1 czerwca 2015

Ulubieńcy miesiąca MAJ



Jedzenie

Arbuz


Mój ulubiony owoc! A do tego ten zapach!.. :) Na pewno każdy z Was kocha ten cud natury. Osobiście kocham arbuzowe sorbety. Ale od zawsze borykam się z problemem czy  to owoc czy warzywo? Jak wy uważacie?




Kosmetyk 

Krem BB Cream SPF 30 Oriflame



Bardzo polubiłam ten krem, gdyż am wiele zastosowań. Może służyć jako podkład, korektor, filtr SPF, krem nawlilżajacy oraz bazę pod makijaż. Świetnie zamaskowuje niedoskonałości min. trądzik. MOgę go serdecznie polecić, gdyż kosztuję ok. 35 zł. 



Telewizja/Youtube

Topowa Dycha


Jest to kanał na Youtube, gdzie co tydzień, w piątek oraz wtorek Filip przedstawia 10 ciekawostek, 10 tajemnic, na różne tematy

Piosenka 

POPEK MONSTER - DIRTY DIANA (MATHEO PRODUCTION)


W tym miesiąciu dałam troszkę inną nutkę, niż słucham. Jest to dość kontrowesyjny piosenkarz, który zrobił sobie tatuaże na oczach, zrobił sobie pełnom blizn na twarzy.

Dowcip

Pani w szkole pyta Jasia:
- Powiedz mi kto to był: Mickiewicz, Słowacki i Norwid?
- Nie wiem. A czy pani wie kto to był: Zyga, Chudy i Kazek?
- Nie wiem - odpowiada nauczycielka.
- To co mnie pani swoją bandą straszy?


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~``
;D :D :D :D :D :D ;D :D :D :D :D :D ;D :D :D :D :D :D ;D :D :D :D :D :D ;D :D :D :D :D :D 

11 komentarzy:

  1. Ja niekoniecznie przepadam za arbuzami, ale zrobiłaś mi smaka :D
    Słyszałam ten dowcip.. hahha!
    http://kingas1blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam arbuzy :)
    Podobny krem z BB mam.
    Ciekawy post.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://www.fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jadłam ostatnio arbuza i było rewelacyjny :) narobiłaś mi smaku :) zapraszam do mnie, jesteś mile widziana :) www.aleksandramoryn-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. arbuz najlepszy !

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Z jedzeniem zgadzam się w 100% <3 ARBUZY *_*
    http://style-and-photos-of-martha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Musze zobaczyc ten kanal na youtube :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham arbuzy :D
    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uzywasz kremu, którego nie powinnaś! Jesteś za młoda, żeby używać kremu BB. Twoja skóra potrzebuje oddychać a nie być zapaćkana kremami. Poza tym jak będąc tak młodą używasz takich kosmetyków to szybciej zestarzeje ci się skóra

    OdpowiedzUsuń