28 maja 2015

Zniszcz ten Dziennik #1



Witajcie! :3 Na pewno każdy zna pisarke Keri Smyth, która stworzyła ,,Zniszcz Ten Dziennik'' , ,,To Nie Książka'', ,,Zniszcz Ten Dziennik Wszędzie''. Osobiście posiadam dwie pierwsze książki, i mogę je polecić osobom zarówno kreatywnym, lub też też mniej kreatywnych. Budzą te książki w ludziach taką siłę, by coś wymyślić.  Postaram się co najmniej 2 tygodnie wstawiać ,,Zniszcz Ten Dziennik'' oraz ,,To Nie Ksiażkę''. Mam nadzieję, że ta seria się Wam spodoba. Zapraszam do oglądania. :D !


 
,,Naszyj coś na tej stronie''

,,To strona na ODCISKI DŁONI lub palców. Ubrudź je i odciśnij.''

,,To jest STRONA TESTOWA na długopisy, farby, markery lub akcesoria plastyczne''

,,ZADŹGAJ TĘ STRONĘ OŁÓWKIEM''

,,Tę stronę zostaw PUSTĄ celowo''



,,RYSUJ GRUBE I CIENKIE LINIE. Przyciskaj ołówek bardzo mocno''

,,ODERWIJ PASKI I ROZERWIJ SIĘ!''


Też macie Zniszcz Ten Dziennik? 
Podobają Wam się moje pomysły na te strony?
 A jak Wy je zrobiliście? :) 

Fanpage


40 komentarzy:

  1. Super post! Uwielbiam ,,Zniszcz ten dziennik" i inne książki Keri! Wspaniałe wykonanie niektórych zadań! Czekam na kolejne posty z tej seri! ;) Ja posiadam tylko ,,To nie książkę". Zapraszam do siebie: http://olawriteroom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie rysujesz :* chcę więcej :)
    pozdrawiam :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie posty, sama mam " To nie książka" i kiedyś na pewno dodam taki post. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)Na pewno chętnie przeczytam

      Usuń
  4. Ja mam ZTD i TNK :)


    http://zollysx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo pomysłowo go niszczysz :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. super pomysł z tym ołówekiem :) mam nadzieje, że u mnie w czerwcu pojawi się seria "zniszcz ten dziennik" :) zapraszam do mnie, jesteś mile widziana :) www.aleksandramoryn-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Będę na pewno czytać ;3

      Usuń
  7. super pomysły ;) z paskami najlepsze!

    jeżeli masz ochotę na wspólną obserwację to zacznij i daj znać u mnie abym mogła się odwdzięczyć. ♥
    mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Ha, świetne pomysły niektóre takie tumblerowe (:
    marrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam "Zniszcz ten dziennik" ale bardzo dawno cokolwiek w nim robiłam :)

    Happiness Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo, ale nazwa mnie ochota, by zrobić na bloga. :)

      Usuń
  10. Ja ogólnie nie przepadam za tymi książkami ale nie powiem niektóre osoby bardzo kreatywnie go uzupełniają ;)


    milka-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie są ksiązki dla każdego, ale jest spoko! ^^

      Usuń
  11. Nie mam talentu artystycznego, ale słyszałam o tej książce. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie trzeba mnieć talentu, tylko trochę zapału, a wyczaruje się cudo! :)

      Usuń
  12. Świetne pomysły na zniszczenie! :D


    OdpowiedzUsuń
  13. Nie jestem zwolenniczką tej książki dla mnie to strata pieniędzy, których w tych czasach jest coraz mniej :)
    http://caroline369.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy jak się na to patrzy, ja to dostałam na prezent. ;)

      Usuń
  14. Kreatywnie! Ja sama zastanawiam się nad kupnem tej książki :D
    http://bykaam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ja nie korzystam juz z takich 'pamiętników', ale ostatnio robiłam porządki w pudełkach po liceum i podstawówce (za moich czasów było 8 klas) i uśmiałam się z pomysłów jakie miałam w owym czasie, a było to 20 lat temu ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno bym się uśmiała gdybym je zobaczyła.:)

      Usuń
  16. Super post, bardzo mi sie podoba. Sama chcialam kiedys zrobic podobna serie ale zrezygnowalam.hehe

    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Również mam ZTD :D Najbardziej podoba mi się strona rysuj grube i cienkie linie *-*

    OdpowiedzUsuń
  18. Dla mnie ten dziennik to strata pieniędzy ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zalezy dla kogo. :) Dla mnie to inwestycja w mój talent, a w to ie strata pieniędzy. ;)

      Usuń
  19. Bardzo fajne pomysły, widać, że umiesz i lubisz rysować :) Ja bardzo lubię zadanie, gdzie trzeba mazać podczas rozmowy telefonicznej - bardzo często to robię i uważam, że powinno być więcej takich stron w Zniszcz ten dziennik :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super post zapraszam do mnie specjalny post o zniszcz ten dziennik moze wyślesz jakieś zadanie :P
    spam2506.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń