23 grudnia 2015

Selfie stick i obiektywy-potrzebne mi to?



Witam Kochani!
Niedawno doszła do mnie paczuszka z firmy Banggood. Mogę z ręką na sercu powiedzieć, że ta firma ma chyba wszystko, ubrania, buty, bizuetria, akcesoria do telefonów, nawet telefony, akcesoria do domu i wiele innych! Każdy znajdzie coś dla siebie, nieważne ile mam lat i kim jest. :)
Ja jednak od pewnego czasu chciałam mieć obiektywy do telefonów i jak moja mama powiedziała, takie cosik na patyku, czyli selfie stick.

SELFIE STICK - klik

  Muszę Wam przyznać, że z ,,patyku'' jestem mego zawiedziona. Dlaczego? Cż, przyszedł nie taki kolor, jaki zamawiałam, ale muzę przyznać, ze nawet ten mi się bardziej podoba. No ale najgorszejest to, że nie się nim robić zdjęć. Myślałam, ze robię źle, więc weszłam na stronę sklepu i tam przeczytałam, ze trzeba mieć min. Android 4.0 lub IOS 5.0. Na moim telefonie, który ma Androida 4.5 nie działa. Gdy naciskam przycisk, który powieniem pstrykać zdjecia, ekran się przybliża albo jest komunikat o nieznanym urządzeniu. Ale bardzo łatwo sie go umieszcza na urządzeniu, wygląda, ze nie spadnie, jest bardzo stabilnie. A z moim mąłym niedopałem, cóż, jeszcze z kilka dni popracuje i odkryję jak działa. :D
EDIT
Dzięki kochanek moje Doli ściągnęłam aplikację specjalną (kolo Camera360) i teraz urządzenia działa poprawnie. :) Dziękuję Ci! <3

















ZESTAW 3 OBIEKTYWÓW - klik

Obiektywy do telefonu podbiły bardziej moje serce niż selfie stick. Dają lepszy, ale moim zdaniem minimalny lepszy efekt. Szczerze nie rozumiem po co jest FISH YHE, ale trzeba przyznać, ze jest ciekawy efekt. :) Ale najbardziej zasmucił mnie obiektyw MACRO. Na stronie jest, że poprawia jakość, a ja mam całe rozmazane zdjecia z tym obiektem. Nie wiem czy te rzeczy mnie nie lubią :P czy też nie umiem się obsługiwać się tak prostymi rzeczami.
  W zestawie były 3 obiekty, MACRO, FISH EYE i WISh, ściereczka, woreczek, 2 ochraniacze na obiektywy oraz klips.

Paczkę oceniam średnio, jeżeli uda mi się ,,urochomć'' selfie stick moja ocena automatycznie się podwyzszy, ale na to jeszcze poczekam. :)






























~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Tak po za tym zapraszam Was na bloga moich dwoch przyjaciółek, Magdy i Julii. Blog mozecie znaleźć pod linkiem happysadma123.blogspot.com. Dziewczyny dopiero się rozkręcają, posty są coraz lepsze! Zapraszam wszystkich, by do nich wpadli, poczytali, zostawili komentarz. :D






Fanpage | Prywatny facebook | Instagram | Ask | Snapchat

44 komentarze:

  1. Cóż mam nadzieję, że jednak sprzęt zacznie działać. ;) Wesołych !
    http://momentcatcher00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. No to pięknie najgorzej gdy coś zamówisz i przyjdzie nie to co trzeba. Selfie stick'a osobiście nie mam rozglądałam się ostatnio za nimi ale stwierdziłam, że jest mi to niepotrzebne :D Wesołych Świąt! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne te obiektywy do telefonu :))

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wpadki się zdarzają, ale mam nadzieję, że jednak urządzenia zaczną działać jak należy i będziesz bardziej zadowolona :)
    Poklikałam.
    Pozdrawiam,
    www.magdalenaklak.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam innego selfie sticka i też nie jestem zbytnio zadowolona :/
    A co do obiektywów, zastanawiałam się nad kupnem

    Wesołych Świąt!
    http://wearealive111.blogspot.com/2015/12/christmas-preparations-diy.html#more

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe... Wesołych Świąt ;)
    https://gadagadula.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Obiektywem makro należy robić zdjęcia w odpowiedniej odległości dlatego jeśli masz go za daleko obiektu wszystko jest rozmazane. Rada na przyszłość :)
    Ale ogółem bardzo ciekawy post.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak ;) to nie jest zoom, to jest macro. Musisz zbliżyć do obiektu ;) a selfue stick dziala z aplikacja na tel :) (jesli nie dziala automatycznie)

      Usuń
  8. świetne obiektywy zawsze takie chciałam mieć
    http://julie-s-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeżeli zamiast zdjęcia ciągle przybliża albo oddala to nie będzie już działał u ciebie poprawnie. Czasami tak z tymi selfie stickami jest.. w większości działają przy samsungach i iphonach. Dla innych telefonów są wybredne..

    OdpowiedzUsuń
  10. dobry pomysł, nad obiektywami się chyba zastanowię!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fish-eye służy do obejmowania kadrem dużych obszarów, np krajobrazów. Obiektyw makro nie służy natomiast jako zoom, tylko obiektyw makro, służy do robienia zdjęć z bardzo bliska, żeby obraz był ostry musisz robić zdjęcie z odległości ok 1 cm.

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialne. Sama planowałam zakupić takie rzeczy dla siebie :) Fajny post. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj to słąbo, ja bym była strasznie zawiedziona, no ale powodzenia w uruchumieniu 'gałazki', hhaha. :D
    Wesołych Świąt! http://nothinghappenswith.blogspot.com/2015/12/winter-lifestyle-julmas.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Zainstaluj sobie inną kamerkę np. camera 360 i z niej korzystaj albo zmień w ustawieniach opcje przybliżania na robienie zdjęć i wszystko będzie ok. :D

    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za radę, sptóbjję i ci napiszę. :)

      Usuń
    2. Kocham cię! Znalazłam jakąś alikację (Camera360 u mnie jednak nie) i dziaął znakomicie! :D

      Usuń
  15. Selfie Stick będzie Ci działał jeśli podlaczysz do telefonu słuchawki, jeśli masz takie z guzikiem, do rozmawiania. Będą się zdjęcia robiły xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jak podłaczę słuchawki, to nie będę mogła podpiać urządzenia. ;)

      Usuń
    2. Ale w sensie ze tylko wkładasz telefon w Selfie stick bez podłączania, przyczepiasz słuchawki

      Usuń
    3. Sory, ale chyba nie wiesz jak dziaął to urządzenie. Chyba musi być to podłączony do telefonu, bo jak ma działać? :D Nie dziaął to magnetycznie czy jak jak myślisz.

      Usuń
  16. świetne gadżety :) Wesołych Świat :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Selfie stick i ten obiektyw 3w1 już od dłuższego czasu jest na mojej wishlist i niedługo planuję ich zakup. Bardzo przydatne produkty :D
    Pozdrawiam i wesołych świąt!

    http://aleksandra-jakuta.blogspot.com/2015/12/merry-xmas.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Też mam selfie-stick i ten przycisk mi nie działa :/
    Wesołych Świąt ! :)
    klaudiapp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawe urządzenie

    http://eskucinska.tumblr.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja bardzo chciałabym dostać selfie sticka i te obiektywy, ale właśnie zadaje sobie Z prezentami Świątecznymi ode mnie :)
    http://natalciag.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajne gadżety dla kogoś, kto lubi robić zdjęcia, taka osoba z pewnością się ucieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja nie posiadam takiego sprzętu i jak na razie nie potrzebuję takiego czegoś :)
    http://paaullina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Muszę pomyśleć nad obiektywami :)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Selfie stick raczej by mi się do niczego nie przydawał, chyba, że na wakacjach jedynie.
    Ale obiektywy fajne :D

    Zostawiam obserwację i pozdrawiaaam <3
    Mój blog (click)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja czekam na telefon,jak będzie telefon to też kupuję obiektywy,selfie stick. No i będę strzelała fotki :) / http://lethalowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja również mam selfie stick i szczerze mówiąc też nie chciał robić mi zdjęć. Ale po pobraniu Camera360 przynajmniej je robi ;)
    Zapraszam: xpaskudax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny selfie stick :)

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Szkoda ,że selfie stick przyszedł nie w takim kolorze jak chciałaś :/ No i słabo ,że działa tylko przy niektórych oprogramowaniach :/. Ahh te aplikacje nas zawsze ratują! :D

    Pozdrawiam SharpeeE i zapraszam do mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajny ten stick i obiektywy to super sprawa.
    Kliknięte, klikniesz też u mnie?
    Szczęśliwego Nowego Roku Kochana :)

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Słabo troche że działa tylko przy niektórych oprogramowaniach ten selfie stick . Ja nie mam nic z tych rzeczy i uważam że nie są one jakoś potrzebne :)

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Może zainwestuje w selfie stick'a,ale muszę mieć telefon z kamerką "selfie".Słyszałam,że to bardzo fajny "patyk" haha :D :D

    OdpowiedzUsuń