5 czerwca 2015

LIebster Blog Awards

Witajcie! :3
Powiem Wam, że teraz aż mnie głowa boli od pomysłow na boga, mam haul, To nie książka, recenzje, diy... A przed wakacjami dużo o filmów i zdjęć z Krynicy Morskiej, Gdańska i Malborka. :) Bardzo mnie to cieszy, gdyż nieraz miewałam, zeby skończyć z blogiem, bo nie miałąm pomysłow. A przechodząc do końa, zostałam nominowana już po raz trzeci do LBA, a tym razem przez Madzię z bloga Meow me. Dziękuję serdecznie. ^^

1. Gdybyś miała/miał otrzymać o wartości 1000zł, bon do wybranej przez siebie sieciówki, to jaką byś wybrała?
Na pewno do Sinsay! ;) Jest to jeden z moich ulubionych ciuchów, a do tego są tam genialne ciuchy! ^^


2. Z czego czerpiesz inspiracje?
Z życia codziennego, od innych osób. :)


3. Jaką czekoladę lubisz najbardziej?
Białą <3 

4. Ulubione polskie miasto?
Kraków, zawsze się tam się wybieram w wakacje. 


5. Jak motywujesz się do zadań których nie lubisz?
Zawsze powtarzam, że mogłoby być gorzej. ;)


6. Z jakim ptakiem kojarzy ci się twój blog? (paw-przepych, wróbel-pospolitość itp)
Papugę. Jest ona bardzo kolorowa, tak jak mój blog pomysłów. :) 



7. Ulubiony styl uliczny?
Dla mnie w ogóle cały ten styl jest genialny, i wszytkie są moje ulubione. :)


8. Jakich perfum używasz?
Aktualnie z Oriflame Preppy Chic. 

9. Czy zdarza sie że nie podoba Ci się post który kilka dni temu był "Super i w ogóle"
Chyba nie, dla mnie każdy post jest super, gdy jest napisany z serca. 


10. Błąd który często popełniasz na blogu?
Zła jakośc zdjęć oraz troszkę za duzo minek. 

Ja nominuję:
Emilię~Emiemaila
Karolinę~Carolina Blog
Kasię~Life by Kate

Pytania:
1. Co/kto cię skłoniło o założenia bloga?
2. Ulubiony owoc/warzywo.
3. Co uważasz o blogach, gdzie są po 1000 obserwatorów?
4. Rzecz, bez której nie możesz żyć?
5. Jakiś ulubiony blog?
6. Największe marzenie?
7. Gdybyś była zwierzęciem, to jakim i dlaczego?
8. Jaki lubany przez ciebie cytat?
9. Co najczęściej nosisz? (kosuzla, sukienka itp.)
10. Ulubiona piosenka!? 


21 komentarzy:

  1. Fajnego masz tego bloga podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  2. zapraszam do siebie
    daj-sie-poniesc-fantazji.flog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię białą czekoladę, a gdzieś słyszałam, że najmniej zdrowa :)

    Poklikałabyś w linki u mnie na blogu? Byłabym bardzo wdzięczna ♥
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję nominacji!
    Świetne odpowiedzi :))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne odpowiedzi ! :)
    Zapraszam serdecznie, wpadniesz ? :)

    http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne odpowiedzi :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za nominację ;) Bardzo ciekawe pytania, już nie mogę się doczekać by na nie odpowiedzieć ;)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś uwielbiałam białą czekoladę,ale się nią przejadłam i teraz już nie jest na pierwszym miejscu:)
    Świetne zdjęcia ! ;)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. ps obserwuje bo masz świetny blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję nominacji! Biała czekolada, mniam. Zgadzam się, że każdy post, który został napisany ''nie na siłę'' to na pewno po paru dniach, godzinach, czy nawet latach nie będzie nam wydawał się zły :) obserwuję c:
    http://larysa-de-villiers.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  12. również lubię białą czekoladę :) najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  13. też uwielbiam białą czekoladę, jest najlepsza :) zapraszam do mnie, jesteś mile widziana :) www.aleksandramoryn-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Też bardzo lubię białą czekoladę :D

    http://rhefresh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne odpowiedzi ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Też uwielbiam Kraków, piękne miasto <3 ja lubię karmelową czekoladę z Wedla :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Też lubię białą czekoladę ;3
    Zapraszam----> http://lubieszpinak4444.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. dziękuje za nominacje :)
    post już u mnie http://tithiel1404.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń