3 czerwca 2015

Perfect Day~Neon Skirt



Witajcie! :) Już za nie cały miesiązc wakacje! Macie jakieś plany? Ja, jak co roku, jadę do Krakowa całą rodzinę. Ale jeszcze w roku szkolnym wybieram sie na tygodniowy wypad nad morze. Dokładnie do Krynicy Morskiej. Na pewno pokaze Wam dużo zdjęć oraz filmów  stamtąd. W przyszłym tygodniu pokażę moj haul, czyli co ostatnio kupiłam. :) Powiem jeszcze, że spędziłam dzisiaj bardzo miło dzień, poszłam wraz z moimi kolegami na boisko szkolne, by zagrać mecz, lecz kedy przyszłam na miejsce, każdy chłopak był w innym miejscu, gdyż jednemu koledze ktoś wyrzucił piłkę w kierunku rzeki i pomagaliśmy. TRwało to bardzo długo, ale nie znaleźliśmy piłki. :/











T-shirt~Cropp 
Skirt~Allegro
Shoes~Level F
Bracelet~nn

Fanpage

20 komentarzy:

  1. Ooo, chciałabym pojechać do Krakowa :D uwielbiam to miasto <3
    świetnie wyglądasz, super zdjęcia :))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie zdjęcia ! :D Świetny blog / Ania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę wyjazdu do Krakowa :D. Pozdrawiam!

    Bardzo proszę o kliknięcie w link spodenek w najnowszym poście: lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też niedługo jadę nad morze :D

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  5. Nominowałam, Cię do LBA!
    meoo69w.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. O jaki piekne ciuszki! :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mogę doczekać się tych wakacji!
    Szkoda, że nie znaleźliście piłki...
    Będę wdzięczna za poklikanie w linki na moim blogu ;)
    http://kingas1blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jeszcze nie mam planów na wakacje, ale coś na pewno się wydarzy :)

    NACZYTANE

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety zdjęcia mi się nie wyświetlają :(

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety mam jakiś błąd, usuwam zdjęcia z bloga dodaję je, ale się nie wyswietlają. :/

      Usuń
  10. Mi również zdjęcia się nie wyświetlają :/ Szkoda...
    http://jullia2452.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Następnym razem spróbuje zapisać w innym formacie, może to przez to. :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę tylu planów na wakacje,nie wyświetlają mi się zdjęcia :/
    http://charlotte-carolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana mi równiez zdjecia sie nie wyswietlaja, a szkoda :(

    http://y-gfrr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nad polskim morzem jeszcze nigdy nie byłam, dlatego chętnie obejrzałabym twoją relację z wakacji ;) Ps. zdjęcia z tego wpisu nie wyświetlają się
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi zdjęcia też się nie wyświetlają , szkoda :/
    life-by-katee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń