18 sierpnia 2015

Pink Jellly Sandals

Cześć!
 Lato grzeje i nic nie chcę sie robić. Szczerze, ja już chcę do szkoły! ^,^ Pod koniec miesiąca możecie sie spodziewać ,,Back to School'', a w przyszłym Wakacyjny Haul. We wakacje kupiłam pełno cicuhó w i kilka par  butów, wiec będę musiałą je Wam pokazać!. ;) Jendymi z nich są moje gumowe sandały Jelly Sandals w kolrze różu. Buty mają tyle zamo zwolenników, co i przeciwników. 

Parę dni temu zapytałam się na pewnej grupie na Facebooku, co mogę do nich założyć. Pytanie jasne, po prostu, do jakich ubrań mogę je dopasować. A co mi ludzie pisali? ,,Jakie okropne buty!'' ,,Zrób cos dla mnie. Wyrzuć je!'' ,,Widać, że ze wsi''. Zgadzam sie, buty mogą się nie każdemu podobać, ale niestety, każdy ma inny gust. Ja nie lubię być ,,zwyczajna''. Wolę być oryginalna, być sobą. 









    






Bluzka ~ House
Spodnie ~ Zara 
Sweterek ~ Primark
Buty ~ CCC



                Bardzo Was proszę o poklikanie w te linki. ;) Z góry dziękuję! ^,^



                         klik               klik               klik                 klik                   klik                klik 





                                                              klik  |  klik  | klik | klik  |   klik  |  klik   |   klik     | klik


                    Podaj cenę przynajmnie 3 rzeczy, a polecę cię w następnym poście! ^^





                                                                    Zajrzyjcie na :
                                                                          subeha
                                                                 Przygody Mileny
                                                                     Emilia Miller


                                            Mój Fanpage | Prywatny facebook | Instagram 








34 komentarze:

  1. Więc tak.. jesteś jedną z niewielu osób, które chcę do szkoły, szczerze ja też chcę, ale to powiedziałam w tajemnicy :) I podam ci ceny $3.56 (ten taki sweterek) $2.40 (rajstopki)
    $1.43 (gąbeczka) http://aniagebelamatorfotografii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. I chciałabyś w ten skwar kisić się w szkole? Serio?? :)

    Zapraszam też do mnie 
    VerryBerry Girl xxx - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I nie przejmuj się hejtami ;) Dobrze, że chcesz być oryginalna :) Pozdrawiam ;)

      Usuń
  3. Ja do szkoły nie chcę za nic wracać! Buty trochę nie w moim stylu, ale ważne, że tobie się podobają ;)

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja nie chce wracać do szkoły ... szkoła to najgorsze miejsce w życiu :(
    http://wikchu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tak się nudzę., że też chcę szkole. Chyba. Bo lubię lenistwo
    Todayistheend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Z jednej strony chciałabym wrócić do szkoły, ale z drugiej strony się tego obawiam, jak uda mi się pogodzić wszystkie obowiązki, ponieważ od września rozpocznę naukę w liceum. Jakoś to będzie.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  7. jak będziesz studiować nie zechce Ci się wracać bo nie odczujesz nawet wakacji ;)
    bardzo podoba mi się twoj sweterek ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jeszcze nie chcę do szkoły.
    Fajne buty ale nie w moim guście. To prawda. Każdy ma inny gust.

    1.(od góry)- $29.99
    2.- $20.99
    3- $20.99
    4- $7.99
    5- $15.99

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też już chcę do szkoły!
    Co do butów - świetne są! <3
    pozdrawiam

    http://patrycjablogger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Poklikałam,proszę o rewanż u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A mi tam buty sie podobaja, buty to jedyna rzeczy ktora moze wygladac dziwnie a ja pokocham. Nie przejmuj sie, to Ty chodzisz w tych rzeczach a nie ktos inny, wiec don't worry, be happy :)
    kurteczka w stokrotki $29.99, jeansowa spodniczka $20.99, koszula z kotkiem i rybka $20.99
    http://majazurawek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Poklikane :D
    Świetne buty ^^
    portfel - 2,75$
    sweter - 3,56 $
    sukienka 3,19$
    http://wonderfuul-adventure.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne buty! Ostatnio szaleję za takimi :)
    Poklikane :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny blog :) Czy jesteś chetna na wspólną obserwację? Zachęcam! :))
    lovelysoophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne buty! Poklikałam w linki. Czy mogłabyś poklikać również u mnie: Mój Blog - klik! Byłabym bardzo wdzięczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. dobrze, że lubisz być oryginalna, to najważniejsze, żeby być sobą ! pozdrawiamy ;)
    dreamoutloud.f

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja nie chcę do sql ;-;
    Obs ;)
    obs/obs?
    http://colourful-clouds-days.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. jeśli Tobie podobają się takie buty, to bardzo się cieszę, Jedno wiem, są oryginalne, choć ja pewnie wybrałabym inny kolor :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/- zapraszam, skomentuj jeśli coś Ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. http://mikeblazkov.blogspot.com/ Zapraszam na bloga, chłopak dopiero zaczyna więc przydadzą mu się czytelnicy! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi się te buty nie podobają, ale fajnie, że chcesz być oryginalna. Bo gdyby wszystkim podobało się to samo, to świat byłby nudny :)
    Rajstopy $2.40
    Koszula z kotem i rybą $ 20.99
    Sukienka $ 3.19
    Bajecznykoralik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz śliczne nóżki :)
    http://mishelle-a.blogspot.com/2015/08/220815-r.html#more

    OdpowiedzUsuń
  22. Super zdjęcia a buty bardzo ładne ;)
    Świetny post

    http://nevergiveup-gosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. czekam na haul :D poklikane :)
    w wolnej chwili zapraszam do siebie: zzyciawzietexd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne buty ale nie w moim stylu :))

    OdpowiedzUsuń
  25. dobrze, że nie boisz się ubierać tak, jak chcesz, i gadania ludzi, bo ludzie zawsze będą gadać, niezależnie czy im się coś będzie podało czy nie. :)
    mi osobiście buty niezbyt się podobają, ze względu na to, że nienawidzę różowego. może gdyby miały inny kolor.. ;)
    Ps. radzę sprawdzać post przed publikacją, bo masz kilka głupich błędów. ;)
    Pozdrawiam, Antosia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze sprawdzan przed publikacją, gdyż mamm program do wygrywania błędów. ;) Ale nastepnym razem postaram sie popełniać mniej oraz proszę następnym razem o wskazanie tych błędów. ;)

      Usuń
  26. Mi się mega podobają jelly! Na początku wakacji chciałam sobie kupić, tylko że czarne! Pięknie wyglądasz, obserwuję:)

    Pozdrawiam cieplutko
    Julita-krystosiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Takie gumiaki to były modne w PRLu, dzieci takie nosiły. Dla mnie to porażka w lato nosić plastik.

    BTW. Dlaczego ty zawsze robisz jedną i tą samą minę do zdjęć, unosisz brwi, żeby powiększyć oczy? A wiesz, że przez to robisz sobie zmarszczki mimiczne na czole?

    OdpowiedzUsuń