1 lutego 2016

Ideał piękna - czy tak naprawdę istnieje?

Nieraz sie uczyliśmy czy to na lekcjach czy to w domu, że nie ma człowieka idelanego. Każdy człowiek ma jakieś wady. Nikt tego nie zmieni. Niestety to próbują zmieniać dzisiejsze media, rzuczając wszelakimi hasłami na lewo i prawo typu ,,Naturalność-naturalne piękno'' a zaraz potem przedstawiaja najnowszą reklamę świeżutkich kremów na nieidealną cere, by innym ludziom wydawało sie, że nie mamy żadnych nie przyjemnych rzeczy na twarzy. Dlaczego? Bo dzisiejsze społeczeństwo, chcę, czy nawet wymaga od innych idealizmu czy też perfekcyjnosći we wszystkich dziecinach życia. I co z tego, że oni nie są idealni? I że od nich nie leci ta perfekcyjnosć, którą wymagaja od innych?



 Jest wiele postaci, które są spostrzegane jako ikona ideału. Ale jakim kosztem? Anja Rubik? Wiele anstolatek, a nawet dorołych kobiet patrzą na nią zzazdroscią o takie ciało jak ona. Piękna, szczupła. Piękna jest, z tym sie zgdzam, ale jako modelka mogłaby być jeszcze piękniejsza, gdyby ważyła parę kilogramów więcej. Ale niestety jej praca jest taka, że moja koleżanka, która jest taka chuda, że przy wzroscie 163 cm waży jedynie 35 kg uważana by była w modzie za grubą. Wydaje sie to śmieszne, ale niestety to jest prawdziwe. Tak bardzo zmieniły się się wzorzec idelanie pięknej dziewczyny. Kiedyś, również aktualnie Marylin Monroe jest uważana za jedna z najpiekneiszych kobiet wczech czasów. Ale tak na nią patrząc nie była jakoś specjalnie chuda, tak jak większość dzisiejszych ideałów. Była wprost idealna. Ani nie za chuda, ani nie za gruba. A teraz? Im chudsza, tym piękniejsza.








 Koszula ~ Banggod
Spodnie ~ Tally Weijl 
Koszulka ~ Dresslink 
Naszyjnik ~ Born Pretty Store












Fanpage | Prywatny facebook | Instagram | Ask | Snapchat Scorupcu



32 komentarze:

  1. świetna stylizacja i fajne zdj. Moim zdaniem kazdy jes piekny i nie wyroznia się od innych. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No cóż świat zdaję się głupieć z dnia na dzień. Ja pragnę przytyć, tylko motywacjo brak. Ciekawy post.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No kolezanko, pionka! Ja wazyłam rok temu 35kg, teraz chiałąm mega przytyć, bo moim zdaniem byłam za chuda i waże cos przy 55 kd (20kg w rok, to ja XD) I tak dalej jest, ze waże niby max 45, ale wiem, ze ja ważę tyle ile chcę i czuję sie odpowiednio w moim ciele. :D

      Usuń
  3. Spokojnie.
    Na szczęście moda wraca, a tzw. "wieszaki" są coraz mniej pożądane przez media. Aktualnie stawia się na zdrowy tryb życia, więc według mnie wszystko zmierza ku dobremu kierunkowi.

    Zapraszam do siebie
    http://epohmis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to prawda. I to bardzo dobrze, że już nie paraduja po okładkach gazet kobiety 30kg, pisząc, że to ideał. ;_;

      Usuń
  4. Super stylizacja! Racja. Nikt nie jest idealny. I nigdy tak nie będzie. Lecz każdy jest piękny. Super wyglądasz. Pozdrawiam! http://bycolorfulprincess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia :) Ja osobiście uważam, że na świecie nikt nie jest idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie taki ideal nie istnieje, stylizacja mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja wypowiem się na odwrót :) Może też trochę nie na temat posta.
    Ideał istnieje, ale jak dla mnie nie w rozumieniu piękna. Według mnie ideał człowieka, to ktoś, kogo można postawić za autorytet i wzór do naśladowania.
    Jedna z blogerek, bodajże autorka bloga ayuna-chan napisała post o ideale blogera. Wypowiedziałam się tam tak: "Wydaje mi się, że ten "ideał" na blogosferze, to właśnie ktoś, kto osiągnął coś, co sobie postanowił, czy to wymarzone statystyki, czy bycie dla kogoś inspiracją. To ktoś, kto może być stawiany jako przykład, że można wszystko, tylko trzeba odrobiny chęci i samo zaparcia ^^ "
    I trzymam się tego zdania jak rzep psiego ogona :P Niby to przykład na blogosferze, ale według mnie można go odnieść do każdej dziedziny życia :)
    Do tego ideał piękna dla każdego jest subiektywny ;) Zakochany facet za ideał piękna uważa swoją dziewczynę i nie ma dla niego znaczenia, czy ma krzywy kręgosłup czy może heterochromie ^^
    Tak więc, ideał piękna dla każdego oznacza co innego :) Nie wypowiem się na temat "medialnego ideału", bo dla mnie to śmiech na sali, to co sprzedają media. Jeżeli ktoś chciałby na ten temat podyskutować, to ja zawsze chętna :P Zapraszam na maila: acaila.blog@gmail.com ^^
    Zapraszam także do siebie na bloga: http://to-be-a-vet.blogspot.com
    Pozdrawiam cieplutko,
    Acaila :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, w sensie dosłwonym, można znaleźć parę ideałów, ale są oni ideałem zdanie innymi to zgodnie. :) Zgadzam sie razem z tobą słowami ayuana-chan, ze ideał blogera, to ta osoba, co osiągneła, co dała sobie jako cel. Pokazuje w ten sposób, ze wszystko jest osiagalne i powinno sie brać z takiej osoby przykład.

      Usuń
  8. Ja również należę do grupy osób, które wolałyby przytyć mam ponad 170 a ważę około 42 kg, ale niestety w moim przypadku jest to wręcz niemożliwe. Miałam ofertę pracowania dla jednej z wytwórni reklam, ale w moim przypadku co do wagi nic się nie czepiali, jednak z innych powodów sama z tego zrezygnowałam. Super stylizacja :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny post tematyczny. :)
    Lubię takie czytać.
    Co do zdjęć też mi się podobają.
    Pozdrawiam oraz życzę sukcesów!

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ideałów nie ma...mimo, że każdy daży do idealów to zawsze ma jakieś wady..
    Myślę, że lepiej patrzeć na innych przez pryzmat tego, co mają w sercu i głowie, ale nie ukrywam że wygląd też się liczy :)
    Fajna stylizacja :)

    http://e-anetabloguje.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Każdy ma jakieś wady, może nie zawsze my je dostrzegamy, ale takowe istanieją.

    Pozdrawiam ciepło
    julita-krystosiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jako standardowa pesymistka- powiem, że ideały nie istnieją, nie istniały i i istnieć nie będą :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Według mnie ideałów nie ma, to tylko pozory :) genialna koszula!

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla każdego ideałem będzie co innego.
    Super koszula, poklikałam, klikniesz u mnie?
    zapraszam do udziału w konkursie, gdzie można zgarnąć skórzaną torebkę :)

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Poklikałam , koszula jest cudowna ♥♥ Jesteś bardzo ładna :**
    Bardzo fajne zdjęcia :) :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz rację! Dzisiejsze media mogą zepsuć wszystko co jest realne i rzeczywiste, to takie przykre...

    OdpowiedzUsuń
  17. każdy człowiek jest piękny i każdy ma w sobie coś idealnego dla drugiej osoby ;)
    poklikalam ;)
    http://frydrychmartyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi sie wcale te chude modelki nie podobaja. Nie wszystkie sa jakies bardzo piekne, ale coz zrobic dzieki zasludze photo shopa mozna duzo zdzialac. Wedlug mnie nie ma ludzi idealnych. Kazdy ma wady i zalety. :)
    Swietna notka.

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie wręcz obrzydaja takie wychudzone kobiety. Ale co poradzi, taka podśwaidoma idelanosć świata. :)

      Usuń
  19. Piękna koszula, uwielbiam kratę - poklikany każdy link.Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  20. mądrze napisane, a koszula cudowna! ;)
    zapraszam do mnie > http://szanellaa.blogspot.com/2016/02/czasami-obca-osoba-jest-blizsza-niz.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgadzam się że nie ma ludzi idealnych, w każdym można znaleźć wadę lub można każdemu wytknąć jakiś błąd. To się nie zmieni, bo jesteśmy tylko ludźmi. Czasami kierują nami bardzo prymitywne chęci i nie zawsze używamy w niektórych sytuacjach mózgu. To naturalne, nie myli się tylko ten co nic nie robi :) Jeżeli chodzi o ideał piękna, myślę że istnieje i dla każdego może być to inny przykład. Np. Dla chłopaka idealną pięknością może być jego dziewczyna. Jeżeli ideał określa również człowiek, na podstawie swoich uczuć i bodźców, jest możliwość że ideał się znajdzie ;) jeżeli chodzi o reklamy, specjalnie proponują nam kremy, by zarobić na naiwności klienta. Prawda jest taka że każdy z nas się zestarzeje, ale nawet w tedy możemy być dla kogoś idealnie piękni. To zależy dla kogo, bo inaczej postrzegają nas najbliżsi a inaczej obcy ludzie. A co do masy ciała- oczywiście od wielu już lat góruje przekonanie że szczupłe dziewczyny są piękne. Może to być motywacją do zrzucenia kilku kilo lub większej aktywności fizycznej -myślę że to może wyjść nie którym na zdrowie. Bo przecież szczupła to nie to samo co chuda. Modelki mają taką prace i ich waga to warunek który muszą spełnić. Tak samo jak kasjerka musi być uczciwa, muzyk musi mieć słuch, a kierowca wzrok. Nie jest jednak powiedziane, że modelki to kanon piękna. ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Często sobie właśnie z koleżanką rozmawiamy jaki "model piękna" jest w Europie a jaki np w jej rodzimym kraju na Kubie :p Opowiadała, że tam czym chudsza dziewczyna tym mniejsze ma powodzenie u mężczyzn :p A u nas niestety na odwrót :/
    Mój Blog - zerknij! Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uroda jest pojęciem względny. Dla jednej osoby czyjas twarz i ciało bedxie najpiękniejsze na świecie, dla drugiej to nie będzie nic specjalnego. Jest to związane na pewno z kulturą bo przecież odalego obdetwujemy i podeujy decyzję. Każdy wobec drugiej osoby bo też inne oczekiwania/ priorytety. Dla jednej najważniejsza rzecz będzie to żeby można było porozmawiać z tą osobą o wszystkim dla drugiej priorytetem będzie poczucie wsparcia.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja chcialabym akurat przytyc :)
    super zdj :)

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Osobiście uważam naturalne piękno za takie, gdzie kobieta nie potrzebuje masy pudrów itd. by każdy uważał ją za piękną i dobrą, oraz za takie gdzie osoba sama w sobie właśnie będzie dobra, miła, szczera :)

    MÓJ BLOG-KLIK!❤
    Pozdrawiam ♡

    OdpowiedzUsuń
  26. Ideał istnieje, ty ♥ haha xd
    Fajny post, szczery bardzo. Ja z kolei należę do tych co chcą schudnąć 40 kg przy wzroście 158 to dla mnie za dużo :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, moim ideałem jesteś za to ty ;* <3 Każdy widzi siebie inaczek i rozumiem, że ktoś chcę schudnać, ale nie można przesadzać <3

      Usuń