29 czerwca 2015

Zielona Szkoła 2#

Witajcie! To już drugi post ze zdjęciami z Zielonej Szkoły. Codziennie chodziliśmy nad morze, nawet jak nie słońce nie chciało się nam pokazać, we wtorek byliśmy w Malborku, na Zamku Krzyżackim, we środę cały dzień byliśmy w Krynicy Morskiej, we środę


Poniedziałek~ Cały dzień byliśmy w Krynicy Morskiej i siedzieliśmy na plaży.Był to taki luźny dzień. ;)

Wtorek~   Po wczesnym śniadaniu wyjechaliśmy do Malborka, w jedna stronę 2 godziny. Tam zwiedzaliśmy Zamek Krzyżacki, a potem poszliśmy do Mc'Donalda. :) Potem wróciliśmy na obiado/kolację.

Środa~ Tak jak w poniedziałek, cały dzień, po śniadaniu, po obiedzie byliśmy na plaży. Ale w tedy w między czasie poszliśmy jeszcze zwiedzać latarnię morską, która była blisko morza. Po dniu spędzonym na plaży zrobiliśmy ognisko, jedni jedli kiełbaskę, zaś inni ( w tym ja) grali w siatkówkę). Odwiedzili nas państwo dziki, które przyszły nie wiadomo skąd. Nic jednak nikomu nie robiły. Potem, kto chciał, szedł albo do pokoju, albo na mecz.







  

















 


16 komentarzy:

  1. Pogoda wam nie dopisywała :(
    http://weelcomeinmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjęcia.
    Zadbaj o wygląd, to jest jedna wizytówka.
    Sukcesów w blogowaniu :)
    Mój blog-klik:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słaba pogoda :0

    http://hellcixx01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne posty :)

    Zapraszam na swojego bloga ---> http://mylittlelifefactory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny post, również tam byłam :)
    Pozdrawiam! :)
    Mój Blog - zerknij! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super, ja miałam zieloną szkołę 2 lata temu :/

    ----------------------> Amiliaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że dosyć słaba pogoda :/

    rosalie-rosaalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie byłam na zielonej szkole ;/ Ale może w liceum będę miała w końcu okazje :)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjęcia, fajny plan zajęć, ja zielona szkole miałam w 3 klasie podstawówki :D
    Frydrychmartyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Witamy:), chcemy serdecznie zachęcić do wzięcia udziału w dwóch konkursach organizowanych w największym agregacie blogów w Polsce zBLOGowani.pl. Oba konkursy zostały wydłużone do niedzieli, a jeśli zgłoszenia zostaną dodane przez bloga jest szansa na najlepsze nagrody. Link do obu konkursów: http://zblogowani.pl/akcje. Można przygotować tyle zgłoszeń na ile się ma ochotę, a im więcej tym szansa na ciekawe nagrody wzrasta. Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Państwo dziki xd
    Poniedziałek był zdecydowanie najciekawszy ;D
    veronica-veronique.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mamy dla ciebie zaproszenie szczegóły poznasz wchodząc w link na dole :)

    http://funkyimg.com/i/YH9s.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wchodząć w link jest sam obraz o akcji, a nie ma żadnego linku, gdzie mogę np. zapisać się do tej akcji. :/

      Usuń
  13. Nigdy nie byłam na takiej zielonej szkole, ale wydaje się być ciekawie. :)
    Pozdrawiam!
    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie musialo być! :))
    Klikniesz w klikii w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne zdjęcia. Ja w czerwcu też byłam na zielonej szkole ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń