21 listopada 2015

Paczka z BORN PRETTY STORE | 2 |

 

Kilka dni temu przyszła do mnie długo ozekiwana paczuszka z Born Pretty Store. Czemu długo oczekiwana? No cóż, przesyłka została wysłana w połowie września, ale niestety zaginęła. Ale bardzo miła Jenny postanowiła mi ją wsyałać ponownie. Bardzo się cieszę, gdyż paczka mi się szczególnie podoba.
    W paczce znalazły się dwa naszyjniki pierścionek i bransoletka. Wszytko jest wykonane niezwykle dopracowanie.






Oznaka tubmlra. Z tego co widzę na różnych portalach społeczniościowych, zdjeciach czy też na żywo, wszysycy mają ten naszyjnik (nazywany przez niektórych obrożą). Na początku ani trochę mi się nie podobał, ale po zdjeciach kliku setek ludzi spodobał mi się. Postanowiłam go nosić jako bramsoletkę, chociaż jako swoja pierworodną wersję (naszyjnik) też mi sie podoba. 








Na tą rzecz najbardziej chyba czekałam! Jest to fioletowy kryształ na czarnym rzemyku. Kryształ jest bardzo mocno przyjklejony do metalowej ,,korony'' która go utrzymuje. 










W bransoletce zachwyciła mnie złoty elektrokardiogran (aktywność serca). Zamówiłam ją z myślą o mojej przyjaciółce. Bardzo mi się podoba, ale chyba po pewnym czasie będzie brązowieć, chociaż chcę, żeby złoty kolor został dłuższy czas. 











Łapacz snów w gormie pierścionka bardzo mnie zainteresował, więc go zamówiłam. I muszę powiedzieć, że jest uroczy, jedyny minus, że te piórkocały czas sie poruszają i zmeiniają swoją pozycje, a to jest trochę niewygodne. Ale tak po za tym to bomba :) 








Zapraszam Was również do skorzystania 
z kuponu SKOT10 w sklepie Born Pretty Store na 10% zniżki! 

http://zalacznik.wp.pl/0/d641/SKOT10.jpg?tsn=1447087103820&zalf=Nowe&wid=22980&p=2&o2=80756&t=IMAGE&st=JPEG&ct=QkFTRTY0




Fanpage | Prywatny facebook | Instagram | Ask | Snapchat


42 komentarze:

  1. Bardzo lubie czytac twojego bloga. Bardzo fajne rzeczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miłe to słyszeć, ze komus podoba się to, co robię! Dziekuję! <3

      Usuń
  2. Pierścionek jest taki śliczny, te wiszące piórka stanowią świetny element.

    OdpowiedzUsuń
  3. ale świetne rzeczy najbardziej podoba mi sie bransoletka :)
    lina-lina8.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pierścionek :)
    Zakochałam sie w nim <3
    http://paaullina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierścionek i naszyjnik z kryształem wymiatają ! *u*
    http://momentcatcher00.blogspot.com/ - Dziękuję z całego serca za każdy komentarz, obserwację, które budują moją motywację i stanowią najpiękniejszy prezent urodzinowy, jaki mogłam wymarzyć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne rzeczy :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna biżuteria, ciekawa jestem jej jakości. Niech Ci się dobrze nosi :) Najbardziej podoba mi się złoty pierścionek *u*
    Zapraszam do siebie <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej podoba mi się ten naszyjnik z kryształem, przypomina mi .. Harrego Pottera! <3 A ten pierscionek również jest cudowny! Ale osobiscie nie potrafię przekonać się do tatto choker.. :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ponad 20 lat temu byl bum na to cos na szyje tatto choker i nie tesknilam za tym. Ale jak widac moda jak bumerang wraca. Pierscionek super :)
    Pozdrawiam z Sycylii
    http://huffu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śwetna biżuteria. Najlepszy pierścionek :)

    madamblanche.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna biżuteria! Cudowny naszyjnik i pierscionek :* Dziękuję za komentarz u mnie :* pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna biżuteria :) ja sama bardzo lubię przeróżne błyskotki, najbardziej bransoletki które kolelcjonuje :) naszyjnik z pierwszego zdjęcia kojarzę :) moja siostra taki miała :) Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super post, ładne naszyjniki😊
    Ladyaagnes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne rzeczy, bardzo mi się podobają
    Zapraszam do mnie dorisssblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne rzeczy! Najbardziej podoba mi się naszyjnik <3
    Super blog
    :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Naszyjniki z kryształami są świetne, prześlicznie się prezentują, sama posiadam dwa. :)

    seendixsecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne są te rzeczy, bardzo mi się podobają!
    queenxfangle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne rzeczy zamówiłaś
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten pierścionek to absolutne cudo! Rzeczywiście piórka mogą sprawiac pewien kłopot, ale sam pierścionek jest niesamowity :)
    http://allsweetnes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Strasznie podobają mi się te kryształowe naszyjniki <3

    zapraszam do mnie http://kuraibanii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Julka dawno u Cb nie byłem! xd Zapraszam do mnie :) http://swiatultrasa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna biżuteria *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładne rzeczy wybrałaś :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. fajna biżuteria ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Biżuteria jest prześliczna! Dokładnie w moim guście. Mam podobny naszyjnik, z ametystem, oraz kilka tattoo chokerów. Pierścionek też jest ładny, ale pewnie bardzo szybko zacząłby mnie denerwować.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ta bransoletka z elektromiogramem serca najlepszy! Zakochałam się w nim <3 Bardzo się cieszę że na Ciebie wpadłam i zostanę na dłużej;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Tez z nimi współpracuję i zawsze coś fajnego sobie wyszukam :)

    Kochana mogłabyś kliknąć w linki w poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/11/shein-azurowy-sweterek-i-bluzeczka-z.html
    Z góry bardzo dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  28. oo w sumie nawet sporo rzeczy dostałaś w jednej przesyłce :)
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  29. ten pierscionek ala łapacz snów jest prze piekny
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. wszystko jest śliczne !!!
    Zapraszam : http://alex-alexxis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. super blog
    najbardziej podoba mi sie ostatni zloty pierscionek.
    super
    zapraszam do mnie http://sisterse-k.blogspot.com/2015/11/jesien.html

    OdpowiedzUsuń
  32. prześliczne rzeczy sobie wybrałaś! ;-)
    warto było czekać.:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie za bardzo podoba mi się Chocker, który ma być na rękę. Wolę ten na szyję :/. Naszyjnik z kryształkiem jest w sumie całkiem niezły. A bransoletka bardzo mi się podoba :) Jest świetne. Pierścionek jednak nie do końca ,ale ważne żeby tobie się podobało :)

    Pozdrawiam SharpeeE ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest Choker na naszyję, tylko ja go noszę jako bransoletka :

      Usuń
  34. Hahah faktycznie ta '' obroża '' jest wszędzie, ale mimo to ja jakoś do niej się nie przekonałam ;]
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajne rzeczy, najbardziej podobaja mi sie pierscionek i bransoletka :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne rzeczy :)

    http://craaazygiiirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczne rzeczy ! Uwielbiam naszyjniki z kryształem :).
    pozdrawiam Kvlinowska http://kvlinowska-kvlinowskaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń