8 listopada 2015

Rzeczywistość Postów Tematycznych

Chyba każdy się ze mną zgodzi, ze bardzo lubi czytać posty tematyczne. Są one po prostu bardziej dopracowane niz inne posty i bardzo miło je się czyta. Ale od pewnego (nawet ciut dłuższego) czasu przy każdym poście jest notka napisana o swoich poglądach, co uważa o ,,Hejterach'', ,,Przyjaźniach'' , ,,Kompleksy'' itp. No nie powiem, ze nie lubię czytać tego. Sama bowiem nieraz piszę moje przemyslenia, czasem nawet z życia wzięte moje historię, jak to jest, że ma sie takich znajomych czy takich. Po prostu są one ciekawe, możemy razem z autorem danej wypowiedzi pomyśleć o tym, co się dzieje. Ale to też bez sensu czytać całkowicie to samo na co drugim blogu. Najgorsze jest jednak to, że osoba poświęci swój czas, by napisać tekst, wymyślić i potem wszytko poprawić, a to nie zajmuję mało czasu. A większość komentarzy pod takimi postami to ,,Ciekawy post. Wpadnij do mnie'' ,,Super!''. Taki komentarz pokazuje, że jego autor nawet nie pofatygował sie by przeczytać notkę. I nasze starania wychodzą na marne.













Bluzka~klik
Spodnie~H&M 
Kardigan~H&M


                          Fanpage | Prywatny facebook | Instagram | Ask | Snapchat~Scorupcu


59 komentarzy:

  1. Jest dużo takich osób.
    A na posty tematyczne trzeba poświęcić dużo czasu.
    Mi zdarzyło się, że cały dzień pracowałam nad 1 postem tematycznym
    Pozdrawiam♡

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Tobą, głupio jak człowiek się napracuje nad wymyśleniem fajnego tematu, albo długo się wypowie na jakiś temat, a "czytacz" o ile można go tak nazwać... nawet nagłówka nie przeczyta...
    Fajne zdjecia! :)
    http://clauditta-blog.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie śliczne ostatnie zdjęcie, bardzo mi sie podoba! :) Masz racje nienawidzę, gdy dodam jakiś post na jakiś poważniejszy temat o w komentarzach tylko' ładne zdjęcia zapraszam do mnie, konkurs, poklikasz w linki?" ehh.. :/
    zapraszam http://nothinghappenswith.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie irytują mnie właśnie komentarze typu "Fajny post! Obs/Obs?" Autor bloga wtedy czuje takie zniechęcenie do tworzenia, tak przynajmniej mam ja! Ślicznie wyglądasz! Cudowne skarpety, gdzie kupiłaś? ;))
    Zapraszam Cię też do mnie! ;)) http://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, tak! Czuje, ze nie wychodzi mi to, co robię przez takie komentarze. Skarpetki były kupione w Pepco. :)

      Usuń
  5. też mnie denerwują już takie posty, szczególnie o bloggerach, którzy się sprzedają, tych postów jest już tyle, że kolejne są zbędne i nie wnoszą nic nowego

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia! :* bardzo fajny post! :*
    Dziękuję za komentarz u mnie :* pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Też lubię czytać takie posty. Mogę się dowiedzieć co autor myśli na dany temat. Ja zawsze czytam.. Bo wiem że nikt nie lubi jeśli się napisze ,,Fajny post. Obs/obs" Niestety takich komentarzy jest coraz więcej.. Sami chcemy żeby było uczciwie ale nie dajemy tego samego u innych. :)
    http://emosia-samosia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnydesing bloga! :) Typowo dziewczęcy i przejrzysty! Muszę zaglądać częściej :D
    Co do postu- zgadzam się z tobą coś typu: ''Obs za obs spoko post'' - czyli opcja "Kopiuj i wklej" w działaniu, to jest dla mnie beznadziejne.

    Dziękuje także za komentarz na moim blogu, powodzenia w dalszym blogowaniu :) :*
    http://nnycia.blogspot.com/ xoxo

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie nie raz zdażył się powierzchowny komentarz lub zupełnie nie na temat
    klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Strasznie mnie to wkurza, ale co zrobić? Ostatnio wszystko jest na ilość nie jakość :(
    Kliknęłam Ci w link bluzki - cena $6.99.
    Pozdrawiam,
    www.magdalenaklak.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. ;-: Tylko by dać swój link do bloga i mu komentować :C

      Usuń
  11. Widzę, że mamy dużo wspólnych zainteresowań. Fotografia, moda, malowanie :) Pozdrawiam

    http://artspektrum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Też wolę czytać posty tematyczne;) Są o wiele ciekawsze. Świetny outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też lubie mode :) Fajny post bo tematyczny ! :) pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgadzam się, a szkoda, że tak się dzieje, bo do postów tematycznych zazwyczaj przykładamy się bardziejj...

    NOWY POST! Zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia, post też genialny! Lubie posty tematyczne :)
    Pozdrawiam
    susablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja również wolę te posty tematyczne, co do bloga na prawdę super, fajnie piszesz :D a w dodatku łądniutkie zdjęcia :DD
    http://xniezapomnianahistoriax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Też właśnie zauważyłam, że pod postami tematycznymi, które poruszają często poważne tematy nie ma wartościowych komentarzy, to smutne :P Ale wiem, że kiedyś ktoś na pewno doceni potencjał tych blogerów ;)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj zgadzam się. Również spotykam się z takim "zjawiskiem". To jest dziwne ponieważ każdy chce żeby jego posty były czytane ale spamem wiele się nie zyska ;/ Dla mnie posty tematyczne są bardzo ciekawe gdyż mogę poczytać jakie zdanie ma ktoś inny na dany temat :)
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Niestety tak jest, ze większość osób nie czyta posta a komentuje na odczepnego.. ale cóż są ludzie i parapety jak to się mówi: * bardzo sympatyczna z Ciebie osóbka: * Zdjęcia są bardzo ładne i pomysłowe.

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  20. Niestety tak jest, ze większość osób nie czyta posta a komentuje na odczepnego.. ale cóż są ludzie i parapety jak to się mówi: * bardzo sympatyczna z Ciebie osóbka: * Zdjęcia są bardzo ładne i pomysłowe.

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  21. Dlatego jestem zwolenniczką krótszych postów, które są przyjemne dla wszystkich. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie lubię komentarzy typu ,,fajny post, wpadnij do mnie.."
    Komentujący w ten sposób pokazuje że ma gdzieś nasze starania :)
    Bardzo ładne zdjęcia i fajna bluzeczka :)
    Pozdrawiam :) http://paaullina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Bluzka Świetna chciałabym taką <33
    Śliczne zdjęcia, fajne ujęcia :)
    Pozdrawiam! www.blokroliczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Zacznę od tego, że nie lubię kiedy zaraz po przejrzeniu jednego bloga wchodzę na drugi i widzę praktycznie kropka w kropkę ten sam post. Po prostu mnie krew zalewa, że człowiek tak mało kreatywny zabiera się za pisanie bloga i jedyne co robi to kopiowanie innych postów...
    Kolejna sprawa- uwielbiam komentarze ale wręcz smucą mnie takie typu "super napisane! (link do bloga)". To jest po prostu brak wstydu tak bezczelnie oczekiwać od kogoś komentarzy.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawy, lecz krótki ten post. To prawda, mało kto czyta dużą ilość tekstu. Sama lubię posty tematyczne, choć przyznam że zdarzają się nudne posty które są długie i po prostu czytanie ich sprawia męczarnie a nie przyjemność. Ale co na to poradzić. Wkurza mnie także że jak ja komuś zostawię komentarz na kilka zdań, on tak jak Ty napisałam, napiszę coś w stylu " Super, fajny blog, zapraszam do mnie..." - to bardzo irytujące. A tak w ogóle to fajna koszulka, podoba mi się nadruk ♥
    http://takeoffdepression.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Też tak sądzę na temat takich postów. A takie komentarze pojawiają się prawie pod wszystkimi postami i ich autorzy sądzą, że takim sposobem nie zranią blogera :(.
    http://pineapplealexxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja również lubię czytać takie posty, więc sama piszę na różne tematy. Wiem jakie to ciężkie i jak widze, gdy ktoś skomentował po to, aby zostawić tylko link do swojego bloga to.. Az szkoda mówić.. Pięknie wyglądasz. Mam taką samą bluzkę :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. też lubię bardzo takie posty tematyczne :) w końcu każdy może mieć rózne poglądy, a często jeśli ktoś naprawde przeczyta post to fajna dyskusja może się utworzyc w komentarzach :) mnie rónież denerwuą osoby, który spamują po blogach komentarzami typu " fajny post, i li nk do swojego bloga". jak dla mnie jest to nieszanowanie czyjejś pracy, czasu i droga na łatwizne.. no ale cóz, niestety nie da rady nic zrobić z takimi ludźmi.

    OdpowiedzUsuń
  29. moim zdaniem to jest głupota, po co komentować czyiś post skoro nie ma on nic wspólnego z treścią którą chcesz przekazać? a ktoś nieudolnie chce się zareklamować. ;/ pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja uwielbiam czytać posty tematyczne, jeśli są oryginalne i pisane przez blogera, a nie skopiowane od kogoś innego.
    Co do komentarzy? Nie lubię gdy ktoś pisze tylko 'super! Zapraszam do siebie'. Na pewno nic nie przeczytał i chce tylko obserwacje i komentarz u siebie na blogu.
    Pozdrawiam serdecznie, poinformuj mnie gdy napiszesz kolejna notke u siebie!

    OdpowiedzUsuń
  31. Rzeczywiście jest dużo takich samych postów tematycznych, ale w dzisiejszych czasach trudno trafić na coś orginalnego niestety. I mnie też bardzo denerwują komentarze typu 'fajny post' czy też 'super'.
    Pozdrawiam,
    Wiktoria

    OdpowiedzUsuń
  32. Masz racje. Zgadzam się z Tobą. Super wpis!

    http://itismytimee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Mnie szczerze nudzą ''posty tematyczne'' na takie błahe tematy. Wole coś bardziej oryginalnego i do czego potrzeba więcej czasu :)

    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/2015/11/the-endlessness-that-you-fear-syrop.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Podzielam Twoje zdanie kochana. Mądrze napisany post. Tak przy okazji, zakochałam się w Twoich skarpetkach :D

    http://niebieskafarba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie przepadam za postami tematycznymi, bowiem ciężko trafić na kogoś, kto naprawdę na dany temat ma ciekawe zdanie, które potrafi jeszcze ciekawiej opisać. Niestety większość tego typu wpisów jest skopiowana niemal w całości, tylko zdania są zamienione miejscami lub nieco wyedytowane, co sprawia, że w większości przypadków omijam i nie komentuję takich notek.

    http://katdewolf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne zdjęcia. Ładna bluzka. Przyjemnie się czytało. Bardzo fajny blog :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetna bluzka :) Fajnie jest czytać jakieś dobre posty, ale pomimo wysypu blogów niestety trudno jest znaleźć coś interesujacego

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Super skarpetki ;D Fajny temat poruszyłaś, chce napisać że zgadzam się z koleżanką powyżej, trydno znależć coś ciekawego :)

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie wszystkie posty tematyczne są ciekawe. Nie sztuką jest napisanie postu, który możemy porównywać do wpisu na co drugim blogu. Doceniam osoby, które oprócz czasu, który poświęciły na stworzenie postu, także dokładnie go przemyślały i wymyśliły coś oryginalnego. Strony z takimi wpisami, zazwyczaj są dopracowane na ostatni guzik i to mi się bardzo podoba - że osoba tworząca coś w internecie, traktuję swoją pracę całkeim serio. :) Pozdrawiam http://wwhatcanisayy.blogspot.com/2015/11/whether-brand-is-important.html

    OdpowiedzUsuń
  40. Tworzenie posta zajmuje naprawdę sporo czasu. Też nie lubię czytać niemal tych samych postów, na co piątym blogu.
    Super bluzka ^^
    pozdrawiam,
    http://wearealive111.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Ciężko się pisze posty tematyczne. Niekiedy cały dzień.
    http://zanetta44.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  42. Masz rację! Tych samych postów na blogsferze jest już mnóstwo, ale to nie znaczy, że każde są takie same. Tworzenie postów jest czasochłonne, a czytanie komentarzy przez blogera ''Super post, wpadnij do mnie!'' nie jest na pewno miły, a zarazem jest reklamą.
    Pozdrawiam.
    http://xfromtheotherside.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. ciekawa stylizacja, oraz bardzo ładna bluzka
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  44. Masz rację! To smutne, że ludzie nie przeczytaj Twojego posta, a chamsko się reklamują w komentarzu. Czy tak ciężko poświęcic trzy minutki na przeczytanie tekstu z uwagą i jakiś kreatywny komentarz ? Zawsze staram się napisac coś więcej od siebie niż super post, bo sama nie lubię takich komentarzy u siebie. A co do tych postów tematycznych to jedyne co mnie w nich irytuję to tak jak napisałas te podobne tematy. Mało tego każdy piszę to samo i jest to już nudne.
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  45. Racja, niefajnie, gdy napiszemy długi, wyczerpujący post, a w zamian dostaniemy komentarz w stylu "fajny post, wpadnij do mnie"

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    Sprawdź też KONKURS u mnie!
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  46. Zgadzam się!
    Czasem pisze posty tematyczne kilka dni, a czasem planuję go nawet miesiąc. Gdy widzę komentarz, który po prostu widać, że jest skopiowany to przykro mi się robi. Człowiek się napracuje, chce przyciągnąć uwagę tych zainteresowanych, ale i tak zawsze znajdzie się osoba, która bezmyślnie napisze |fany post" i doda linka. Głupota!
    Bardzo ładne zdjęcia!

    Pozdrawiam
    http://with-dreams-of-the-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Napisałaś o tym posta, a z tego co widzę to są wyżej takiego typu komentarze.... Oni są niemożliwi...

    whosmeb.blogspot.com - KLIKNIJ TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ;_; ,,Ciekawy post, Ładne zdjecia'' Juz widać, kto naprawdę nie czyta postów, bo jakby przeczytali, to by chociaż cos więcej napisali.

      Usuń
  48. Ja zawsze jak promuje swój blog, to czytam każdy post, żeby wiedziec co napisac w komentarzu. Inaczej w ogóle nie komentuję, bo to jest bezsensu. Myślę, wtedy jak sama bym się czuła...
    http://luulublog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Kochana, masz rację, dlatego unikam "popularnych" blogów, bo na wszystkich to samo. Ja poszłam w inną stronę niż większość blogerek i większość moich postów to posty tematycznie, ale tak pokręcone, że ja nie mogę. xD Leję tam wodę zdrowo i równo, ale jednocześnie zaczynam nowe tematy, więc wątpliwe, że widziałaś u kogoś takie zakręcone posty, jak u mnie. ;) Super bluzka ! ;-;
    http://momentcatcher00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Kocham czytać posty tematyczne <3
    Przede wszystkim na tematy takie jak: hejterzy,
    kompleksy, wiara w siebie.
    Wiem, ze trzeba włóżyć w nie sporo czasu.
    Piękne zdjęcia :)
    Klik- mój bog

    OdpowiedzUsuń
  51. Mnie tego typu komentarze kojarzą się z nastolatkami, które blogi maja tylko po to żeby dostawać prezenty od firm. Na takie komentarze i ich nadawców nie zwracam uwagi.

    www.nieobliczalna.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. Zgadzam się z Tobą :3
    Jeśli chodzi o czas pisania posta u mnie to wygląda, że jeśli mam wenę napiszę go na przerwie w szkole tak było w przypadku moich dwóch ostatnich postów :)
    Natomiast zdarza się tak kiedy nic mi nie przychodzi do głowy, a wiem, że muszę napisać np. wypracowanie na lekcji polskiego potrafię myśleć 30 min i nic nie napisze :( :D
    PS. Bardzo podoba mi się Twoja bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  53. jakie fajne zdjęcia ! Posty tematyczne czasami na dłuższą metę są uciążliwe, raz na jakiś czas można bo to przyciąga ludzi, ale ja trzymam się zasady ' krótko, zwięźle i na temat ' :3
    www.nessperfecion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń