26 sierpnia 2015

Pierwsza paczka od CNDirect i WISHLISTA Choies

Witajcie!
Dzisiaj rano moja mama mnie wcześniej obudziła, gdyż przyszła do mnie wreszcie paczka z CNDirect. Na paczkę czekałam 13 dni, jak dla mnie  sam raz. Ogólnie z paczki jestem zadowolna, pomijając parę szczegółów. 


T-shirt ,,Auta''
Bluzka jest świetna! Gdy ją założyłam mój młodszy siostrzeniec zaczął krzyczeć ,,Autka!!'' Uwielbia on bowiem ten bajkę. :D Co to materiału, jest on delikatnie śliski, ale bardzo rozciągliwy.










Bordowa (Czerwona) spódnica

Tą spódnicą jestem zawiedziona na maxa! Na stronie była ładna bordowa (taka winna) a w rzeczyeidtości jest  czerwona. :/ Do tego strasznie sie mnie, chociaż przed zdjęciami ja wyprasowałam. Ale za to bardzo ładnie układa sie na sylwetce. :D (Starałam się tak przerobić zdjecia, by pokazywały kolor rzeczywisty )







Szara bluza

Tą rzecz dostałam w gratisie od firmy. :) Jest bardzo cienka, ale gdy wieje wiatr jest mi bardzo ciepło. Bluza jest bardzo miło w dotyku, podobają mi się te paseczki na lewej ręce. :) 



Gąbeczka do makijażu

Gąbka świetnie rozprowadza podkład. Moim zdaniem jest niezastąpionym dodatkiem do makijażu. Trzeba jednak pamiętać, by przed rozprowadzeniem podkładu,, mocno go nawilżyć, bo gąbeczka wsiaknie podkład. ;)






Kolczyki

Te kolczyki bardzo mi się spodobały! I powiem szczerze, ze podobają one mi się bardziej rzeczywistości, niż na stronie. :)




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sue z firmy Choies poprosiła mnie o zrobienie wishlisty z rzeczami z kolekcji letniej. Bardzo Was proszę o klikanie w te linki oraz z CNDirect. :)



klik  | klik |  klik | klik | klik | klik


Klikjnie i podajcie min. 3 ceny, a polecę 5 osób w następnym poscie ;3



     Mój Fanpage | Prywatny facebook | Instagram Ask

45 komentarzy:

  1. Świetna bluza!
    Ceny
    $6.00
    $10.99
    $9.90
    $19.90
    $14.99
    $11.99

    Veronica-veronique.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rzeczy!
    ceny: $6,00 $9,90 $10,99
    Mój Blog

    Mogę prosić o kliknięcia? Pozdrawiam!
    KLIK1

    KLIK2

    OdpowiedzUsuń
  3. Szara bluza jest super idealnie ci pasuje :)

    http://weronikablog11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super rzeczy Jula! :D

    http://spiralaxoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne rzeczy zamówiłaś, poklikałam :)
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Zamówiłam taką samą bluzę na Dresslink i jest świetna <3 Śliczne rzeczy wybrałaś! :) Poklikałam

    Zapraszam do mnie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ta koszulka z autkami mnie kusi
    chyba zamówię, a potem przerobię dla młodego
    poklikane

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluza bardzo fajna ;) poklikane !
    6.00 / 10,99 / 19,90
    Zapraszam do Siebie na bloga a tam konkurs!
    Do wygrania sukienka
    http://feather92.blogspot.com/2015/08/nunmi-dress-konkurs-znucom.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna spódniczka! Szkoda, że całkiem inny kolor:(
    Ale ślicznie w niej wyglądasz:)
    Ceny:
    Spódnica - $6.00
    Spódnica na szelkach (?) - $10.99
    Koszula - $9.90
    Spodnie - $19.90
    Sukienka - $14.90
    Bluzka - $11.90

    Wpadnij na naszego bloga i jeśli ci się spodoba to zaobserwuj: www.liviandinga.blogspot.com ♥
    My już cie obserwujemy! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna bluza <3
    Ceny: $6.00 $10.99 $9.90 $19.90 $14.90 $11.90
    Zapraszam do obserwowania i komentowania mojego bloga :)
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. poklikane!

    http://doska-style.blogspot.com/2015/08/dlaczego-warto-byc-blogerka_25.html

    OdpowiedzUsuń
  12. super post, zazdroszczę :( unc0uth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny post! To nie moje biurko :D Zdjęcie z internetu :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne rzeczy, tylko kolczyki troszkę nie w moim typie, ale każdy ma inny gust. :]
    natkaa1.blogspot.com zapraszam ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Bluza i kolczyki są świetne! :D
    Ceny: 6.00, 10.99, 11.99.<-poklikane :D
    Rewanż?:) klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe rzeczy, super jest ta bluzka w auta *o* A ja właśnie chciałam też zamówić tą spódniczkę, ale zależało mi na bordowej dlatego zrezygnuję :) Uczciwie poklikałam!
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana po co Ci w wieku 13 lat gąbeczka do makijażu?!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PO co jest gąbeczka do makijązu? Mmm, może do makijażu? Aaa, chodzi ci o mój wiek? ;) Każdy ma jakieś niedoskomałosći, i chcę je zakryć, ja nie maluję się jakoś zbytnio, to nie wiem, o co tyle halo? xD

      Usuń
  18. Super gąbeczka :) Tez się muszę w taką zaopatrzyć :).
    hellcixx01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Słyszałam, że ta gąbeczka od nich jest bardzo twarda. Poklikałam :)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam porówniania z oryginalną, ale moim zdaniem jest miekka, moze trochę twardzsza od oryginalnej. ;)

      Usuń
  20. Świetna paczka poklikałam zapraszam do mnie www.twofacesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. czarne spodnie 19,90
    spódniczka na szelkach 10,99
    koszula z kwiatami ku górze 9,90
    http://sandra-busz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. poklikałam, mogłabym liczyć na wejście w linki (najnowszy post), u mnie na blogu?:) Mój Blog - klik! każdy komentarz, oraz obserwację oddaję!

    OdpowiedzUsuń
  23. Spódniczka boska, reszta nie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. pozazdrościć :) poklikałam + ta gąbeczka wygląda na solidną ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne wishlista!
    poklikane (licze na to samo u mnie)
    $6.00
    $10.99
    $9.90
    emkablogerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. fajny post bardzo mi się podoba czerwona spódniczka
    MÓJ BLOG:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Spodniczka jest cudowna! Do czarnej bluzki swietnie by sie nadala :)) http://zyjmynadzieja.blogspot.co.at zapraszam do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Strasznie szybko Ci jakoś paczuszka przyszła:D cudowne ciuszki, szczególnie bluzka!:o <3

    OdpowiedzUsuń
  29. autka najlepsze :D

    http://rogulska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja bym tak nie narzekala na tą spódnicę, świetna jest!
    $6.00, 10.99, 9.90, 19.90, 14.99, 11.99

    OdpowiedzUsuń
  31. Spódniczka w kwiatki: $6 :)
    Koszula $9.90
    T-shirt $11.99 :)

    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo fajne ciuchy :)
    poklikałam :)

    http://shubiduoff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetnie wyglądasz :)
    www.jlw-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Mi najbardziej podoba się ta szara bluza :)
    Ale bardzo ładne ciuchy ;)
    Zapraszam do mnie: bondel-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. świetne rzeczy ! :D

    http://strong-fit-friends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Bluzka z autami świetna!
    Spodnie z dziurami -$19.90
    Bluzka z frędzlami - $11.99
    Spódnica z kwiatkami - $6.00
    Czy mogłabyś mi też poklikać w linki? Mój Blog hdshua.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  37. w szczególności spódniczka i gąbeczka przypadły mi do gustu :3
    poklikane po dwa linki z każdego sklepu:
    koszulka w autka 3,68$
    spódnica 3,95$
    spódnica w kwiaty 6$
    spódnica na paskach 10,99$
    3maj się ^.*
    +mogłabym Cię prosić o dwa kliki w linki w najnowszym wpisie? :*

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń