25 czerwca 2015

Ja powinnam mieć lepiej niż ty!

Witajcie! Dzisiaj powiem coś o ocenach. Was też to denerwuje, że osoba która ma same jedynki, w ogóle się nie uczy, i na końcu roku poprawić coś na dwójkę, i ma tą dopuszczającą? Mnie tak, gdyż jakaś inna osoba, która po prostu sobie nie radzi z jakimś przedmiotem, ale ma trójki i też ma na koniec roku dwóje? Albo też, jakaś osoba się kłoci, bo ja mam piątkę z Polskiego, ona też, ale uważa, że powinna mieć lepiej niż ja. Nieraz tak mam. Albo koleżanka się na mnie wkurzyła, gdyż dostałam z kartkówki stopień lepiej od niej i zaczęła się kłócić. Nie lubię, wprost nienawidzę takich osób, które się z tobą kłócą, że on ma gorzej, zamiast się cieszyć z tobą.










Bluzka~Atmosphere
Spódnica~TXM24
Narzutka~H&M
Podkolanówki~DIY
Buty~Level F





23 komentarze:

  1. Bardzo denerwują mnie takie osoby! grr.

    Wspólna obserwacja? Ja już, liczę na uczciwy rewanż:*

    rosalie-rosaalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy post ;)
    Zapraszam do mnie:
    estry-marty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ślicznie wyglądasz <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez nie lubie niesprawiedliwości przy wystawiania ocen. Ładna stylizacja :)

    mogłabyś poklikac w linki? Mogę poklikac u Ciebie, skomentowac post, zaobserwować bloga. z góry dziękuję :) http://nataliapfotografia.blogspot.com/2015/06/wishlist-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez mnie zawsze denerwowały takie sytuacje w szkole, o których piszesz.. No ale nic sie nie poradzi na nieuczciwość innych ludzi. Śliczne zdjęcia kochana i przecudna spódniczka:) bardzo Ci pasuje :* obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie to bardzo denerwuje, czasami się bardzo staram ale nauczyciel tego nie widzi..
    Ładna spódniczka
    Pozdrawiam
    http://carolina-in-america.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie też to strasznie denerwuje, a nie raz w mojej klasie się takie coś zdarzało. ;/
    Bardzo ładna stylizacja. :D
    natkaa1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, no tak bywa
    16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ludzie zawsze tak będą robić bo to jest zwykła zazdrość :)
    świetna spódnica :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/- zapraszam na bloga, skomentuj jeśli coś Ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mnie denerwują takie osoby a dopiero na koniec roku latają jak poparzeni żeby ćwiczenia oddać i za takie byle co 2 dostają. -,- Śliczna stylizacja. *-*
    http://milciax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, blog ;) naprawę widać, że się starasz i masz inspirację ;) Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli tak to zacznij, na pewno oddam ;)
    zapraszam do mnie - Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale ładnie wyglądasz :) Masz mega chudziutkie nogi,zazdo! *.*

    http://katarzynajarzebkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. No niestety, niektóre osoby są coraz bardziej natarczywe wobec nauczycieli w sprawie ocen. Ale oni sobie na to pozwalają! A potem dzieją się takie incydenty i zaczynają narzekać. Trzeba mieć trochę godności. Nauczyli ich jak liczyć, pisać, ale nie jak wygląda uczciwość i sumienność. Jesteś bardzo zgrabniutka. Fajna, łagodna stylizacja. :) Zapraszam do mnie:
    http://trzylinie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Też nie cierpię takich osób!
    Ogólnie to bardzo podoba mi się twoja spódniczka:D
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba większość takie osoby denerwują. Bez sweterka spódnica prezentowała by się o wiele lepiej
    Obserwuje i pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie też denerwują takie osoby :x
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Im będziesz starsza tym będzie lepiej :) W liceum ludzie już mają wywalone na swoje oceny, oczywiście - znajdą się złośliwi, ale są oni niegroźni, a ich protesty trwają krótko i nie są jakieś szczególnie głośne. Najlepiej niech każdy pilnuje swojego nosa i żyje zgodnie ze swoim sumieniem.
    Pozdrawiam.
    http://blog-olki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgadzam się z tobą, też nie lubię takich osób! Każdy powinien pracować na własne szczęście :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  19. W sumie po części sama należę do osób, które mają wywalone na naukę i robią wszystko na ostatnią chwilę :P
    Ale w technikum inaczej to wygląda - nie radzisz sobie? To sobie znajdź korepetytora albo zmień kierunek/szkołę...
    Życie nie jest sprawiedliwe. Niestety.

    Pozdrawiam,
    barbarblue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładnie wyglądasz ^.^ dużo elegancji i stylu :)

    Pozdrawiam :* miloscislamu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Oceny często bywają niesprawiedliwe niestety. Fajne zdjęcia!
    Pozdrawiam :)
    http://olga-dz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń