18 stycznia 2016

♡♡♡ Przesyłka DRESSLINK i CNDIRECT II ♡♡♡






~~
Niedawno doszły do mnie dwie paczki od firm DRESSLINKoraz CNDIRECT. Dla jednych te firmy są lubiane oraz  ciekawe cenowo, ale za to niektórzy mają złą o nich opinie.  Moja opinia jest pośrodku, tak owszem, ceny są bardzo niskie w porównaniu do innych tego typu sklepów, czy też znanych sieciówek, ale niestety w wielu przypadkach materiały, nadruki są świetne wykonane. (ale zdarzają sie wyjątki ,jakosć moze zasmucić).
W DRESSLINK zamówiłam 4 rzeczy, a w CNDIRECT 5. Powiem szczerze, ze jestem bardzo zadowlona z obydwu paczek, ale szczególnie z CnDirect/ 

Na tą bluzkę czaiłam się od dłuższego czasu. Jest ona typowo tumblrowa, idealnie pasuje do tennis skirt. Na pierwszych zdjeciach na stronie widać, że naszywka jest wyszywana, a póżniej jest pokazane, ze naszywka jest a'la skórzana. Powiem szczerze, że podoba mi sie chyba bardzoej w tej wersji, niż w oryginalnej.
Co to materiału, szara część kosuzlki jest dobra, nie jakis tnajtańszy poliester. Ale niestety nie mogą wspomnieć o tym o czarnych rękawkach oraz dekolcie. Jest to śliski materiał, nieprzyjemny w dotyku. Nie lubię tego typu materiałów , strasznie się wtedy poci skóra, bo nie ma jak oddychać. Ale bluzka jest ogólnie super, nie mam większych zarzutów.







Ze swetra jest bardzo zadowolona! Kolor i materiał nie różnią się niczym, niż na stronie. Jest on na mnie idealny, nie gryzie materiał jak się obawiałam. Jedynie mam zastrzeżenie do do przedłużonego przodu. Wolałambym osobiscie, gdyby sweterek był dłuższy z tyłu, a nie z przodu, ale to tez mi jakoś nie przeszkadza. (Przepraszam za jakość) 





Zestaw Pędzli - klikniesz? 

Ten zestaw 7 pędzli zamówiłam dla siostry w kolorze różowym. Do tego był dwuczęściowy pokrowiec na nie, również różowy. Muszę przyznać, że pędzle są bardzo dobrze wykonane, włosie nie wypada. Pędzle myły już myte i nic, nawet jeden włos nie wypadł. Jedynym minusem tego jest, że gdy przyszły, troszkę śmierdziały.


Portfet Kot Dresslink - klikniesz? 

Już nie raz mówiłam, ze jestem zauroczona porfometkami z kotkami z azjatyckich stron. Mam już dwa, a teraz jeszcze zamówiłam trzeci. Jednak ten jest z myśla o mojej przyjaciółce, której bardzo sie spodobały te portfele. Postanowiłam, że jej zamówię. Jakosć, jak przy poprzednich jest świetna! Nadruk kota jest bardzo dobrze zrobiony, a futerko z tyłu jest bardzo mięciutkie.









Portfel Kot CnDirect-klikniesz?

W dzisiejszym poscie to drugi taki kotek, ale cóż, nie mogę sie im naprawdę obrzeć! Zobaczcie na ich słodkie, duże oczka! Aż chcą, zebym je kupiła! :D







Czarny Portfel - kliniesz? 

Taki zwykły, ale elegancki i bardzo poręczny. Zmieści sie spokojnie smartfon, dowód, legitymacja, pieniądze i jeszcze jakieś karty. Posiada odczepiany pasek do ręki.







Sweter - klikniesz?

Zawsze chciałam miec taki mięciutki, misiowaty sweter. Ten co ja zamówiłam jest biały, bardzo przyjemny. Byłam osobiście zdziwiona, że jest taki dobry jakosciowo. Jedynym minusem jest to, że czasem wypada ,,futerko''.
Legginsy klikniesz? 

Zwykłe czarne legginsy, nic nadzwyczajnego. Ale powiem szczerze, że sąbardzo wygodne, myślaąłm, ze będą typowo ,,chińskie'', jakiś byle jaki materiał






Sweterek dzięcięcy - klikniesz? 
Sweterek zamówiłam z myślą o mojej młodszej siotrze. Jest ładny, przyjemny w dotyku, koronka jest ciekawie zrobiona, jedynie guziczki trzebamocniej przyszyć, bo są doszyte byle jak i się urywają. Niestety nie mogę jej pokazać na siostrze, bo jest delikatnie przyduża.









Tutaj macie wszystkie kliki, jesli możecie, prosiłambym o kliknięcie w nie, nie zmuszam. :)

KLIK / KLIK / KLIK / KLIK / KLIK / KLIK / KLIK  / KLIK / KLIK 

45 komentarzy:

  1. Ostatni sweterek wygląda na bardzo mięciutki.Pędzle takie same tylko niebieskie mam i ja.Na początku rozczarowały ale popodcinałam wystające włosie i prawdę mówiąc spisują się nie najgorzej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjecia. Musze tez sprobowac!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjecia. Musze tez sprobowac!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny ten portfel.
    Poklikałam we wszystkie linki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten portfel jest świetny ! Tylko obawiam się że dla mnie byłby za mały ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne rzeczy, w moim stylu :P
    oliv-liv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta bluzeczka z krótkim rękawem jest genialna!

    www.klaudiaseko.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  8. ten czarny portfel jest naprawdę świetny !! :)
    Poklikałam :))
    Zapraszam na nowy post, http://liikeeme.blogspot.com/2016/01/kosmetyczni-ulubiency-miesiaca.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne ciuchy i akcesoria! Pozdrawiam i zapraszam!
    wisienka99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, mega rzeczy. :)
    www.kasia-blog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne rzeczy! <3 Najbardziej spodobała mi się koszulka z kosmitą ^^
    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Biały sweterek jest naprawdę bardzo swietny ! Zauroczył mnie :) Taki delikatny i dziewczęcy :) Na każdą okazje :) Chodziłabym :) Śliczne zdjecia :)
    Pozdrawiam Cieplutko :*
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne ciuszki, poklikane wszystko :)
    Jeśli możesz kliknij też u mnie.

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne ciuszki. Ostatnio chciałam kupić podobny biały sweter tylko, że z hm. POKLIKANE:)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Sliczne wszystkie ^^ A mi się najbardziej podoba ten mięciutki sweterek :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Łał, świetne rzeczy. Jednak zakochałam się w kotach. <3 Mam tyle rzeczy z kotami, zbieram je nałogowo, jestem mega kociarą. Chyba sobie kupię, bo są przecudne. I ten portfel czarny rownież jest boski. Szukałam właśnie dla siebie jakiegoś, ale nigdzie nie mogłam znaleźć tego idealnego dla mnie. Zawsze coś nie pasowało, albo kolor, albo cena, albo nie te zapięcie, zawsze coś.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne wybrałaś rzeczy! Naturalnie poklikałam! :D

    Pozdraeiam, www.atramka.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem ciekawa tych pędzli :-) Poklikane wszystko! :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super paczka! Na pewno jestes bardzo zadowolna :* ja na swoje paczki czekam maja byc na poczatku lutego :)
    Dziekuje za komentarz u mnie! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wybrałaś bardzo ładne rzeczy. ;) najbardziej podoba mi sie portfel ;)

    http://cel-piekno.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Najbardziej podoba mi się sweterek, bo wydaje sie taki milusi! :)
    http://mycolourslife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne ciuchy! Musisz jednak popracować nad jakością zdjęć ;)
    pozdrawiam, i zapraszam do siebie ;*
    evelinaphoto.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zgadzam sie. :/ Mój dotychczasowy telefon który robił niezłe zdjecia jest w nprawie, a aparat dostanę na urodziny. :)

      Usuń
  24. fajne zamówienia
    poklikane oczywiście

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten portfel jest świetny i w niego kliknełam :D
    http://life-patuu.blogspot.com/2016/01/zima-trwa-nadal-mini-konkurs.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  26. Osobiście nie zamawiam z tych stronek żadnych rzeczy, ale u ciebie wyglądają naprawdę dobrze :)

    xluuxyaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne zdjęcia ! :) Osobiście nie zamawiam z takich stron ale wyglądają nie źle :) zapraszam do mnie :) http://bluenatalia1994.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  28. Hej!
    Zapraszam na LA, zostałaś nominowana! :D
    www.swiat-oczami-brunetki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nominacje. :) Miło by mi było gdybyś napisaął coś odnośnie postu, ale ok...

      Usuń
  29. Portfel jest przeuroczy :) Świetnie opisałaś każdy ciuch. Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    www.fashionlifebeastlove.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Naprawdę dobra notka:) Ten biały sweterek i czarny portfel mega mi sie podobają!

    aleksandraxmoroz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Moim zdaniem wszystkie rzeczy dobrze trafione.Masz fajny styl.:) Obsrwuję i zapraszam do mnie: http://moje-idee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne rzeczy! Kliknęłam. Mogę liczyć na to samo u mnie?
    tyglysia.blogspot.com(KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ładne rzeczy ;)
    http://and-said-hey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. poklikane :)
    ta pierwsza bluzka jest świetna, uwielbiam takie zwykłe t-shirty :)
    ale te koty mnie przerażają :D
    jamaicantrip97.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetnie rzeczy. Portfel z kotem prze uroczy :)

    http://roedeeer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. O tych pędzelkach marze :) kliknełam ;) obserwujemy ?:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ciekawe ubrania :)
    Bluzka z kosmitą najlepsza! ♥


    Zapraszam! ♥
    colorful-dreams9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ten biały sweterek- jaki milusi i ciepły się wydaje. Pędzle również świetne, poklikałam wszystko. Zapraszam http://domkaa-g.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Zauważyłam, że coraz więcej osób współpracuje z takimi firmami. :)

    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(Jako; Alek Mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudowna rzecz!

    http://merows.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. biały sweterek śliczny
    klik :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Poklikałam, bardzo fajne rzeczy ;)

    http://alicjawkrainiekotow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń