29 listopada 2015

Miłość vs Przyjaźń

   Każdy człowiek ma osobę, przyjaciela, któremu może powiedzieć wszystko. Zależy jej na niej. Można nawet  czasem powiedzieć, że chcę, by ta ,,przyjaźń'' przemieniła w coś więcej. Ale na przestrzeni czasu zrozumie, ze i tak nic z tego nie będzie, nie ma szans. Wolimy to w sobie zamknąć, nic nie mówić, by nie zrobić sobie ,,obciachu''. Czasem nawet nie wiemy komu, czy nam, czy tej ukochanej nam osobie.




  No ale każdy dorasta, poznaje głębiej ten świat, odczuwa emocje. I w końcu poznaje się tą osobę, na której na bardzo zależy. Jest ona naszym oczkiem w głowie. Ale się boimy, ze ją stracimy. Mamy przed oczami obraz, kiedy mówi, ze nie chce się spotykać już, bo nie kocha, znudził jej się, czy też jest zazdrosna. Tak, często trzeba wybrać długoletnia przyjaźń czy kilkutygodniowa miłość? Większość z nas myśli ,,Phiii! Oczywiście, że przyjaźń.'' Oj, gdyby życie było takie dobre, to pewnie tak. Druga połówka jest zazdrosna, że nie jest tylko ona adorowana, że chłopak rozmawia z innymi dziewczynami. Potem nagle on tak po prostu mówi, że mamy się do niego nie odzywać. Chcemy tłumaczeń. Ale dlaczego? Jak? Co ja ci zrobiłam? No cóż, bo co sobie zawracać głowę, można coś  tam szybciutko napisać w stylu ,,Wszystko'' ,,Po prostu''. Nie jesteśmy nawet warci głupiego wytłumaczenia. Czujemy gdzieś w sercu ból, utratę kogoś bliskiego. Nawet nie wiedzieliśmy jak ważna była dla nas ta osoba. Nie spostrzegliśmy tego wcześniej. Teraz jest za późno.










T-shirt ~ Atmosphere
Spodnie ~ H&M 
Naszyjnik ~ Born Pretty Store



Na Born Pretty Store na kod SKOT10 macie zniżkę na 10%!




Fanpage | Prywatny facebook | Instagram | Ask | Snapchat




41 komentarzy:

  1. Według mnie miłość opiera się przede wszystkim na przyjaźni, ale przyjaźń bez miłości na dłuższą metę nie da rady. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem tego samego zdania, co Ty i moja poprzedniczka :D Miłość opiera się na przyjaźni. Właściwie przyjaźń według mnie jest najważniejsza :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeżeli bym miała wybierać Przyjaźń vs Miłość to przyjaźń , chłopaków można miec wiele , a najlepszego przyjaciela raz <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Na prawdę mega fajny i ciekawy post :) Tylko jest trochę błędów, ale ogólnie miło się czytało :)
    https://gadagadula.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję bardzo! Mogę· wiedzieć jakie błędy, aby poprawic?

      Usuń
  5. Ciekawy post. Śliczny i uroczy naszyjnik. Mam pytanie gdzie go kupiłaś ? Bo od dawna taki chciałam ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytaj post, zejdź niżej i będziesz miaął wielkiki literami link nawet... ;_; Tak trudno przeczytac post?

      Usuń
  6. I to pojawia sie zazdrosc, ktora chyba nigdy nie jest mile widziana w relacjach miedzyludzkich. Szczerze? Po prostu powinnismy jej unikac i starac sie utrzymywać kontakt ze wszystkimi. Tyle samo poswiecac czasu przyjacioom i tyle samo chlopakowi. Co do milosci absolutnie musi być najpierw przyjaźń. Uważam ze jezeli zwiazek nie byl na niej budowany, zbyt dlugo nie przetrwa. Niedlugo miną 3 lata mojego związku, ktory rownież zaczal sie od przyjazni. :)
    Kochana zapraszam cie na mala dawke fotografii i czekam na szczera opinię :)

    ----Poznaj mój świat fotografii----

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post jak i blog zapraszam do mnie :) Dopiero zaczynam liczyła bym na rady i komentarze :)
    http://fromheretomars.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post jak i blog zapraszam do mnie :) Dopiero zaczynam liczyła bym na rady i komentarze :)
    http://fromheretomars.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie każdy ma przyjaciela i musisz docenić, że udało Ci się znaleźć takiego kompana. Ja bym nie spieszyła się z deklaracjami, bo jeśli między wami coś jest to on sam do tego dojdzie, a takim wyznaniem można dużo popsuć. No chyba, że już nie potrafisz o nim myśleć jak o przyjacielu - wówczas nie masz właściwie wyjścia.
    www.nieobliczalna.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem tego samego zdania, co Ty :D Miłość opiera się na przyjaźni. Właściwie przyjaźń według mnie jest najważniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się w 100%
    http://amelia-amyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślę, że przyjaźń może zostać na zawsze, a miłość przeminąć... ;c

    nowy post! zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK
    KANAŁ NA YT, dopiero zaczynam- KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyjaciela też można kochać, ze swoją miłością się przyjaźnić ;)

    toofussy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zgadzam się. KOcha się przecież po przyjacielsku, ale często po jednej stronie rodzi się coś więcej.. :/

      Usuń
  14. Zgadzam się z tobą w 99%. Bardzo mi się
    podoba twój naszyjnik!
    Było by mi milo jak byś wpadła na mojego bloga
    i zostawiła po sobie ślad. Pozdrawiam.

    http://wiktoriaolczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Naszyjnik jest genialny, zawsze taki chciałam. :)
    Przyjaźń i tak po jakimś czasie zamieni się w miłość.
    W sumie bardzo fajny post nic dodać nic ująć. :D

    OdpowiedzUsuń
  16. według mnie nie ma przyjaźni damsko-męskiej, ale może są wyjątki;)
    wydajesz się taka wysoka, zazdroszczę;)
    www.fflare.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Super blog!

    trzypiecdwa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Eh, zazdrość kieruje światem, a wraz z nią kłamstwo. Uwierz, wiem co mówię. Niby przyjaźń lepsza, ale niektórzy teżby chcieli mieć drugą połówkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierzę, wierzę. Niekonieczie przyjaźń musi być lepsza. Ale uważam, że lepsza jest przyjaźń od 7 lat, niż zauroczenia, która trwa niespełna miesiąc :/

      Usuń
  20. Super post i świetne zdjęcia, jesteś śliczna.
    lifee-friends.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Super post i świetne zdjęcia, jesteś śliczna.
    lifee-friends.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny łańcuszek ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Druga połówka jest zawsze przyjacielem :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uważam, że miłośc to też przyjaźń, bo na tym się ona opiera :)
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  25. Dla mnie miłość i przyjaźń to dwa bardzo podobne do siebie słowa, mimo iż zupełnie inaczej brzmią, wyglądają. Moim przyjacielem jest jednocześnie mój chłopak, ale równie ważne jak on, są moje przyjaciółki, z którymi kontakt też można w pewien sposób nazwać miłością, nie będąc w związku oczywiście. ;) Równo cenię sobie przyjaźń i miłość. Pozdrawiam kochana, super wyglądasz na zdjęciach! ♥
    http://julia-weronika-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Według mnie miłość powinna opierać się na zaufaniu. A zaufaniem jest przyjaźń...
    Bardzo fajny post :)

    http://onelife-onesize.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. W sumie to rozumiem cię jak najbardziej- mam takie samo zdanie :). To prawdziwy skarb mieć chłopaka i przyjaciela w jednym <3.
    Bardzo ładny naszyjnik!

    Pozdrawiam, www.powergirls22.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. mysle ze milosc to takze przyjazn:) swietny post i piekne zdjecia!

    http://shawtyqueen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Super zdjęcia:) W tym co napisałaś jest wiele racji!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Przyjaźń najważniejsza!! ❤
    Super zdjęcia ;)
    Pozdrawiam xmajaa24.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Jestem podobnego zdania. :) Jednak myślę, że sytuacja, którą podałaś, tyczy się bardziej tych początkowych związków nastolatków, kiedy człowiek jeszcze nie bardzo wie czego chce i łatwo się obraża.
    Pozdrawiam, http://annie-kathe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Gdyż podałam sytuację z własnego życia, gdy mój przyjaciel znalazł dziewczynę, a ona była zazdrosna, że z nim rozmawiam... Heh, życie jest dziwne.

      Usuń
  32. Zgadzam się z Tobą! Miłość opiera się przede wszystkim na przyjaźni. To ogromne szczęście mieć chłopaka i przyjaciela w jednym, z którym możesz porozmawiać dosłownie o wszystkim. :)

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  33. Święte słowa pozdrawiam :)))) <3

    OdpowiedzUsuń