7 lutego 2016

Co u mnie słychać? + photos


Bała się zachodów słońca, 
bo te najprawdziwsze zamieniają 
się w ciemne i niepewne noce. 


Już dawno nie było u mnie takiego typowego life'stylowego postu. Co ciekawego się ostatnio u mnie wydarzyło? Takiego szczególnego to chyba nic, całe ferie miaąłm bieluśkie, a potem nagle, gdy miałam iść do szkoły juz zrobiło się zielono. Taki piękny luty. 

A jeśli już mówić o miesiacu lutym, za tydzień będziemy obchodzić święto majace tyle samo przeciwników, jak i zwolenników? Kto może nie lubić Walentynek? Moja opinie na ten temat będziecie mogli już poczytać kilka dni wraz z jakimś walentynkowym DIY. 

Teraz chyba najlepsza informacja, jak dla mnie i dla bloga. Kilka dni temu z serwisu odebrałam mój telefon, który  jakiś czas temu uszkodził sie (nie wiem jak, nie pytajcie mnie... xd ). Jest on narzie jedynym aparatem, na który powiem szczerze nie musze narzekać. Podoba mi się jakosc robionych zdjeć, no ale to nie to samo, co aparatem, który zaniedługo będzie juz w moich łapkach. :D Ale korzystając z wolnej chwili zrobiłam parę zdjęć. 












Fanpage | Prywatny facebook | Instagram | Ask | Snapchat Scorupcu

19 komentarzy:

  1. Super post ;)! Zdjecia są naprawdę świetne :) Masz mega talent, nie zmarnuj go ! :D
    śliczne krajobrazy, aż nie moge się napatrzeć ;D
    Pozdrawiam Cieplutko ;*
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia ^^
    Szczerze to sam muszę się jutro gdzieś wybrać i porobić takie zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piekne zdjęcia :>
    http://mypink-glasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia!

    ksiezycova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdj :) dobrze ,że już odebrałaś telefon :)

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. TO jest robione telefonem?! Te zdjęcia są tak dobre, że w życiu bym się nie zorientowała. Niektóre z nich są tak dobre, że można je ustawić jako tapetę *o*
    Www.lukanukaadv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam zdjęcia zachodów, są magiczne<3
    zazdroszczę białych ferii, ja mam teraz i czuję się jak na wiosnę :(
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się zdjęcia zachodów słońca, są urocze :)
    Ja już nie mogę się doczekać walentynek :D
    Zapraszam do mnie
    Blueberry-teddybear.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne zdjęcia ;o
    http://paulinkq-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia! Mają taki klimat. Zdjęcia zachodów słońca są wspaniałe. Zapraszam do mnie z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia są całkiem spoko! A jaki aparat dostaniesz? Ja niedawno dostałam nowy aparat i jestem maga szczęśliwa!
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  12. 2,4,7 zdjęcie na prawdę fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie tylko tydzień ferii był biały :)
    Bardzo ładne zdjęcia :)
    Pozdrawiam! :D
    duusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale piękne zdjęcia! Masz talent :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń