15 grudnia 2015

XOXO Shop



 

Witajcie Kochani! Przepraszam bardzo Was za tą krótką przerwę. Miałam małe problemy z telefonem, którym robię zdjęcia. (Na aparat muszę poczekac, ale już niedługo go kupię.)
 
W dzisiejszym poście chcę Wam pokazać pewną polską firmę XOXO SHOP,  produkującą koszulki w fantastycznych wzorach! Każdy znajdzie coś dla siebie, a jeśli nawet nie, to istnieje opcja stworzenia swojego oryginalnego wzoru.


Wybrałam koszulkę z nadrukiem szarego lisa, który ma na głowie różowy wianek. Od samego momentu ujrzenia na stronie zakochałam się w tej koszulce! Uwielbiam ją nosić, jest bardzo wygodna. Materiał to 100% bawełna , która jest bardzo miękka w dotyku.
Jeszcze wspominając o samym nadruku, nie jest to typowy nadruk, naklejany. Wygląda na oko jakby malowany albo tak uszyta.

Z tyłu, na lewym ramieniu znajduje się czarne logo sklepu,

Do tego doszła do mnie w niecały tydzień, zapakowana w czarną kopertę z naklejką sklepu. W środku dodatkowo było chroniona przez folie bąbelkową. Do tego dołączane były dwie biało-czarne naklejki z buźką i logiem sklepu. Bardzo mi się podobają. :D














22 komentarze:

  1. prześliczne bluzeczki, pozdrawiam! :)
    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna jest ta koszulka! Ciekawy nadruk. :)
    Mam pytanie, t-shirt dostałaś w ramach współpracy, czy sama kupiłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super koszulke sobie wybrałaś :)
    http://arampampam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna koszulka :)

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. koszulka jest genialna. wygląda na solidną a to najważniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna ta koszulka!

    W wolnym czasie zapraszam do mnie:
    www.natalia-olczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz słyszę o tej firmie ;) Bardzo ładna koszulka :)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna koszulka! Nigdy nie słyszałam o tej firmie, ale z ciekawości zajrzę na ich stronę :)
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. super blog ! Bardzo przyjemnie się tutaj spędza czas <3
    obserwuje :)
    brajank.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ładny nadruk ma bluzka :)


    Kochana jakbyś mogła poklikać u mnie w linki,zaczęłam współpracę z Dresslink i bardzo mi na tym zależy.
    Z góry dziękuje.:*
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za ten zwięzły koemntarz, a długą wiadomos cod ciebie... Ok, nie ma sprawy, chetnie poklikam :)

      Usuń
  11. śliczna jest ta koszulka!
    Świetny blog:) Obserwuję

    Pozdrawiam!

    aboutdriana

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna koszulka, a lisek przesłodki :)

    jamaicantrip97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super koszulka :)

    http://aleksandra-chelewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka piękna koszulka, ostatnio natknęłam się na podobną.. ale ta jest dużo ładniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooo, jak ja dawno nie byłam na zakupach! Muszę się w końcu wybrać. Super tshirt z liskiem, jest przesłodki! :)

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję zakupu!

    http://itismytimee.blogspot.com/2015/12/swieta.html

    OdpowiedzUsuń