2 maja 2015

♥Ulubieńcy kwietnia ♥




Jedzenie

Pierogi ruskie


Moje ulubione danie! ^^ Z czym kojarzy się Polska? Oczywiscie z pierogami! 
I jak to powiedziała Zuzanna Borucka ,,Banshee'' ,,Pierogi to życie, to Polska!''

Kosmetyk

Carmex

Carmex Moisturising Lip Balm Nawilżający Leczniczy Balsam Do Ust W Słoiczku

Jest to nawilżający balsam do ust, zawiera specjalne składniki, które powodują klasyczne uczucie mrowienia dając znać, że Carmex działa skutecznie, kojąc, nawilżając i chroniąc spierzchnięte, popękane usta.

Telewizja/Youtube

Filmik DGshowTV z okazji jego 10000 subów.


Gratulacje Darek! :D 

Piosenka 

Olly Murs-Seasons 


Genialna piosenka jednego z moich ulubionych piosenkarzy! ^^ Szczególnie do gudtu przypadł mi początek. Mogłambym go słuchać w kółko i w kółko. :D 

Dowcip

Autokar wiozący grupę parlamentarzystów wypadł z jezdni i rozbił się na drzewie. Miejscowy rolnik, na którego polu doszło do tragedii, pogrzebał ofiary wypadku, a potem zadzwonił po policję. Policjanci po przyjeździe na miejsce zdarzenia zaczęli przesłuchiwać rolnika:
- Czy na pewno wszyscy już byli martwi?
- Niektórzy twierdzili, że nie, ale wie pan jak ci politycy kłamią..

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D 





65 komentarzy:

  1. Bardzo fajne jest to masełko z Carmex ;)
    marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś ten balsam, był bardzo dobry :)
    Pozdrawiam, www.aneferu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierogi ruskie... Kocham Cię hahah

    OdpowiedzUsuń
  4. Padłam z tym żartem :)
    Nie lubie pierogów ruskich wolę z twarogiem ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha. Ja też. :P Co?! Nie lubisz pierogów ruskich? Zdrada narodu.. :P

      Usuń
  5. Nie znam tego balsamu ale chętnie go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja równiez kocham pierogi ruskie, aż mi ślinka pociekła! :X
    Obserwuję! :)

    Blog z artystycznymi i i profesjonalnymi sesjami zdjęciowymi :)
    Nowy post- SUGAR SKULL, serdecznie zapraszam! :)
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/05/sugar-skull-wedding.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto ich nie kocha ;)? Ja też ;) Dziękuję. :)

      Usuń
  7. Słyszałam juz o tym balsamie do ust. Muszę go wkońcu przetestować

    OdpowiedzUsuń
  8. carmex najlepszy!

    zachęcam do wzięcia udziału w konkursie z Sheinside! do wygrania bon $50.
    www.similarose.blogspot.com/klik/
    +jeżeli masz ochotę na wspólną obserwację, zacznij i daj znać!

    OdpowiedzUsuń

  9. Bardzo przejrzysty, estetyczny blog!

    Mogłabyś poklikać w linki do LUCLUC w ostatnim poście na moim blogu?
    Bardzo proszę, ponieważ zależy mi na utrzymaniu dalszej współpracy :)
    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny blog
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierogi <3
    Pierogi to ulubieniec mojego życia <3 :P
    http://oczymakibica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. również oglądam DG :D
    charlotte-carolina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. też lubię pierogi :) zapraszam do mnie, jesteś mile widziana :) www.aleksandramoryn-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. świetni ulubieńcy ;*
    Też uwielbiam tą piosenkę :D
    zajrzysz?
    Gabrielle-klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierogi ruskie <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Mniaaam pierogi <3 ! Widzę, że mamy identycznych ulubieńców :))
    Mogłabyś kliknąć u mnie w poście w linki z ubraniami? :) http://nataliexbrunette.blogspot.com/2015/04/yap-i-definetely-love-t-shirts.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Hahhahaha kawał bardzo udany :D
    Oj tak dla Darka ogromne gratulacje :D
    I narobiłaś mi ochoty na pierogi :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetni ulubieńcy. :D

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz lub zaobserwujesz mój blog. :)
    Jeśli masz jakieś pytania dla mnie do Q&A możesz zadać je pod nowym postem! :)
    alexandrak-blog.blogspot.com




    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny post, też uwielbiam carmex :)
    weerka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam ulubienców fajny żart ♥

    http://missstyle21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. także uwielbiam pierogi ;)obserwuję i zapraszam do siebie ;)
    http://lilajanowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Woaah, nice post *O*

    fume,
    sleepy-deer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Aż mam ochotę na pierogi :)

    http://rhefresh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Super jest ta piosenka :)
    A balsamu nie znalam ;)
    Mój Blog - zerknij! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Haha, dzisiaj jadłam pierogi! :D
    Balsam do ust? Hmm , polecasz?

    Zapraszam do siebie
    http://nataliakupczak.blogspot.com/
    Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad;) Zapraszam również do obserwacji, jeżeli się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajny i ciekawy post :) zapraszam do siebie :)

    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam pierogi! *^*
    Ogólnie fajny blog:)
    http://innybloginnahistoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Pierogi, pierogi ! *.*
    Najlepsze, jak dla mnie :D
    Świetny wygląd bloga, wszystko przejrzyste i przemyślany każdy szczegół widzę.
    Masz sekundkę ? Zapraszam do siebie --- > http://aroundmydayy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Pierogi ruskie to dla mnie smak dzieciństwa i wizyt u babci :P

    OdpowiedzUsuń
  30. Pierogi nie dla tych, którzy ciężko pracują nad sylwetką do lata :)
    Mogłabym prosić Cię o kliki w linki w poście? Tobie zajmie to tylko chwilę, a dla mnie to bardzo ważne :) Poinformuj mnie jak to zrobisz, a postaram się jakoś odwdzięczyć ;) Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja też kocham Carmex i zaopatrzyłam się w nie na promocji :***
    Mega post
    wwielkimswieciekosmetykow.blogspot.com/ - Zapraszam do mnie za każdy ślad odwdzięczam się <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Ah Carmex :) normalnie najlepszy z najlepszych.
    Dziękuję za komentarz:)

    OdpowiedzUsuń