21 października 2015

Diy Dynia w słoiku na Halloween



Cześć! Z okazji zbliżającego się swieta Halloween postanowiłamz robić bardzo łatwe, ale efektowne DIY. Zapraszam do przeczytana tej notki.






~Pusty słoik
~Kolorowy papier (dowloli format, kolor i faktura)
~Klej
~Nożyczki
~Długopis
~Dodatkowo jakieś oszdoby (wstążka)








1. Najpierw z czarnego paperu wycinamy twarz (oczy, usta, nos itp.)



2. Części twarzy przyklejamy, ale w środku.



3. Następni przyklejmy kolorowy papier do środka. Mozemy od razu cały, albo wydzieranką. (Również w środku słoika)



5. Dodajemy ozdoby, w moim wypadku jest to wstążka.













A wy jakie będziecie robić ozdoby na Halloween? ;D Obchodzicie to święto? :D 




Fanpage | Prywatny facebook | Instagram | Ask | Snapchat


16 komentarzy:

  1. łądnie Ci wyszło, ciekawy pomysł :* ja nie obchodze tego święta, mimo że podobają mi się tego typu inicjatywy ozdoby, przebieranki itp, to w Polsce to jakoś słabo się przyjmuje. Ale i tak moje młodsze siostry robią co roku takie ozdoby więc mam trochę ozdobiony dom :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przydatny DIY :)
    mam nadzieję że będzie tu wiecej tg typu postów

    OdpowiedzUsuń
  3. Na twojego bloga trafilam przez przypadek ale zostane tu chyba na dluzej :) masz ciekawe pomysly , ten z ta dynia napewno wykorzystam bo razem z kolezankami przygotowujemy wieczor Haloween :P
    P.s : dziekuje za subskrypcje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję bardzo za tak miłe słowa! ;3 Nmzc :D

      Usuń
  4. Bardzo pomysłowe! Ja raczej nie robię ozdób, ale przebieram się i idę z przyjaciółkami po cukierki ;)
    http://littleworldklaudii.blogspot.com/2015/10/seria-vs-jesien.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe, ale świeczki tam nie wstawisz, a myślałam, że będzie na tym to polegać, więc trochę zawaliło to sprawę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można przecie ;D Tylko trzeba dać większy słoik i go zabezpieczyć od środka ;D

      Usuń
  6. Proste w zrobieniu, a efekt super :)
    Chyba zrobię :D
    www.mybloggingtravel.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy post! :D
    Zapraszam do mnie :D
    http://landofdreeams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jestem zwolennikiem DIY, ale ta dynia ładna się wydaje ;*

    poklikałabyś w linki w poście? Byłabym ogromnie wdzięczna.
    http://daruciaa.blogspot.com/2015/10/wishlist-autumn-2015.html

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW Halloween już za nami ale w przyszłym roku na pewno to wykorzystam

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny pomysł! wpadłam tu trochę za późno, ale wykozystam w przyszłym roku :)

    OdpowiedzUsuń