7 sierpnia 2015

Nazywam się bloger+KONKURS NA 1 URODZINY

Hej!
Przepraszam Was bardzo, ale ten post miał się pojawić tydzień temu, ale pojechałam do mojej cioci do Wierzchosławic (okolice Tarnowa). Ale możecie ię podziewać niedługo fotorelacji! :D


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Czym jest dla mnie blog? Bo co on mi jest w ogóle? Wile osób nie ma blogów i jest normalnymi ludźmi. Właśnie normalnymi. Dla mnie blog, jest jak drugim życiem. Dzięki niemu poznałam naprawdę wielu świetnych osób.One zawsze mi pomagały w rozdroży blogowania. Czy żałuję, że założyłam blog? Oczywiście, ze nie. Dzięki niemu można powiedzieć, że dorosłam, zajęłam się czymś fajniejszym, ale i bardziej dojrzałym. Bo jednak blog, takie coś, jak pamiętnik, internetowy, to jednak też dużo zobowiązań. Trzeba pamiętać o postach, trzeba ,,wlać'' w blog dużo energii, pomysłowości i nieraz pieniędzy. Jednym słowem, blog jest dla mnie ważnych i jestem dumna, że #NAZYWAM SIĘ BLOGER.



 Bluzka~sh
Spódnica~Allegro
Buty~Level F 
Naszyjnik~klik
















 ~KONKURS~
Jak wiecie (a jak nie, to się dowiecie :) ) jutro będą moje pierwsze urodziny bloga! ^^ Z tej okazji postanowiłam zrobić konkurs, gdzie do wygrania jest portret zwycięzcy!

Zasady:
~Być publicznym obserwatorem mojego bloga
~Polubić mojego fanpage~ klik
~Podać w komentarzu swój e-mail







20 komentarzy:

  1. Dla mnie tez blog jest wazny :) zosia.niec@op.pl
    justine-justyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia <3

    https://blackwhiteandnavyblue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę każdemu powodzenia w konkursie, ja niestety na ścianach nie mam miejsca już na nic więc nie dam rady wziąć udziału w konkursie.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie TUTAJ
    +Mogłabym prosić o poklikanie w linki w ostatnim POST

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna spódniczka, choć nie przepadam za neonami. :)

    http://sheryose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. super blog!

    follow?
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post!
    Z resztą jak i blog ;)
    Pozdrawiam (i zapraszam do mnie )
    http://prawdziwieprzezzycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny blog i śliczna spodniczka😘

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie blog również jest ważny, jestem bardzo szczęśliwa z powodu założenia bloga <3

    Fajny ten naszyjnik, obejrzałam go sobie na stronie.

    www.kwietniowaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa notka, na pewno jeszcze nie raz tu zajrzę :3

    mrcroow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że myślisz o blogu w ten sposób :) Życzę wszystkim powodzenia w konkursie! :)

    http://apricot-cupcake.blogspot.com/2015/08/stupid-society.html

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna stylka
    fp polubiony
    blog obs
    aniaferens60@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. pasuje ci ta spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję rocznicy bloga :)
    kliknęłam w naszyjnik
    Czy mogłabyś poklikać w linki na moim blogu?

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń