1 kwietnia 2015

Ulubieńcy miesiąca MARZEC


Jedzenie 

Pizza

 Kto nie kocha tego smaku? Dla każdego coś innego, z oliwkami, z serem, z kurczakiem. <3 Dziś był test szóstoklasisty i wybraliśmy się całą paczką do pizzerii McJerry. Serdecznie polecam! :D


Kosmetyk 

Jajeczko Oriflame 


Świetna pomadka do ust, koło oczu, dłoni, stóp... Do wszystkiego! Ma świetne opakowanie, jedynym minusem, może dla niektórych to plus, aplikuje się go palcem. Ja  się zakochałam, i mam kilka z nich. Najlepsze jest pomadka miodowa z kolekcji Limitowane, którą posiadam ja i Ola. Jest dostępny w Oriflame. 

Telewizja/Youtube

,,Facet (nie) potrzebny od zaraz''



Genialna komedia romantyczna, która opowiada o Zosi (Katarzyna Mociąg) która nakrywa swojego chłopaka na zdradzie. Chcę ułożyć życie na nowo. Jej nową sytuację komplikuje zakład, że nie może przyjść sama na ślub znajomej ze szkoły, Anny (Anna Czartoryska). Za namową swojej przyjaciółki Patrycji (Joanna Kulig) postanawia odszukać facetów, którzy znaczyli coś dla niej więcej, czy aby na pewno nie ominęła miłości swojego życia. Występują również Krzysztof Globisz, Łukasz Garlicki, Paweł Małaszyński, Bartosz Porczyk, Michał Małszyński, Maciej Stuhr, Czesław Mozil oraz inni. 

Piosenka




Dowcip


- Kochanie, pójdziesz ze mną na siłownię?
- Uważasz, że jestem gruba?
- No dobra, jak nie chcesz...
- I do tego leniwa?
- Uspokój się.
- Masz mnie za histeryczkę?
- Wiesz, że nie o to chodzi.
- Twierdzisz, że przeinaczam prawdę?
- Nie, po prostu nie musisz ze mną nigdzie iść!
- A dlaczego Ci tak zależy, żeby iść samemu?


:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D 



                                                                     Instagram Julki

                                                                        Instagram Oli

14 komentarzy:

  1. Oj ja jestem ogromnym fanem pizzy :D Tych jajeczek nie mam, ale dużo o nich słyszałam. Właśnie w słuchawkach leci mi Love me like you do :D
    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pizza! *.* Polecam spróbować! ;) :D

      Usuń
    2. TAK! To świetne balsamy do ust ;*

      Usuń
  2. Sama prawda w tym dowcipie :P
    www.t-run.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Piosenka jest świetna <3
    obserwuję i pozdrawiam,
    http://wearealive111.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajni ulubieńcy :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń