25 listopada 2015

♡Przegląd strony Banggood~Black Friday ♡


   Jak zapewnie większość z Was zauważyło na wielu ,,azjatyckich'' stronach zaczęła się promocja ,,Black Friday'' czyli czarny piątek. Powiem szczerze, że nie rozumiem o co chodzi w tej promocji, ale z tego co wyczytałam do 17 listopada (piątek) jest duża promocja na wybrane artykuły np. na Choies, Born Pretty Store czy też Banggood.
   Dzisiaj jednak pokaże, co warto upolować na tej wyprzedaży na Banggood.











Czy mogę Was prosić o kliki? Z góry dziękuję! 



Fanpage | Prywatny facebook | Instagram | Ask | Snapchat

52 komentarze:

  1. Nie słyszałam o tym sklepie, ale z tego co widzę ma bardzo ciekawy asortyment :) Uczciwie kliknięte, cena pewnej rzeczy: 32,55 zł :) Ten bidon jest świetny!
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam jeszcze o tej firmie, ale po Twoich propozycjach już wchodzę na stonę i zobaczę co tam jest ciekawego :) Poklikane oczywiście <3

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwszy raz słyszę o takiej firmie! poklikam w linki moze cos znajde ! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o tym sklepie, ale chętnie go przeczeszę!

    toofussy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny blog! :)
    Świetne fotki i notki ;*
    Życzę Ci powodzonka! :)
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo, pierwszy raz słyszę o takiej promocji!
    Fajne rzeczy!
    http://written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne rzeczy, nigdy o tym nie słyszałam
    fajny design, kto robił, bo ja też bym chciała mieć nowy
    http://akilegna-kib.blogspot.com/2015/11/chyba-kazdy-z-nas-zna-uczucie-strachu.html
    Zapraszam na najnowszy post.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam nigdy o tej firmie! Poklikam , może coś fajnego zobaczę:)
    Pozdrawiam:)
    http://brunettecrazylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wybrałaś świetne rzeczy ;] Nigdy nie słyszałam o tej firmie, ale poklikałam :D
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz słyszę o tej firmie! Fajne rzeczy wybrałaś!<3

    OdpowiedzUsuń
  11. ten zegarek jest idealny! klasyczny i elegancki :)
    poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne są te bidony! <3
    http://sugarivett8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Black Friday to dość popularne święto w Stanach:) mój chłopak akurat tam jest co nieco wiem :p a polega to na tym, że wtedy są mega przeceny popularnych, jak i tych mniej... marek nawet do -70% :)
    super wygląd bloga tak btw:*
    pozdrawiam! kiproovska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. bidoniki są śliczne! poklikałam we wszystko:)
    proszę o pomoc w klikaniu, bardzo potrzebuję kliknięć :* ZAPRASZAM DO MNIE

    OdpowiedzUsuń
  15. urzeky mnie bidony http://evelciovelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Poklikane oczywiście, a ten bidon z pandą jest genialny :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. zegarek- zawsze sie przyda! Bidon mmm piękne!

    OdpowiedzUsuń
  18. Poklikane :)
    Te bidony świetne, a black friday to ogólnie dzień przecen w USA :)
    Nazwa pochodzi od kolorów jakimi zaznaczano spadki zysków podczas sprzedaży :*
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nie wiem o co chodzi z tym black friday, ale fajne że przynajmniej raz w roku są aż tak duże przeceny :D
    http://pineapplealexxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. BLACK FRIDAY, łooo jak ja to lubie :D
    Wybrałaś bardzo fajne rzeczy, oczwyiście poklikałam
    Zapraszam do mnie- bo-kazdy-moze.blogspot.com (KLIKNIJ)

    OdpowiedzUsuń
  21. Z tego co widzę ten sklep ma świetne rzeczy! Te bidony są przeurocze :)
    Poklikałam.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znałam wcześniej tej strony :D
    Widzę, że mają świetny asortyment :3
    Uczciwie poklikałam :D
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja właśnie nie wiedziałam o co chodzi z tym black friday, haha.
    Świetne rzeczy, poklikałam we wszystkie linki.

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwszy raz o tym sklepie słyszę, ale buty to mi się spodobały.
    Pozdrawiam, Laru!

    OdpowiedzUsuń
  25. Jej buty są śliczne!
    Poklikałam ;D

    http://murky-rainbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. zegarek jest swietny!
    poklikalam :)
    kavax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Na pewno zajrzę na te stronki, a przy okazji poklikam w Twoje propozycje :). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Nigdy jeszcze się nie spotkałam z tą firmą, aczkolwiek mają fajny asortyment:)

    http://cvtepastelday.blogspot.com/ zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja z banggood mam koszulę i jest super ;) Teraz całym internetem zawładnęły te wyprzedaże ;)

    NOWY POST! Zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK
    KANAŁ NA YT, dopiero zaczynam, KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  30. Bidon i buty prześliczne ❤
    Zegarek jest mega!!
    Www.xmajaa24.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne rzeczy :3
    ClaudetteK.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam bardzo podobny szal, taki czarny, ale jest z Zary :)

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Bidon musi być mój! Szalik tez. Juz wchodze na ta strone. Fajny post. Pozdrawiam i buziaki ;*
    Luv-luuuv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne inspiracje! Słodkie te kubeczki!
    Pozdrawiam!
    imdreamer02.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. pierwszy raz słyszę o sklepie, ale weszłam zobaczyć asortyment i mają naprawdę ciekawy :))
    Poklikane wszystko!
    pozdrowionka
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne inspiracje :) . Piękny zegarek bardzo mi się podoba.
    Pierwszy raz słyszałam o takim sklepie ale asortyment mają super :).
    pozdrawiam Kvlinowska http://kvlinowska-kvlinowskaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudne rzeczy, strasznie mi się buty podobaja! :) Kliknęłam :)
    http://clauditta-blog.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  38. Kliknęłam. I mi się podoba, myślę, że będę tu częściej xD
    http://niemyslzesiepoddam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Również pierwszy raz słyszę o tym sklepie, ale mają super rzeczy.

    itismytimee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. to chyba jakiś nowy sklep bo wcześniej nie słyszałam o nim. Ale podobają mi się rzeczy z tego sklepu ♥

    OdpowiedzUsuń
  41. Najbardziej z tego podobają mi się buty :D - o sklepie jeszcze nie słyszałam ale poszperam jak znajdę chwilę czasu- fajnie piszesz :)

    OdpowiedzUsuń