13 lipca 2015

OOTD ~Prawdziwa przyjażń istnieje?

Cześć~ :3 Masz przyjaciółkę/przyjaciela którego poznałeś w ,,piaskowniczy'' i wiesz, że to będzie przyjaźń do końca życia. Ale niestety jedna, mała kłótnia i z tej wspaniałej przyjaźni nie zostało nic. Niestety, koniec tej znajomości nie zawsze kończy się innymi poglądami. Nieraz jest, że po prostu druga pozna lepszą, fajniejszą osobę. Przerywa kontakt, gdyż bo co ma trzymać kontakty z kimś takim jak ja? Przecież poznała osobę, która spełnia jej wymagania, bogata, mądrzejsza, no i... nie jest mną.











                        Bluzka~Sinsay
                       Dresy~H&M
                       Koszula~alldressedup
                         Buty~Level F



Serdecznie zapraszam na Born Pretty Store
Na hało SKOK10 macie zniżkę 10% na biżuterię oraz akcesoria do włosów! Polecam! ;) 

Zapraszam na blogi:
Emiemaila
Fashion by Sisters
Zaneseni princeza
Queenxfangle
Written by life

27 komentarzy:

  1. U mnie niestety rozpadła się przyjaźń przez jedną plotkę na mój temat. Może i były to przyjaciółki z którymi trzymałam się niecały rok, ale wśród nich była jedna osoba, z którą trzymałam się od podstawówki. Na szczęście mam jedną prawdziwą przyjaciółkę ;)
    http://girl-in-your-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kto robił ci zdjęcia?

    veronica-veronique.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjecia ! :*
    Obserwuje, licze na to samo :)
    http://bo-kazdy-moze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiscie, jak blog mi się spodoba. ;)

      Usuń
  4. Śliczne zdjęcia :)
    fajna koszula :)
    dear-victoriaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy post i super zdjęcia. ;)
    Obserwujemy? :)
    natkaa1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię tak zawiązaną koszulę w pasie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Poćwicz nad spójnością wypowiedzi. Blog bardzo ładny i schludny. Tak trzymaj! Powodzenia ;)
    PS. Bardzo ciekawa stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Poćwicz nad spójnością wypowiedzi. Blog bardzo ładny i schludny. Tak trzymaj! Powodzenia ;)
    PS. Bardzo ciekawa stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie jest życie, niestety. Bardzo ładny blog, fajnie piszesz ;)
    Jak masz ochotę: http://prossteslowa.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja uważam, że prawdziwa przyjaźń istnieje ^^
    Ślicznie wyglądasz :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. prawdziwa przyjaźń istnieje, tylko trzeba jej długo szukać :D

    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    Mój blog - byAjina
    KONKURS FOTO klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam przyjaciółkę, często się kłoćimy, ale nasza kłótnia nie trwała nigdy więcej niż jeden dzień :)
    Mam nadzieję, że zajrzysz do mnie skomentujesz, zaobserwujesz...:)
    wakacyjny--pamietnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nominowałam cię do Liebster Blog Award

    veronica-veronique.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. a mi się bardzo podoba nagłówek Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie, że poruszyłaś ten temat, myślę, że przyjaźń istnieje :). Śliczne zdjęcia. Pozdrawiam!

    + Proszę o kliknięcie w link rzeczy w najnowszym poście: lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety tak bywa, ale takie osoby się po prostu zbywa, bo nie można ich nazwać 'przyjaciółmi'. A obserwując współczesny świat: coraz częściej spotyka się takich ludzi i naprawdę ciężko o prawdziwą przyjazn. Świetna koszula! :)
    [klik]

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda że tak bywa..ja i moja przyjaciółka znałysmy się od 5 roku życia ale teraz nawet nie rozmawiamy ;c
    Bardzo ładnie wyglądasz! <3

    Poklikasz w linki u mnie w poście? Dziękuję.
    http://world-of-sandra-anna.blogspot.co.uk/2015/07/dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  19. ja z moją rok temu nie odzywałyśmy się przez całe wakacje, a później wszystko obgadałyśmy i znowu się przyjaźnimy, i w sumie to pomogło naszej przyjaźni :)
    śliczne zdjęcia ;*
    www.normalpeoplesucks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Super post 👍 śliczne zdjecia 💗😘

    OdpowiedzUsuń
  21. Super post 👍 śliczne zdjecia 💗😘

    OdpowiedzUsuń
  22. Super post 👍 śliczne zdjecia 💗😘

    OdpowiedzUsuń
  23. Super outfit ;)
    Ja z przyjaciółka kłócimy się dosyc często, ale zawsze godzimy się po jakiś 2 godzinach :P
    Zapraszam do mnie :)

    Mój blog~KLIK ^^

    OdpowiedzUsuń
  24. Super post :)
    Zapraszam do mnie i będę wdzięczna za komentarz ;)
    http://poozytywna123.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń