2 maja 2015

TAG SCHOOL


Siemka! :) W czwartek miał sę pokazać outfit day, ale niestety miałysmy próby na comers i nie dałyśmy rady, ale na pewno w tygodniu zrobimy. ;) 
                                    Za to zapraszam Was na Tag dotyczący szkoły! ^^ 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                                                1. O której wstajesz do szkoły???
Zazwyczaj o 6.30, ale w poniedziałki o 7.30. 

2. Ulubiony nauczyciel??
Jest to Pani od j. angielskiego. :) 

3. Z jakiego przedmiotu jesteś najlepsza?
Tak w ogóle to z plastyki, ale jeśli chodzi o przedmioty ,,życiowe'' to z j. polskiego. 

4. Plecak czy torba ??
Zdecydowanie plecak! Miałam torbę, i cały czas mi się urywał pasek. :/ 

5. Czy malujesz się do szkoły?
U nas w szkole nie wolno się malować, chociaż niektórzy łamią to. 

6. Jak zazwyczaj jesteś ubrana w szkole ?
Legginsy, jakaś koszula i niskie trampki. 

7. Czy jesz w szkole drugie śniadanie ?
W pewnym sensie. U nas w szkole jemy obiady, ale niektórzy przynoszą kanapki. ;)

8. Przedmiot z którego jesteś słaba?
Angielki. :/ 

9. Czym jeździsz do szkoły?
Ja chodzę pieszo do szkoły, gdyż mam niecały kilometr do niej. ;)

10. Zmieniasz buty w szkole?
Kiedy jest zimno i pada śnieg/deszcz to tak. Ale jak jest bardzo gorąco to czasem  nie. :P

11. Czy lubisz ćwiczyć na w-fie ?
Lubię.  Jest wtedy pełno śmiechu. :D 

12. Jak czujesz się w swojej szkole?
Jest OK. Ostatnio doszło wiele zmian, ale wszyscy się lubimy, chociaż nie brakuje u nas kłótni. ^^



Mix zdjęć 




A może zrobisz u sieie taki TAG? 






26 komentarzy:

  1. Ciekawy tag i fajne odpowiedzi ^^ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy tag, ja taki tag zrobię za w sierpniu jak się zaczną serie Back to school :) zapraszam do mnie, jesteś mile widziana :) www.aleksandramoryn-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog! :D
    www.arccia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja do szkoły wstaje o 6. Zapraszam na mojego photobloga a jeśli spodoba ci się to skomentuj lub zaobserwuj. :) www.pbdamian.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem ja też,ale kiedy mój brat ma wcześniej. Jasne^^

      Usuń
  5. Świetny tag!
    U mnie w szkole niestety trzeba zmieniać obuwie :/

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. :) U nas też ale nie zwracamy na to uwagi. ^^

      Usuń
  6. Świetny tag, ja wstaję codziennie o 6 :/
    http://vickey1444.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny tag, taki "codzienny" dla wielu z nas ;)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. super uwielbiam czytać tagi
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja muszę jeździć autobusem bo mam 11 km ;/
    charlotte-carolina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny tag ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ekkstra tag! :D

    Czy mogę Cię poprosić o kliknięcie w link, w tym poście? http://zyciowa-salatka.blogspot.com/2015/05/walktrendy.html

    OdpowiedzUsuń