wszystko się może zdarzyć, wiec działajmy. Zostawmy to, co mamy. Poprostu popatrzmy. Na co? Na to, czego wcześneij nie dostrzegaliśmy, innych ludzi, uczucia osób nam bliskich, które wcześneij były dla nas prawie obce. Krajobrazy, małe rzeczy. Zachwycają swoją obecnością.

Pięknie też to opisuje piosenka Marcina Kindla ,,Pokochaj to co masz''.

~Stój, zatrzymaj się, jeszcze kilka serc, mocniej bije gdzieś.
Walcz, nie zmieniaj się, każdy nowy dzień, dziś nagrodą jest.
Nie wiem, co dobre już, czasami gubię sens, jak największy tchórz, w sobie chowam się.
Nigdy nie rzucaj słów, zapamiętanych gdzieś,gdzie nie było Cię.
Niech nowy dzień, na dobre zmieni nas, niech jutro próbuje ktoś, zmieniać na lepsze los, i tak bez szans.
Mniej, nie chcemy mieć, właściwe słowa znać, cudze marzenia kraść
Stój, zatrzymaj się, pokochaj to, co masz, codziennie o to walcz
Pogodną duszę miej, na horyzoncie mgła, już nie boję się, nie zaszkodzi nam
Nigdy nie rzucaj słów, zapamiętanych gdzieś, gdzie nie było Cię.
Niech nowy dzień , na dobre zmieni nas, niech jutro próbuje ktoś ,zmieniać na lepsze los, i tak bez szans

















~~~~~~~~~~~~~~~~~
W sklepach Dresslink i CnDirect możecie wyłapać świetne rzeczy za bardzo niską kwotę! 

Zrobiłam dla Was dwa kolaże z tych sklepów, może coś znajdziecie, co wpadnie w wam w 

oko. Będzie mi bardzo miło, jeśli klikniecie. :)


Dresslink
1. Zwykłe czarne dresy. Zawsze chodzę w wygodnych, sportowych ciuchach, a ostatnio moja ukuchona para dresów zniknęła. Ciekawy mnie jakość, jaką będą miały te spodnie. 
2.Mała torebka w kolorze rudym. Na stronie wyglada świetnie, jest w stylu mini-listonoszki. 
3.Zielona koszulka z popularnym nadrukiem ,,GEEK''. Spodobała mi się. 
4. Powiem szczerze, że na tą kurteczkę ,,polowałam'' od dłuższego czasu. Widziałam na różnych blogach/kanałach ją, a te osoby bardzo ją polecały. :) 

CnDirect



1. Czarne rurki z wyższym stanem. Bardzo lubię ubrania w kolorze czerni i bieli, są zawsze uniwersalne. 
2. Śliczna koszula w iekawy wzór małych, kolorowych sówek. Przyciaga wzrok. 
3. Bluzkę widziałam na różnych blogach, też na nia od niedawna polowałam. Nie mogłam jednak sie zdeecyodwać na bordo czy czerń, ale w końcu mój wybór wypadł na bordo. 
4. Torebka podobna do tej z Dresslink, ale ta jest wiekszai kolorze jak było napisane na stronie, jasnego arbuzu. 

35 komentarzy:

  1. Ciekawe rzeczy w wishlistach, wszystkie mi się podobają! Mam tą koszule w sowy jest cudna <3 Poklikane oczywiście.
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy blog :) Będę wpadać częściej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny temat i zdjęcia:) Poklikałam. Torebka jest świetna!
    http://im-dollka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny post ! :*

    Zapraszam na nowy post.
    Oddaje z powiadomień (Komentarz+obserwacja). ; ))
    Chętnie zawiąże współpracę na zasadzie barteru.

    www.mjjlena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne zdjęcia!

    ♡ ♡ ♡ Tak mi się spodobał Twój blog, że zaobserwowałam. ♡ ♡ ♡ Mój blog http://fromkatrin.blogspot.com/ Może rewanż?

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny post ;)

    ja bym zmniejszyła baner z dresslink bo nie wygląda to za dobrze, ale to szczegół :)

    poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czasami warto po prostu się zatrzymać, piękne zdjęcia + poklikane :)
    http://malachowskaadrianna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. obs za obs? jeśli tak to odpowiedz u mnie w komentarzu :)

    http://twosistersbloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło by mi było, gdybyś napisała jakiś komentarz odnosnie posta. :) Kilka cm nizej jest napisane, że nie bawię się w obs/obs. ;)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Bardzo bardzo fajniutkie zdjęcia. Tekst piosenki, który tutaj zamieściłaś, zachęcił mnie do przesłuchania muzyki pana Marcina Kindla, która szczerze powiedziawszy bardzo mi się spodobała :)
    Pozdrawiam http://xzyq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post, bardzo fajnie się go czytało ;)

    marthabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne zdjęcia czekam na więcej pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Monotoność bardzo często wkrada się do życia, niestety bardzo często nie mamy na nią wpływu, bo czasem jesteśmy tak zmęczeni codziennością, że poddajemy się tej monotonii. Myślę że takie małe rzeczy, jak patrzenie na krajobraz mogą chodź na chwile przegonić te monotonne chmury. Ja tam na brak życia w życiu nie narzekam, ale i nie raz czułam tą powtarzającą się w kółko nudność. Piękne zdjęcia i ciekawe wish listy :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne ciuszki, poklikałam oczywiście,
    Poklikaj u mnie w najnowszym poście jeśli możesz

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne zdjęcia!
    Karolina
    http://karolinaprzybyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawy post. Poklikałam we wszystkie linki, jak chcesz mogę dać screeny :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  16. Lepiej jest wyjść na pole, do baru jakiego kolwiek bądź wgl. na spacer, niż siedzieć przed monitorem.
    Dobry post!

    MÓJ BLOG-KLIKNIJ:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo wartościowy tekst a do tego cudowne zdjęcia.
    Rebeliantka

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz rację żyjemy w pośpiechu i nie ptradiky się na chwilę zatrzymać. Świetnie to ujęłaś. A ta bluzkę z cndirect mam i czarną i bordową :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Poklikalam w linki ! Naprawdę swietny post wiele mądrych słów i jeszcze są cudowne zdjecia :)

    Zapraszam do siebie moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Dokładnie, przez to, że żyjemy w ciągłym pośpiechu, to zapominamy o tych drobnostkach, które cały czas nas otaczają. A tak naprawdę, to te małe rzeczy czynią nas osobami szczęśliwymi.
    Bardzo ładne zdjęcia. :*
    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo dobry post i bardzo ładne zdjęcia :)/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  22. mysle ze czasami warto zwolnic , zwalczyc w sobie egoizm i popatrzec na takie małe drobnostki w naszym życiu
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. uroczy kociak, kliknełam w linki

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny post,super blog i piękne zdjęcia. Brak słów. Super !

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne zdjęcia :)
    I świetny post
    Zapraszam do mnie : http://viknarshion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Przyciagający tytuł.
    Powinnismy czerpać szczęście każdego dnia, bo tylko szczęście da nam energię i pozbawi monotonności. Czasem w tym pędzie zapominamy o tym, co najważniejsze.
    _________________
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam takie klimatyczne zdjęcia, zatrzymują człowieka chociaż na chwilę..
    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    www.nkfn.pl - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  28. Zaraz wracam do szkoły i pewnie wpadnę w monotonność, czego bardzo nie lubię x.x

    Nowy post, zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK
    *Biorę udział w konkursie na Blog Roku, zachęcam do głosowania ;)*

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne zdjęcia!
    Ta koszula w wishlistach jest mega *_*
    http://part-of2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja nie lubię się zatrzymywać, czuje, że coś mi ucieka. Jednak czasem po prostu warto, aby poznać to co nam nieznane.

    http://alieever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ciekawy post... Ja nie lubię monotonności :/

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Mega mi sie podobaja wszystkie zdjecia! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  33. Urzekające fotografie. Poklikałam :) Ja nigdy nie nosiłam dresów, jednak postanowiłam, że jak najszybciej muszę się w takowe spodnie wyposażyć.

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  34. Poklikane!

    Maarzycieelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń