3 marca 2015

Ulubieńcy Miesiąca LUTY




Jedzenie

Pączki 


Z tej racji, że był Tłusty Czwartek, pączka nie mogło zabraknąć w ulubieńców! :) No, bo nie kocha tych tysięcy kalorii! Każdy znajdzie coś dla siebie! Z dziurką, bez dziurki, z polewą, bez polewy, z dżemem truskawkowym, z czekolada i wiele innych! 



Kosmetyk 


EOS z Biedronki  


Kupiłyśmy ostatnio z Olą nieoryginalne EOSy, ja o zapachu banana, a Ola o zapachu truskawki. Kosztują one niewiele, bo tylko 5.99 zł. Mało, nie? Serdecznie polecamy je, są też o zapachu: czekolady, jagody, maliny, pomarańczy, oraz zielone jabłko. ;)

Telewizja/Youtube


Marcowe Vlogi GalmPauli 


Nie wiem czy wiecie, ale my jesteśmy fankami GlamPauli! <3 I właśnie robi marcowe vlogi, czyli będzie codziennie dawała filmiki. :D 

Piosenka

Girls in luv


Świetna, energiczna piosenka! Pokazała mi ją Ola, i od razu wiedziałyśmy, że to będzie ulubieniec! Sami posłuchajcie! ^^

Żart


Przychodzi facet do pracy pobijany i podrapany. Kumpel go pyta: - Kto ci to zrobił? - Żona... - Żona? Za co? - Powiedziałem do niej "ty". - I za to cię pobiła? A jak dokładnie powiedziałeś? - Ona mówi do mnie: "Nie kochaliśmy się już ze dwa lata..." A ja do niej "Chyba ty"



:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D



Spodziewajcie się niedługo urodzinowych stylizacji, bo ja mam jutro (4 marca), a Ola za tydzień (11 marca) . Możliwe są również posty z naszymi prezentami itp. ;)

24 komentarze:

  1. Dużo dobrego słyszałam o tych podróbkach EOSów, strasznie chciałabym taki kupić :) chyba niedlugo pójde :) Chyba bym wybrala czekolade albo zielone jablko.
    http://littlediversion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam serdecznie, zamierzam sobie kupić jeszcze kilka smaków. ;)

      Usuń
  2. Fajni Ulubieńcy - pozdrawiam :)
    http://pechspotykaludziszczesliwych.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. haha sucharek ;] ja też uwielbiam pączki ;* !

    http://www.you-always-be.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. pączki to dobra rzecz :p haha kawał niezły. :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  5. ale mam teraz smaka na takie pączki :(( haha
    mogłabyś kliknąć u mnie w linki z ubraniami? :)) http://nataliexbrunette.blogspot.com/2015/03/black.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam. :/ Jasne, że kliknę. ;)

      Usuń
  6. pączki,pączunie <3
    świetny blog,obserwuję i liczę na rew :)
    http://makeedreamss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha, ta piosenka jest świetna!
    Super ulubieńcy ;))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog! mmm pyszne pączusie ;3
    http://majatabor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mniami pierwsze zdjęcie mnie rozwaliło, a ja właśnie na wiosennej diecie grrrrr :(

    Kochana dziękuję ślicznie za szczere poklikanie w linki :)
    Buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeprraszam, że tak dawno mnie tu nie było! Nawaliła mi lista odwiedzanych!
    Już nigdy Cię nie zaniedbam ♥
    Ciekawi ulubieńcy, kurde, chciałabym to pseudo-EOS!
    Chyba bym kupiła jabłkowe lub jagodowe,mmm ^^
    sage-servant1.blogspot.com <-- zapraszam, nowy blog, nowy post, nowy początek, 1 w adresie celowa ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, myślałam, że nie żyjesz. xD
      Żartuję, ale brakowało mi twoich komentarzy, zawsze powiesz czy coś dobrze, czy źle. ;) Jedz do Biebry i kupuj! ^^ Oczywiście wpadnę. ;)

      Usuń
  11. Za bardzo nie znam się na kosmetykach i tych takich... dlatego pierwszy raz słyszę o tych Eosach... Uch, co za wstyd! Ale dobra, dobra, dzięki temu, że tu zajrzałam już wiem, że takie coś istnieje. :)
    Fajniutki blog. Taki kolorowy. Samo patrzenie przynosi dużo pozytywnej energii.
    Pozdrawiam autorki
    cynamonowyalek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eee tam, żaden wstyd. ;) ;P
      Dziękujemy serdecznie :* ;)

      Usuń
  12. Ta piosenka jest świetna ! :)

    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń