11 czerwca 2015

Haul na Zieloną Szkołę :)



Cześć i czołem! ^^ Jak pisałam ostatnio, kupiłam sobie ostatnio roszkę rzeczy, więc postanowiłam Wam je pokazać. Są to głównie rzeczy, które zakupiłam na zieloną szkołę, ale też kilka, które zostały kupione troszkę wcześniej. ;)




Skarpetki~Pepco~4.99zł
Od teraz moje ulubone skarpetki! Kocham na ubraniach wzór fullprint, jest bardzo młodzieżowy i w moim stylu. A ten tygrys jest przesłodki! ^^ 




Japonki~House~19.99zł
Nie miałam żadnych japonek, a są to moim skromnym zdaniem, jedne z najlepszych butów! ;) W Housie był duży wybór, czarne, zielone, żółte, w arbuzy. Wybrałam jednak je w moim ulubionym kolorze, miętowym.  


Bransoletka~House~15.99zł
W zestawie były jeszcze dwie bransoletki: jedna z triadą, a druga z podłuznym kryształem. Chodzi w nich moja mama. :) 


Baletki~Biedronka~17.99zł
Najbardziej pidoba mi się ta siateczka z grochami! :D Wyróżniają się na tle innych butów. 


T-Shirt~Cropp~ 29.99zł

Genialny T-shirt ze świetnym napisem. Bardzo lubię tego typu ubrania.



Spodenki~Pepco~9.99zł
Uwielbiam spodenki tego typu, a szczególnie w taki wzór!  A do tego cena bardzo przystępna. 



Pomadka~Biedronka~7.99 zł
Gdy zobaczyłam tą pomadkę, zakochałam się w niej ! Ma piękny truskawkowy smak oraz zapach (są również cytrynowa i jagodowa). A o pieknym opakowaniu już nie wspomnę. :) 


Sukienka~Atmosphere~4zł

Bardzo lubię chodzić po lumpeksach, nieraz można znaleźć prawdziwe perełki. Sukienka jest świetna na plażę, ma bardzo fajną, delikatną panterkę. :) 



Strój kąpielowy~F&F~42zł

Śliczny strój kapielowy, tak samo jak spodenki, we wzór kwiatów! ;) Bardzo mi się podoba, jest wprost idealny! ^^ 



Niedługo spodziewajcie się relacji z Krynicy Morskiej, Malborka, Gdańska. :) 

21 komentarzy:

  1. Z ciekawością czekam na relację :D

    OdpowiedzUsuń
  2. super zakupy :) chciałam kupić takie spodenki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne rzeczy :)

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomadka jest cudna ;3
    Baw się dobrze na zielonej szkole! :)
    http://lubieszpinak4444.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne nowości! Pomadka ma urocze opakowanie :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Serio takie czadowe skarpetki mają w Pepco?:O super są, jutro lecę po takie hehe :)

    Pomadka sowa jest boska, w życiu bym nawet nie powiedziała, że to pomadka :)

    i strój piękny <3

    pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne skarpetki! :P

    Za komentarz odwdzięczam się obserwacją i trzema komentarzami :)
    www.sandrakopko.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo przejrzysty, estetyczny blog!

    Mogłabyś poklikać w linki do LUCLUC w ostatnim poście na moim blogu? Bardzo proszę, ponieważ zależy mi na utrzymaniu dalszej współpracy :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne nowości! :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  10. Ja niedawno wróciłam z Zielonej Szkoły w Bułgarii i jestem bardzo zadowolona! :)

    pozdrawiam i zapraszam! :)
    MÓJ BLOG (klik)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne rzeczy kupiłaś :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny strój :)
    zapraszam do wzięcia udziału w moim rozdaniu, do wygrania 120 $ na zakupy w Sheinside !
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobają mi się kupione prze Ciebie rzeczy i na pewno będziesz się w nich dobrze czuła :)

    Zapraszam do mnie, ponieważ dopiero zaczynam: http://dree1999.blogspot.com/

    Pozdrawiam i powodzenia. <3

    /Dree.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne rzeczy kupiłaś, szczególnie spodobały mi się spodenki i sukienka z SH :)

    Bardzo proszę o kliknięcie w linki pod ostatnim wpisem :) http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale świetna jest ta pomadka :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/06/cocktail-is-always-good-idea-for-hot-day.html
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne rzeczy, jutro wybieram się z mamą do lumpeksu w poszukiwaniu rzeczy na lato
    Ania_Miszcz

    OdpowiedzUsuń
  17. Pomadka rzeczywiście świetna!
    Bardzo podobają mi się też klapki niebieskie :D
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Super rzeczy! Najbardziej urzekła mnie ta pomadka!
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Zapraszam na mojego bloga dopiero zaczynam!
    http://nikolaa123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń