31 sierpnia 2015

Back to School | Haul

Witajcie!
 Już za kilka dni wejdziemy do budynku, z którego większość osób chcę natychmiast wyjść. O czym mówię? No oczywiście, że o SZKOLE. Wiele osób chcę do niej wrócić, chcę porzeszyć swoją wiedzę. Ale inni (zdecydowanie większość naszego społeczeństwa) nie wróci, woli siedzieć w domu. Każdy tak czasem ma, ale rzadko doceniamy, to, czego się uczymy tz. ,,budzie'' Dzięki niej uczymy sie tolerancji, każdy powiem jest inny, koltury osobistej oraz przyzwajamy sobie wiedzę, byśmy mogli kiedyś mieć dobrą pracę.

Przygotowałam Haul z rzeczami, które kupiłam do skzoły (jedynie zeszyty miałąm juz kupione za wczasu rok temu, je tylk ozdobiłam )






Żelowe długopisy zawsze się przydadzą, np. gdy będę musiaął coś ważnego zapisać, albo będzie mi sie nudzić i będę kolorować. :P 
|TESCO|



Tymi długopisami będę pisać zwyczajne notatki. 
|TESCO|




Bardzo lubię długopisy zmazywalne, gdyż są świetnym spodobem, gdy napiszmey jakiś błąd, a nie mamy korektora, albo nie mamy czasu, by zaszył. ;)
|TESCO|




Ołowki będą mi potrzebne min do rysowania, gdy będę się nudzić na lekcji. :P Oczywiscie żąrtuję, ale wykorzystam je do wielu rzeczy. :) 
|TESCO|






Jestem w gimnazjum, więc rzadko będzie mi potrzebny klej, ale jestem ,,artystką'' i bardzo lubię robić coś sama, z papieru. :) 
|TESCO|




 Oczywiście, jak mam ołówki yo i potrzebuję temperówki oraz strukaczki. Ale znalazłam w Tesco te obydwie rzeczy razem! Jak dla mnie to świetny pomysł, mam te dwie rzeczy cały czas przy sobie. :) 
|TESCO|


Cztery pierwsze zeszty zrobiłam sama. Pierwszą parę zeszytów nakleiłam białe kartki, na których narysowałam dwa rysunki, słonia oraz koło YIN-YANG. Dtugą zaś parę ozdobiłam dwoma zdjeciami z gazet, naleśnikami oraz perumai. :)






|NOMICO| |DIY| 




Serdecznie zapraszam na blogi:







18 komentarzy:

  1. fajne rzeczy kupiłaś ;D
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog♥ design podoba mi się, też takki chce ♥ obserwuję tak jak obiecałam :) wpadnij do mnie monicabelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny haul ;)) Genialne zeszyty! Ten z pancakes najlepszy :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zeszyty kupiłaś : D


    http://try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześlicznie ozdobiłaś zeszyty, ja też tak zrobiłam w tym roku, naprawdę wychodzą bardzo ładnie i oryginalnie no i mamy pewność, że nikt w klasie nie będzie miał takich samych. :) Niestety to już koniec wakacji teraz pora na naukę.

    Zapraszam do mnie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. zaczynam tesknic za szkoła ;( http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już na szczęście zapomniałam jak to jest iść do szkoły, ale słabość do przyborów papierniczych mi została;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojj, znam ten szał z kupowaniem rzeczy do szkoły :)
    świetny post
    Pozdrawiam,
    http://wearealive111.blogspot.com/2015/09/tag-back-to-school.html

    OdpowiedzUsuń
  9. W tym roku zapomniałam kompletnie o strugaczce chociaż nowe ołówki kupiłam :)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz kilka literówek. Podoba mi się zrobiony przez Ciebie zeszyt ze słoniem :)

    Blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow najpiękniejsze są dwa zeszyty robione przez Ciebie. Ten ze słoniem zwłaszcza. Masz mega talent. Zazdroszczę. Pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj tak,wszelkie kolorowe długopisy, zelopisy to zawsze była podstawa :) dzięki nim nasze notatki mogą wyglądać tak wyraźnie i ładnie :)
    www.xavilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne zeszyty :)
    http://www.fashionmia.com/Products/fancy-with-zips-patchwork-pleated-mini-skirts-49183.html#size_chart

    OdpowiedzUsuń
  14. Sliczne zeszyty, ten z perfumami najbardziej przypadl mi do gustu :). http://zyjmynadzieja.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny post a zeszyt z truskawkami chętnie bym zjadła haha
    może wpadniesz do mnie na bloga co w prawdzie zaczynam ale co tam
    link: https://mariola-mariooola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń